Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sovereign

Legacy Member
shadowstep0705 zei:
Ja maar wat moet ik doen? Ik heb in Goodsprings alles gedaan, ik kan nergens anders naartoe dan Primm

Alles gedaan in Goodsprings? Ook het gevecht tegen die powder gangers en toch maar level 2? Probeer anders een keer op 'very easy' of experimenteer eens met verschillende wapens.

Caelistas

Legacy Member
shadowstep0705 zei:
Jongens, help, ik ben level 2 en zit in Primm (is dit goed?). En nu moet ik zo een gegijzelde gast in een hotel zoeken. Maar ik word constant gekilled door die convicts. Ben ik te vroeg naar daar gegaan ofzo? Want zelfs op easy kan ik er echt niet tegen op

Probeert is in sneak mode die gasten afteschieten? Ge krijgt extra damage + xp en is veel leuker dan gewoon rambo style binnentevallen en op u bakkes te krijgen door 10 enemies. Btw, als ge ziet dat ge aant sterven zijt loopt gewoon effe weg tot ge weer [HIDDEN] zijt, en snipet nen andere enemy.

EDIT:

En als ge echt niet kunnen winnen: opent console (tilde) -> type: tgm (god mode) -> WIN

Archangelus

Legacy Member
JasperCLA zei:
Alles gedaan in Goodsprings? Ook het gevecht tegen die powder gangers en toch maar level 2? Probeer anders een keer op 'very easy' of experimenteer eens met verschillende wapens.

Het lijkt me ook raar dat je maar lvl 2 bent na Goodsprings, de tutorial missies alleen al zijn normaal genoeg om lvl 2 te halen.

Gebruik je ook VATS of probeer je in real time te vechten? Wat zijn uw SPECIAL attributes en welke combat skills heb je?
Met bv alles in INT en meeste skill in melee weapons moet je niet gaan proberen om in realtime vijanden te gaan neerschieten met een pistool.

Rbn13

Legacy Member
Nog mensen teleurgesteld in de laatste DLC, The Lonesome Road? Ik had meer verwacht van de confrontatie van Ulysses, zeker omdat de voorgaande DLC's toewerkten naar een absolute climax in de serie.

Wat echter volgde was een DLC die in korte tijd kan worden uitgespeeld, weinig uitdagende tegenstanders, half-gerecycleerde omgevingen en dus als anticlimax Ulysses die uiteindelijk neerkomt op iemand die zich niet kan tevreden stellen met wat er in het verleden is gebeurd in the Divide. :(

Michster

Legacy Member
Rbn13 zei:
Nog mensen teleurgesteld in de laatste DLC, The Lonesome Road? Ik had meer verwacht van de confrontatie van Ulysses, zeker omdat de voorgaande DLC's toewerkten naar een absolute climax in de serie.

Wat echter volgde was een DLC die in korte tijd kan worden uitgespeeld, weinig uitdagende tegenstanders, half-gerecycleerde omgevingen en dus als anticlimax Ulysses die uiteindelijk neerkomt op iemand die zich niet kan tevreden stellen met wat er in het verleden is gebeurd in the Divide. :(

Jep, serieus anti-climax-gevoel na het zien van de trailer en het spelen van Old world blues.(Evil toaster ftw :p)

Weinig uitdagend daarentegen... veel deathclaws vind ik nog altijd niet zo evident ook al zijt ge lvl 45 met een arsenaal. :D

Shellshock

Legacy Member
Heb juist de main quest uitgespeeld en zou willen beginnen aan de DLC-paketten. Is er een bepaalde volgorde waarin je ze moet spelen; bedoel verhaalsgewijs of zijn ze allemaal losstaand zoals bij F3?
Ik was van plan om net zoals bij F3 het "slechtste" pakket eerst te spelen en dan zo gaandeweg naar omhoog gaan qua niveau.

Dwaggy

Legacy Member
Ik zou Lonesome Road toch als laatste spelen, kwestie van dat er in de andere DLC toch veel naar uw toekomstige handelingen in die DLC gerefereerd wordt.

Voor de andere 3 maakt het niet zoveel uit in welke volgorde dat ge ze speelt. Ze refereren ook wel naar elkaar, maar daar is dat nog redelijk los.

Zelf heb ik ze gewoon in volgorde van release gespeeld (DM > HH > OWB > LR).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan