Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Energised

Legacy Member
vond, de thread niet, zoekfunctie gebruikt..

maarem, iemand deze al in huis?

net eerste keer gespeeld, leuke graphics etc.. beetje nog leren waar ik naartoe moet enz..

j3T

Legacy Member
Energised zei:
vond, de thread niet, zoekfunctie gebruikt..

maarem, iemand deze al in huis?

net eerste keer gespeeld, leuke graphics etc.. beetje nog leren waar ik naartoe moet enz..

Dus ge hebt een workaround voor de releasedatum?

j3T

Legacy Member
Njah, voor Mafia 2 had ge een workaround rond de releasedate, zodat ge via Steam uw game op voorhand al kon spelen. Heb hetzelfde met New Vegas geprobeerd maar hij start niet :(

Oldskooler

Legacy Member
Moloch zei:
heeft enorm veel weg van de 3 :p graphics zijn idd deftig (ultra high zonder problemen op nen gtx460 :p), wel zojuist nen crash gehad na het slapen, corrupte save blijkbaar want bleef crashen als ik in die save sliep of wachtte, oude save geladen en twerkt terug, alle console commands van de 3 werken hier ook, net een paar tweaks gevonden, straks eens uitproberen :)

Die tweaks zijn hetzelfde als in de 3.
Vreemd dat ze dit niet verbeterd hebben.


Ik weet dat ik veel games speel, maar jij moet toch wel de kroon spannen denk ik. :D

Bluto

Legacy Member
Essit zei:
Ben er is aan begonnen, direct op Hardcore mode :)

How, ik dacht dat je dat moest vrijspelen. Mss doe ik dat ook wel direct. Hoe meer survival, hoe beter :)

Archangelus

Legacy Member
Nog altijd geen verzendingsmail van Zavvi gekregen. Het gaat hier niet op tijd zijn he! :(

Sensational

Legacy Member
Elke keer bij het laadscherm na de intro crashed hij en komt erop dat fallout niet meer werkt... :s Iemand die dit voor heeft gehad en er een oplossing voor weet mss?

Edit: nvm, got it.

Energised

Legacy Member
mja nu 'n paar uurtjes bezig ^^

loopt goed, enkel al wa bugs ivm de afwerking gezien etc..

maar da patchen ze vast.. fallout 3 werkte pas naar behoren toen em gepatched werd..

ProjectW

Legacy Member
net bezig , kben juist in die eerste stad en het eerste winkeltje dat ik tegenkom binnengegaan , een beetje vriendelijk zijn tegen die uitbater en achter zijn rug heel zijne winkel leeggeplukt :evil:

zalig spel tot nu toe zoals ik verwacht had , wat ik wel merk dat de systeemeisen een beetje zwaarder zijn want ik heb allesinds minder fps dan bij de vorige fallout op ongeveer dezelfde settings :sad:

RBMK

Legacy Member
Maar goed, ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen. Ik ben stil gevallen wat gamen betreft de laatste maanden maar ik krijg toch ongelooflijk veel zin om deze nieuwe telg uit de Fallout serie aan te schaffen. :)

Als ik vandaag nog een retail versie kan aanschaffen is het goed. Is het niet het geval of ben ik te laat om nog te gaan kijken voor mijn werk dan koop ik hem deze nacht via Steam. Alleen ben ik bang dat het weer pokke traag zal gaan om te downloaden vlak na het uur van release. Oh, we zien wel. Ik kijk er in ieder geval toch weer naar uit. Fallout 3 vond ik zalig. Ik hoop alleen dat er weer enkele vaults te verkennen vallen. :D

Drokz

Legacy Member
Ik wou dat ik u dat kon vertellen. Pc versie werkt alvast nog niet dankzij Steam. Heb wel gelezen dat de PS3 en Xbox360 last heeft van nogal wat glitches en freezes.
Aan pc gamers: ren niet naar de winkel, je kan pas morgen het installeren...

Energised

Legacy Member
anyhow, spel is nice ^^ robot die ik gemaakt heb heet Id-E, best nice, kan dingen storagen, helpt mij aanvallen, detect vijanden als ze dichtbij zijn etc..

Jukola

Legacy Member
Pfft kreeg in de namiddag ook een sms van de free record shop dat hij klaar lag, wou gaan installeren maar zelfs dat gaat niet dankzij steam :/ Dom programma...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan