Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vorrac

Legacy Member
Zijn hier nog mensen die niet kunnen wachten op Fallout New Vegas? Fallout 3 vond echt een super goed spel en de DLC dat ervoor uit kwamen ook. Behalve Mothership Zeta en Broken Steel. Maar het spel word nu gemaakt door de developers van de originele Fallout 1 & 2.

Trailer : YouTube - Fallout New Vegas Debut Trailer [HD]

Nog ietsje meer dan een maand :D

PureFun

Legacy Member
Fallout 3 'beloonde' exploren door je de story flow te laten breken, content over te slaan en naar het einde te catapulteren zonder het te beseffen. Hopelijk wordt dit wat meer getest op bugs.

Tr1ploid

Legacy Member
Vorrac zei:
Zijn hier nog mensen die niet kunnen wachten op Fallout New Vegas? Fallout 3 vond echt een super goed spel en de DLC dat ervoor uit kwamen ook. Behalve Mothership Zeta en Broken Steel. Maar het spel word nu gemaakt door de developers van de originele Fallout 1 & 2.

Trailer : YouTube - Fallout New Vegas Debut Trailer [HD]

Nog ietsje meer dan een maand :D

Gameplay&contentgewijs vond ik Broken Steel anders de beste uitbreiding. Het plot was natuurlijk wel een beetje 'uitmelkachtig'.
PureFun zei:
Fallout 3 'beloonde' exploren door je de story flow te laten breken, content over te slaan en naar het einde te catapulteren zonder het te beseffen. Hopelijk wordt dit wat meer getest op bugs.

Ik heb het eigenlijk altijd ervaren als een zeer stabiele, quasi bugvrije game. Het vooruitspringen in het plot lijkt me wel vervelend, maar gelukkig heb ik nooit zo ervaren.
Als New Vegas niet TE hoog is qua systeemvereisten koop ik het zeker. Goeie RPG's zijn al zo zeldzaam op de pc tegenwoordig.

Bluto

Legacy Member
Nog een maand?! Ik dacht dat dat nog wel eventjes ging duren voor deze ging uitkomen. Leuke verrassing :D
Ik hoop wel dat mijn pc het nog zal aankunnen. Voor mij moeten de vereisten niet te ver boven Fallout 3 liggen. Wishfull thinking vrees ik.

Ik ga in de tussentijd nog wat Fallout spelen :)

w00tw00t

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Ik heb het eigenlijk altijd ervaren als een zeer stabiele, quasi bugvrije game. Het vooruitspringen in het plot lijkt me wel vervelend, maar gelukkig heb ik nooit zo ervaren.

Als je op voorhand al wist welke plekken niet bezoeken dan ging het inderdaad

Rbn13

Legacy Member
Klopt, de eerste playthrough heb ik ook het Radio GNR-gedeelte overgeslagen omdat ik eerst naar Rivet City was gegaan.
Feit blijft gewoon dat dit een van de weinige minpuntjes is van FO3 (op Mothership Zeta na). Ik heb New Vegas al enkele maanden gepre-ordered en kijk reikhalzend uit naar dit spel! :D

Vorrac

Legacy Member
Rbn13 zei:
Klopt, de eerste playthrough heb ik ook het Radio GNR-gedeelte overgeslagen omdat ik eerst naar Rivet City was gegaan.
Feit blijft gewoon dat dit een van de weinige minpuntjes is van FO3 (op Mothership Zeta na). Ik heb New Vegas al enkele maanden gepre-ordered en kijk reikhalzend uit naar dit spel! :D

Same here, maar ik had dat gedeelde toen later gedaan omdat ik de ruins ging exploreren.
De game play van Brokensteel was goed maar vond het jammer dat daardoor het einde zonder de DLC weinig betekent. Daarvoor ging het om de opoffering voor de rest van de mensen.

The Eggenator

Legacy Member
Wat was er loos aan Mothership Zeta? Ik vond het (ben blijkbaar de enige) een zeer goede DLC, op de vele bugs na dan toch. In feite waren alle DLC's echt top. Ik hoop echt (net als Bluto) dat de specs niet té hoog liggen, heb nu ook geen superpc :/
Ik wacht ook nog steeds op Fallout Online, maar dat kan nog wel even duren i guess!

Bluto

Legacy Member
Ik denk niet dat ze een nieuwe engine gaan hebben. Aan de screens te zien lijkt het sterk of Fallout 3 en ze hebben het wrs ook bewust niet fallout 4 genoemd om die reden.

Oldskooler

Legacy Member
Dat zal wel vlot draaien, het komt ook op consoles uit, en dan weet je genoeg...

Ik schat een 25% zwaarder dan Fallout 3.

DreaDNoughT

Legacy Member
Fallout ? Moet dit nog altijd uitspelen maar het is zo groot en wil nog zoveel doen...Dan die 4 expansions packs nog doorlopen....Ik heb gewoon geen zin om er nog mee te beginnen . Zit nu al aan 80 uur en heb pas mijn vader terug gevonden...Ben het wat beu gezien .

PureFun

Legacy Member
Xodiax zei:
Zit nu al aan 80 uur en heb pas mijn vader terug gevonden...Ben het wat beu gezien .

In de retailversie kon je je vader al terugvinden zodra je uit de begin vault bent.

DreaDNoughT

Legacy Member
Ja dat weet ik . Direct naar rivet city gaan . Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik wat wou exploren/levelen/grinden en het verhaal volgen . Ik speel een game uit zoals ie is gemaakt en niet door de helft te skippen . Daar haal ik geen voldoening uit .

agrash

Legacy Member
Xodiax zei:
Dan die 4 expansions packs nog doorlopen....Ik heb gewoon geen zin om er nog mee te beginnen . Zit nu al aan 80 uur en heb pas mijn vader terug gevonden...Ben het wat beu gezien .

DLC ≠ expansions. Ik deed zelf de moeite niet om ze te kopen van Fallout 3 of toen ze indertijds begonnen aan "de rage" met hun horse armour mod :ironic:

80 uur al? Ik deed er 43 uur (volgens xfire..) over met alle quests uitgedaan te hebben maar ik moet wel toegeven dat ik geen zo'n explorer was tenopzichte van de TES games. Imo is het leuker om hier en daar een mainquest tussen te pakken tijdens het exploren & afwerken van side quests.

ProjectW

Legacy Member
kijk toch ook wel uit naar deze game , fallout 3 was top , spijtig van de bugs maar toch nog steeds supergoed

kga sebiet nog eens bovenhalen denk ik :D

Naradia

Legacy Member
agrash zei:
DLC ≠ expansions. Ik deed zelf de moeite niet om ze te kopen van Fallout 3 of toen ze indertijds begonnen aan "de rage" met hun horse armour mod :ironic:

80 uur al? Ik deed er 43 uur (volgens xfire..) over met alle quests uitgedaan te hebben maar ik moet wel toegeven dat ik geen zo'n explorer was tenopzichte van de TES games. Imo is het leuker om hier en daar een mainquest tussen te pakken tijdens het exploren & afwerken van side quests.

Volledige offtopic maar :oe maakte die =/= op uw toetsenbord? :D

b1nge

Legacy Member
150+uren erop zitten bij fo3, dus hier ga ik mij ook weer 'n hele tijd mee amuseren ^^

wrex

Legacy Member
Ben nog maar sinds een dag of 3 bezig met fallout3. het is idd geen slecht spel, al had ik wat een hoger mad max gehalte verwacht. Ik denk wel dat ik new vegas zal proberen, maar niet meteen zal kopen als hij uitkomt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan