Michster
Legacy Member
EdmundBean zei:Is die DLC een beetje de moeite![]()
Ik ga er vanavond aan beginnen. Kzal men bevindingen eens posten na paar uurkes spelen.

Edit: Meh... Vooral fetch-quests, verhaal is niet zo bijster interessant, maar lvlcap omhoog en meer wapens zijn natuurlijk leuk.
Als ge ervoor gaat betalen op steam zou ik zeggen: pass. 

