Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Energised zei:vond, de thread niet, zoekfunctie gebruikt..
maarem, iemand deze al in huis?
net eerste keer gespeeld, leuke graphics etc.. beetje nog leren waar ik naartoe moet enz..
Essit zei:Ben er is aan begonnen, direct op Hardcore mode![]()

Moloch zei:heeft enorm veel weg van de 3graphics zijn idd deftig (ultra high zonder problemen op nen gtx460
), wel zojuist nen crash gehad na het slapen, corrupte save blijkbaar want bleef crashen als ik in die save sliep of wachtte, oude save geladen en twerkt terug, alle console commands van de 3 werken hier ook, net een paar tweaks gevonden, straks eens uitproberen
![]()

Essit zei:Ben er is aan begonnen, direct op Hardcore mode![]()


ad:
