Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archangelus

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Is er veel leuks te vinden in Vault 3 van de Fiends?

De bewoners van die vault gebruiken vooral energy of melee wapens.

KoOkiE

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik heb echt veel moeite Assault Carbines te vinden, tot nu toe heb ik er eentje.
En ik kan Vault 34 nog niet raiden voor de Marksmen Rifles aangezien ik Rad Resist 10% heb.

Is er veel leuks te vinden in Vault 3 van de Fiends?
te vinden in vault 3
in Vault 3 heb je een paar vijanden achterin met flamethrowers, je kan ook de machinezaag van motorrunner te pakken krijgen als je hem doodt.

extra info vault 3 ivm quests etc
buiten de vault vallen de fiends je aan, maar als je in de kluis bent zullen ze dat niet doen als je zegt dat je meds komt verkopen. zo kan je vrij rondlopen en 'looten'.

er is midden in de vault ook een kluis met gevangenen, je kan er voor opteren deze te bevrijden voor een boost in karma.

Daarnaast kan je motorrunner ook gebruiken om geld mee te verdienen door hem meds (psycho, buffout etc) te verkopen, maar bij mij zat hier een bug in het spel (ik kon enkel 1 soort meds verkopen en kon die blijven verkopen hoewel ik geen meer had van dat type, maar ondertussen bleef mijn inventory wel dalen in de andere types..). Als je hem doodt krijg je ook naam en faam in de wereld (iedereen spreekt over het feit dat motor runner dood is).

Als ik het me goed herinner bevindt er zich ook een ranger van de NCI in die vault die eerder op pad was gestuurd om motor runner te doden. hem vinden en bevrijden hangt vast aan een andere side quest waarmee je goodies kan krijgen van een npc in de basis van de NCR, 'camp mcarran'.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Achjah Vault 3 en 34 gecleared, teleurstellende loot tbh. Wat ik las op de pc van de Overseer in Vault 34 was veelbelovend maja. :D

Opticat

Legacy Member
Ik had toch veel goeje loot gevonden in vault 34.

Een hoop wapens inclusief een unieke marksman carbine en een pulse gun dat robots in 1 of 2 hits vernietigt. Allemaal in het zelfde kamertje gevonden.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ja, awel, voor wat een 'overstocked' armory zou moeten zijn, is dat toch behoorlijk slap? Khad 10 deftige Assault Rifles/Marksmen rifles ofzo verwacht minstens.

Tr1ploid

Legacy Member
Dead Money net gekocht op Steam. Het crasht altijd op een specifiek moment helemaal in het begin:
Je gaat naar BoS-bunker, loopt vooruit, wordt vergast, en game crasht
Het is een gekend probleem en na 12 dagen heeft Obsidian het nog altijd niet hersteld. :(
Heeft naar het schijnt te maken met de items die automatisch verwijderd worden uit uw inventory in het begin, en een conflict dat dit oplevert met de 'vaste' quest items. Alle niet-verwijderbare quest-items met de console verwijderen zou kunnen helpen, maar ik heb waarschijnlijk meer dan 15 misc quest items zitten (dagboekpagina's, caravan deck, ed...)

Ik heb echt geen zin om die allemaal handmatig uit mijn inventory te gaan verwijderen met de azertyhatende console door de base ID van ieder item te gaan opzoeken. Wie weet geeft dat dan nog conflicten op andere plaatsen ook. :/

Archangelus

Legacy Member
Heh, en ik wou hier juist vragen of iemand Dead Money al geprobeerd had :)
Best nog ff wachten dus.

Steiner

Legacy Member
Geen problemen opgemerkt zoals gewoonlijk met Fallout New Vegas. Ik heb nauwelijks bugs :P

Dead Money is echt wel survival dus vooral die levelen :p Het is wel leuk en i love Dean Domino :D

sneax

Legacy Member
Vandaag new vegas uitgespeeld.

Dit zijn echt games die ik kan uitspelen zonder beu te worden, zo zijn er echt veel te weinig. Doet mij heel hard denken aan Deus Ex. Een game waar ge echt het gevoel hebt dat gij de touwtjes in handen hebt en beslist wat er gebeurd.

Michster

Legacy Member
Steiner zei:
Geen problemen opgemerkt zoals gewoonlijk met Fallout New Vegas. Ik heb nauwelijks bugs :P

Dead Money is echt wel survival dus vooral die levelen :p Het is wel leuk en i love Dean Domino :D

²Zeer geslaagde DLC, benieuwd wanneer de volgende verschijnt.^^

Jornax

Legacy Member
Even een vraagje over Fallout 3 hier stellen, aangezien ik er de topic niet meteen van terugvind :p

Ik ben geen pc-gamer, daarmee dat dit misschien een domme vraag lijkt. Een vriend van me heeft gevraagd om volledig nieuw (dus zeker niet tweedehands) Fallout 3 voor op de pc te kopen, maar in België vind je die precies niet meer nieuw. Op UK-webshops zoals shopto etc. vind ik die wel nieuw voor maar 7 pond, maar ik zou graag nog even de bevestiging willen van iemand anders. Dit zal werken op een PC van hier in België he? En ook geen regio-problemen in het geval er een soort van online code bijzit ofzo?

Thanks in advance :woohoo:

Groopy

Legacy Member
@ Jornax. Let erop dat het niet enkel een expension pack is. Best om te zoeken naar de GOTY (game of the year) edition. Daar zitten de 5 expansion packs in (vb on play.com voor € 13,99)

Archangelus

Legacy Member
Jornax zei:
Even een vraagje over Fallout 3 hier stellen, aangezien ik er de topic niet meteen van terugvind :p

Ik ben geen pc-gamer, daarmee dat dit misschien een domme vraag lijkt. Een vriend van me heeft gevraagd om volledig nieuw (dus zeker niet tweedehands) Fallout 3 voor op de pc te kopen, maar in België vind je die precies niet meer nieuw. Op UK-webshops zoals shopto etc. vind ik die wel nieuw voor maar 7 pond, maar ik zou graag nog even de bevestiging willen van iemand anders. Dit zal werken op een PC van hier in België he? En ook geen regio-problemen in het geval er een soort van online code bijzit ofzo?

Thanks in advance :woohoo:

PC games zijn altijd regio-vrij, die zever komt enkel voor bij consoles.

DreaDNoughT

Legacy Member
Daarstraks nog eens effe opgezet.

Maar ik heb last van veel framedrops als ik aan het rondkijken ben. In dorpen heb ik het ook voor maar veel minder. Mijn GFX staan op het hoogste en speel continu aan 60fps. De drops zijn soms tot 10fps en mijn geluid blijft ook effe hangen dan.
De settings al eens lager gezet maar dat wilt ook niks helpen.
Vanaf de eerste dag ook al probs mee. Dacht dat die patches gingen helpen maar blijkbaar niet....

Misschien mijn HDD dat niet goed kan volgen? Want zou anders niet weten hoe het komt.

jayzero

Legacy Member
doeme, heb het verhaal uitgespeeld, maar dacht echt dat ik nog verder de resterende quests kon doen maar blijkbaar niet? :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan