Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

b1nge

Legacy Member
ik krijg het maar niet uitgespeeld :-/

(lees vorige post, vorige pagina)

Oldskooler

Legacy Member
b1nge zei:
ik krijg het maar niet uitgespeeld :-/

(lees vorige post, vorige pagina)

Al terug met yes man gepraat??

Normaal gaat het verder na "wild cards".

Dan moet je eerst een ncr president al dan niet beschermen op de hoover dam.

Daarna iets gaan installeren in hoover dam.
Hoover dan opblazen of lucky 38 meer power geven.

Daarna nrc en legion afmaken.

Oldskooler

Legacy Member
Al verder geraakt?

Zeg niet dat je vergeten bent om met yes man te gaan praten he ;-/

Na voltooien van wild cards, moet je elke factie bespreken met yes man.

En dan gaat het verder.

Muscleduck

Legacy Member
Klein vraagje: komt er een moment waar je net zoals Fallout 3 een huis kan kopen met een werkbank (en reloading bench) en wat kasten in? Eventueel door zo'n theme te kopen. Ik heb nu een motel kamer met veel opbergruimte maar een werkbank en reloading bench in huis zouden handig zijn voor mijn skill wat te boosten zonder dat ik 100 keer over en weer moet lopen.

b1nge

Legacy Member
Oldskooler zei:
Al verder geraakt?

Zeg niet dat je vergeten bent om met yes man te gaan praten he ;-/

Na voltooien van wild cards, moet je elke factie bespreken met yes man.

En dan gaat het verder.

EDIT: ik heb met Yes Man gepraat en die heeft me quest gegeven om de president te beschermen ofzo, maar hij wilt ook dat ik de controlroom saboteer ofzo, en die is bewaakt door 2 NCR's dus als ik naar binnen gaan beginnen die op mij te schieten en ben ik dus hated tot zelfs vilified bij de NCR omdat ik hun dood om mezelf te beschermen.. is er geen andere manier (of zou stealth boy sneak lukken?)

Battou

Legacy Member
Heb het spel daarstraks uitgespeeld op level 22.
Hetzelfde gevoel als bij Fallout 3 overweegt.. waarom is er niet meer verhaal?

Het exploren is zeer leuk (hoewel ik enorm pissed werd van de 'strategisch geplaatste' bergen), maar voor mij zou dit maar een deel van het spel mogen zijn, en niet de hoofdmoot.

conclusie: heb me weer goed geamuseerd, maar er zit zoveel meer in. :)

demon326

Legacy Member
b1nge zei:
EDIT: ik heb met Yes Man gepraat en die heeft me quest gegeven om de president te beschermen ofzo, maar hij wilt ook dat ik de controlroom saboteer ofzo, en die is bewaakt door 2 NCR's dus als ik naar binnen gaan beginnen die op mij te schieten en ben ik dus hated tot zelfs vilified bij de NCR omdat ik hun dood om mezelf te beschermen.. is er geen andere manier (of zou stealth boy sneak lukken?)

Ivm spoiler:
Stealth boy gebruiken helpt, maar maak dat uw companion niet meelopen!

sir oinksalot

Legacy Member
Battou zei:
Heb het spel daarstraks uitgespeeld op level 22.
Hetzelfde gevoel als bij Fallout 3 overweegt.. waarom is er niet meer verhaal?

Het exploren is zeer leuk (hoewel ik enorm pissed werd van de 'strategisch geplaatste' bergen), maar voor mij zou dit maar een deel van het spel mogen zijn, en niet de hoofdmoot.

conclusie: heb me weer goed geamuseerd, maar er zit zoveel meer in. :)

heb er mij minder aan gestoord dan bij fallout 3 waarbij je dikwijls verplicht werd langs die saaie metro's te gaan

b1nge

Legacy Member
sir oinksalot zei:
heb er mij minder aan gestoord dan bij fallout 3 waarbij je dikwijls verplicht werd langs die saaie metro's te gaan

als ge het Ghoul Mask had, waren die metro's nooit een probleem ;p
behalve als er een paar raiders ofzo inzitte

ChAoS Overlord

Legacy Member
Heeft iemand enig idee waar/op welke manier ik best een import kan regelen van de C.E. voor PC? De gewone editie interesseert me niet. :)

Bart Religion

Legacy Member
Levellen vijanden mee zoals in Oblivion? Zodat ze in verhouding altijd even sterk zijn en het minder uitmaakt of je nu een deathclaw op level 10 of 15 probeert te verslaan?

Groopy

Legacy Member
Vijanden lvl-en niet mee. Deathclaws blijven wel harstikke moeilijk. Maar op hogere lvl, loop je gewoon door alles door.

Ik vond de start nu ook niet zo moeilijk. In fallout 3 was het echt oppassen geblazen

RBMK

Legacy Member
Mijn nieuwe computer tafel is Vrijdag geleverd. Ik heb het volledige weekend nodig gehad om mijn kamer opnieuw in te richten en te kuisen maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Nu is mijn comp eindelijk aangesloten op mijn nieuwe LED tv en het is echt zalig! :D

Zo pas eindelijk enkele uren verder gedaan met Fallout: New Vegas en het is de max. Kunnen gamen op mijn favo platform en dat op een groot mooi scherm. Wat wil een mens nog meer? :)

Ik heb deze post geplaatst vanop zo'n 2.5m afstand van mijn scherm. Enige wat ik nog zou willen is nog ietsje dichter bij m'n tv kunnen zitten maar ik heb gewoon geen plaats meer over. Mijn bed staat immers in de weg. lol
Voor de rest staat alles zo vol als maar zijn kan.

Gelukkig bestaan er handige zoom functies in internet browsers en dergelijke. :p

Ik heb ook nog één van mijn monitors opnieuw aangesloten als 2e scherm en als ik het echt nodig acht gebruik ik dat wel in sommige gevallen.

Maar goed, straks nog ff weg en deze avond nog wat van FNV genieten op mijn tv.

Zonnestraal

Legacy Member
Geen nood: geen spoiler

Ik ben nu lvl 30, tot lvl 28 zat ik vooral side-quests te doen.
Ik zit bijna aan het eind van het verhaal denk ik...maar er zijn nog heel wat side-quests op te lossen. Is de ervaring die ik opdoe boven lvl 30 'weggesmeten' ? Of wordt dat er stiekem bijgeteld om dan bij de uitbreidingspacks tevoorschijn te komen ?

sir oinksalot

Legacy Member
Groopy zei:
Vijanden lvl-en niet mee. Deathclaws blijven wel harstikke moeilijk. Maar op hogere lvl, loop je gewoon door alles door.

Ik vond de start nu ook niet zo moeilijk. In fallout 3 was het echt oppassen geblazen

bwa, gobi campaign rifle en vanop afstand enkele kogels door hun kop knallen :D

Rbn13

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Geen nood: geen spoiler

Ik ben nu lvl 30, tot lvl 28 zat ik vooral side-quests te doen.
Ik zit bijna aan het eind van het verhaal denk ik...maar er zijn nog heel wat side-quests op te lossen. Is de ervaring die ik opdoe boven lvl 30 'weggesmeten' ? Of wordt dat er stiekem bijgeteld om dan bij de uitbreidingspacks tevoorschijn te komen ?

Ervaring wordt er niet bijgeteld, nee. Dat gebeurt pas bij een eventuele verhoging van de levelcap in DLC. Het uitvoeren van die sidequests gaat mij vooral om het hebben van de spelervaring.
Er is trouwens al een mod uit op Fallout Nexus waarmee je kan verder spelen na de laatste missie.

RBMK

Legacy Member
Ik heb mij eindelijk nog eens wat verdiept in deze prima game de afgelopen dagen. Ik ben ruim 40 uur bezig en heb nu toch wel het meeste gezien van de zuidelijke helft. Onlangs eindelijk Boone als 2e companion toegevoegd. :)

Ik ben ongelooflijk benieuwd wat er mij nog allemaal te wachten staat. Lvl 15 momenteel en ik vraag mij wel meer en meer af waar en wanneer ik mijn eerste vault zal tegen komen.

Ik heb de vaults altijd al één van de meest tot de verbeelding sprekende en angstaanjagende locaties gevonden in de fallout reeks. Maar goed, ik zal ze nog wel ontdekken. Het duurt alleen wat langer dan normaal momenteel. :)

Groopy

Legacy Member
Er is echt wel veel te verkennen. Ik probeer altijd eerst mijn quests af te werken en dan door te lopen naar een volgende locatie. Maar met het uitvoeren van elke quest krijg ik er weer 3 anderen bij :-s

Denk dat ik dus al gemakkelijk lvl 30 ga zijn voor ik verder aanhaak met de hoofdquest :-)

RBMK

Legacy Member
Groopy zei:
Er is echt wel veel te verkennen. Ik probeer altijd eerst mijn quests af te werken en dan door te lopen naar een volgende locatie. Maar met het uitvoeren van elke quest krijg ik er weer 3 anderen bij :-s

Denk dat ik dus al gemakkelijk lvl 30 ga zijn voor ik verder aanhaak met de hoofdquest :-)

Idem hier. :) Hoewel ik niet echt een vaste lijn heb die ik volg probeer ik toch zoveel mogelijk eerst een gebied uit te kammen vooraleer ik verder trek maar voor je het weet ben je weer een andere richting uit door het zoveelste lege driehoekje op je radar. :D

Als ik missies heb gekregen probeer ik die ook eerst af te werken.

Het hoofd verhaal doe ik stapsgewijs en vrij op het gemak verder en enkel en alleen als mijn avonturen mij op de volgende locatie brengen.

Ik wil ieder hoekje en gaatje gezien hebben. Zowel boven- als ondergronds en ja af en toe valt er wel iets te ontdekken onder het wateroppervlak. :cool:

Ik heb nog geen voet gezet in New Vegas en het ziet er naar uit dat ik dit de eerstvolgende uren ook nog niet onmiddelijk zal doen.

Gisteren heb ik voor het eerst 3 super mutants uitgeschakeld. Ed-E is een hulp maar zonder Boone zou ik het toch niet gehaald hebben. Die kerel is te gek voor woorden. Het was best een ruig gevecht maar ik heb het er toch heelhuids vanaf gebracht. Pfew :p

Deekay

Legacy Member
Ben nu level 25 en ben new vegas nog niet eens binnengestapt, en zit nog met een stuk of 15 quests, + like 30 undiscovered locations pff :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan