Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ace of Spades

Legacy Member
Naradia zei:
Volledige offtopic maar :oe maakte die =/= op uw toetsenbord? :D

Zo: ≠

:p

(Start > Bureau-accesoires > Systeemwerkset > speciale tekens > Calibri (optioneel, een ander lettertype kan ook) en dan de laatste regel, selecteren, kopiëren en plakken. Mss. is er een handige shortcut, maar ik doe het op die manier)

On-topic: zelf kijk ik ook uit naar New Vegas. Samen met civ 5 is dat zowat het enige waar ik naar uitkeek dit najaar.

cantharides

Legacy Member
Ik kijk zelf ook uit naar FAllOUT new vegas, Fallout 3 was echt een top game.
Heb zelf de GOTY editie volledig doorgespeeld (alle content) zoals ik trouwens altijd probeer te doen met een RPG.
Ik probeer zelf eigenlijk altijd zo lang mogelijk te wachten met het vervolgen van de main quest en zo alle side quests mee op te pikken.

Hopelijk kan je verder levelen dan 30, want dat vondt ik het grootste minpunt van fallout 3, dat je na een bepaald moment niet meer verder kon evolueren en geen nieuwe skills meer kon aanleren.

Grafisch is het gebaseerd op de fallout 3 engine geloof ik, dus ik denk niet dat we daar veel verbeteringen moeten verwachten.

NovaHova

Legacy Member
cantharides zei:
Ik kijk zelf ook uit naar FAllOUT new vegas, Fallout 3 was echt een top game.
Heb zelf de GOTY editie volledig doorgespeeld (alle content) zoals ik trouwens altijd probeer te doen met een RPG.
Ik probeer zelf eigenlijk altijd zo lang mogelijk te wachten met het vervolgen van de main quest en zo alle side quests mee op te pikken.

Hopelijk kan je verder levelen dan 30, want dat vondt ik het grootste minpunt van fallout 3, dat je na een bepaald moment niet meer verder kon evolueren en geen nieuwe skills meer kon aanleren.

Grafisch is het gebaseerd op de fallout 3 engine geloof ik, dus ik denk niet dat we daar veel verbeteringen moeten verwachten.

Hoogste level is weeral 30.

Bluto

Legacy Member
Echt vreemd dat het binnen 9 dagen al uitkomt. Er wordt precies zo weinig publiciteit rond gemaakt.

scel

Legacy Member
ik kijk hier echt heel erg naar uit, fallout 3 vond ik een topgame en ik hoop dat het er erg op lijkt :)

Shrimpy

Legacy Member
nog een weekske en we kunnen weer wat met de ghouls hun verrot breintje de muren decoreren ^^

Naradia

Legacy Member
Bluto zei:
Echt vreemd dat het binnen 9 dagen al uitkomt. Er wordt precies zo weinig publiciteit rond gemaakt.

Ze zijn niet echt gekend om hun immense publiciteit he, als ge hun facebook volgt, krijgde wel genoeg updates, maar voor de rest...

Toen fallout 3 uit was, had ik het pas door toen ik in de winkel stond te kijken naar het spel.

daFour

Legacy Member
Allé, de Amerikanen kunnen al spelen ongeveer,hier nog even wachten :(

Bluto

Legacy Member
Om het verhaal moeten we het nie doen. ik denk dat ze, net zoals in fallout 3, vooral elementen uit de eerste twee games gaan overnemen.
De gameplay blijft wel leuk, vooral het rondzwerven en verkennen. Ik hoop wel dat de wildernis voldoende groot is, want ik denk dat New Vegas een groot deel van de map in beslag zal nemen.

Naradia

Legacy Member
Bluto zei:
Om het verhaal moeten we het nie doen. ik denk dat ze, net zoals in fallout 3, vooral elementen uit de eerste twee games gaan overnemen.
De gameplay blijft wel leuk, vooral het rondzwerven en verkennen. Ik hoop wel dat de wildernis voldoende groot is, want ik denk dat New Vegas een groot deel van de map in beslag zal nemen.

Ze hebben gezegd dat de woestijn even groot is als the wasteland, dus new vegas zal niet té groot zijn.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Ik vond Fallout 3 vet maar ook beangstigend. Zowel het verhaal als de game. Ik ben sowieso aan pussy als het aankomt op exploren en dan op iedere hoek een enemy kunnen verwachten.

kawa

Legacy Member
het schijnt nog beter te zijn dan fallout 3!
Diepere gameplay, slimmere quest. Meer spul die je beloont om te exploren. Factie's (iets dat ik enorm miste in fo3 a la oblivion)
Man ik heb het moeilijk om te wachten :D nog 3dagen!

TAKE MY MONEY NOW

K3nsh1n

Legacy Member
kawa zei:
het schijnt een beter te zijn dan fallout 3!
Diepere gemaeplay, slimmere quest. Meer spul die je beloont om te exploren.
Man ik heb het moielijk om te wachten :D nog 3dagen!

TAKE MY MONEY NOW

lol nog beter?

TAKE MY MONEY FIRST

kawa

Legacy Member
nog wat intressante info voor de mensen die niet meteen weten voor welk platform nu te kiezen. xboxlive krijgt als eerste alle dlc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan