Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
EdmundBean zei:
Is die DLC een beetje de moeite :)

Ik ga er vanavond aan beginnen. Kzal men bevindingen eens posten na paar uurkes spelen. :p

Edit: Meh... Vooral fetch-quests, verhaal is niet zo bijster interessant, maar lvlcap omhoog en meer wapens zijn natuurlijk leuk.:) Als ge ervoor gaat betalen op steam zou ik zeggen: pass. :p

Remi

Legacy Member
Om de één of de andere reden heb ik ineens 27 onbekende pounds in mijn inventory gekregen. 'k heb via console al gecheckt of er een zwaar verborgen item inzat, maar niet dus. En 'k geraak er niet vanaf :(

Iemand een idee om het weg te krijgen?

KoOkiE

Legacy Member
ben je toevallig niet veranderd van outfit? het gebeurt dat outfits je een power boost geven waardoor je meer kan dragen, vant moment dat je dan van outfit verandert verlaagt je maximum drempel. misschien ligt het daar aan.

Rbn13

Legacy Member
jayzero zei:
doeme, heb het verhaal uitgespeeld, maar dacht echt dat ik nog verder de resterende quests kon doen maar blijkbaar niet? :/

Laat antwoord, maar probeer Fallout Nexus eens te doorzoeken. Mods genoeg om na de eindquest verder te spelen.

eprode

Legacy Member
hmm ik ben nu lvl 13 en ben aan het stuk dat ik benny moet gaan doden in dat fort van the legion, ik geraak hier echter niet voorbij want das gewoon ne mierennest van ventjes in da fort :(
Komt dat omdat ik mss eerst nog wat moet levelen omdat ik mss te snel door het verhaal ben gegaan? Of zit ik toch nog niet zo ver in het verhaal en moet ik gewoon meer proberen?

nite

Legacy Member
Die indoor missies zijn toch maar irritant ze. Ik moet nu erg vaak de missile facility in en uit lopen en het werkt op de zenuwen. Geen goed vloerplan, alles lijkt op elkaar en ik verdwaal mega veel.... zucht. Vooral als het al een week geleden is eer ik nog speelde.

amdr

Legacy Member
eprode zei:
hmm ik ben nu lvl 13 en ben aan het stuk dat ik benny moet gaan doden in dat fort van the legion, ik geraak hier echter niet voorbij want das gewoon ne mierennest van ventjes in da fort :(
Komt dat omdat ik mss eerst nog wat moet levelen omdat ik mss te snel door het verhaal ben gegaan? Of zit ik toch nog niet zo ver in het verhaal en moet ik gewoon meer proberen?
Lijkt mij heel vroeg ze, het is hier al geleden sinds de game gereleased was maar ik meende mj te herinneren dat die dingen pas tegen het einde kwamen.
Ik zat toen op l28 fzo

Archangelus

Legacy Member
Normaal hebt ge in Vegas van Caesar een pardon gekregen waardoor uw standing met het legioen terug neutraal is. Als ge sindsdien nog altijd legionairs hebt zitten afknallen zal het idd lastig worden om tot bij Benny te geraken ja :)

soulreaper

Legacy Member
Iemand die me eens wilt zeggen welke mods must haves zijn. Ik heb ak die desert Succubus race mod gedowned, maar voor de rest heb ik geen idee.

Michster

Legacy Member
Nog iemand die de "Old world blues"-dlc heeft afgehaald? Ik vind het best wel leuk spelen tot nu toe.:p

Xagneto

Legacy Member
In F3 Broken Steel kon je na de ending voortdoen, is er een DLC voor New Vegas die hetzelfde doet?

adkl

Legacy Member
mensen die op gelet hebben er zijn 5 nieuwe achievements voor F NV
iets over het divide

shadowstep0705

Legacy Member
Jongens, help, ik ben level 2 en zit in Primm (is dit goed?). En nu moet ik zo een gegijzelde gast in een hotel zoeken. Maar ik word constant gekilled door die convicts. Ben ik te vroeg naar daar gegaan ofzo? Want zelfs op easy kan ik er echt niet tegen op

joriske18

Legacy Member
Ga eerst iets anders doen en kom wat later terug, met hogere level, beter wapens, armor,..

shadowstep0705

Legacy Member
Ja maar wat moet ik doen? Ik heb in Goodsprings alles gedaan, ik kan nergens anders naartoe dan Primm

agrash

Legacy Member
Primm was het stadje heel in het begin met die rollercoaster right? Dit zou normaal gezien geen probleem moeten zijn voor uw lvl want ik ging direct ook eerst naar die plek. Explore anders nog een beetje voor je terugkomt, wat dungeons enzo doen & betere equipment vinden voor je terug naar binnen gaat.

Wat je ms kunt doen om een beetje te cheaten is in dat stadje gaan, op enkele dudes schieten en terug lopen naar die kerels over de brug (the nsf? het is al een eindje geleden dat ik nog FNV gespeeld heb).
Die zullen ook wel helpen schieten als ze vijanden in hun vizier krijgen.

Heb je F3 gespeeld?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan