Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
b1nge zei:ik krijg het maar niet uitgespeeld :-/
(lees vorige post, vorige pagina)
Oldskooler zei:Al verder geraakt?
Zeg niet dat je vergeten bent om met yes man te gaan praten he ;-/
Na voltooien van wild cards, moet je elke factie bespreken met yes man.
En dan gaat het verder.

b1nge zei:EDIT: ik heb met Yes Man gepraat en die heeft me quest gegeven om de president te beschermen ofzo, maar hij wilt ook dat ik de controlroom saboteer ofzo, en die is bewaakt door 2 NCR's dus als ik naar binnen gaan beginnen die op mij te schieten en ben ik dus hated tot zelfs vilified bij de NCR omdat ik hun dood om mezelf te beschermen.. is er geen andere manier (of zou stealth boy sneak lukken?)
Battou zei:Heb het spel daarstraks uitgespeeld op level 22.
Hetzelfde gevoel als bij Fallout 3 overweegt.. waarom is er niet meer verhaal?
Het exploren is zeer leuk (hoewel ik enorm pissed werd van de 'strategisch geplaatste' bergen), maar voor mij zou dit maar een deel van het spel mogen zijn, en niet de hoofdmoot.
conclusie: heb me weer goed geamuseerd, maar er zit zoveel meer in.![]()
sir oinksalot zei:heb er mij minder aan gestoord dan bij fallout 3 waarbij je dikwijls verplicht werd langs die saaie metro's te gaan



Groopy zei:Vijanden lvl-en niet mee. Deathclaws blijven wel harstikke moeilijk. Maar op hogere lvl, loop je gewoon door alles door.
Ik vond de start nu ook niet zo moeilijk. In fallout 3 was het echt oppassen geblazen

Zonnestraal zei:Geen nood: geen spoiler
Ik ben nu lvl 30, tot lvl 28 zat ik vooral side-quests te doen.
Ik zit bijna aan het eind van het verhaal denk ik...maar er zijn nog heel wat side-quests op te lossen. Is de ervaring die ik opdoe boven lvl 30 'weggesmeten' ? Of wordt dat er stiekem bijgeteld om dan bij de uitbreidingspacks tevoorschijn te komen ?



Groopy zei:Er is echt wel veel te verkennen. Ik probeer altijd eerst mijn quests af te werken en dan door te lopen naar een volgende locatie. Maar met het uitvoeren van elke quest krijg ik er weer 3 anderen bij :-s
Denk dat ik dus al gemakkelijk lvl 30 ga zijn voor ik verder aanhaak met de hoofdquest![]()
Hoewel ik niet echt een vaste lijn heb die ik volg probeer ik toch zoveel mogelijk eerst een gebied uit te kammen vooraleer ik verder trek maar voor je het weet ben je weer een andere richting uit door het zoveelste lege driehoekje op je radar. 

