Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bv202 zei:Morgen deze game eens spelen
Al vrees ik dat 't net iets te veel zoals Fallout 3 gaat zijn. Niet dat Fallout 3 slecht was (het is imo één van de betere games), maar wat vernieuwing zou leuk zijn.
Vergelijk het met gta3 en vice cityJa, ik denk dat het vooral fallout 3, maar in een nieuwe omgeving zal zijn.

kawa zei:nog wat intressante info voor de mensen die niet meteen weten voor welk platform nu te kiezen. xboxlive krijgt als eerste alle dlc

Bv202 zei:Morgen deze game eens spelen
Al vrees ik dat 't net iets te veel zoals Fallout 3 gaat zijn. Niet dat Fallout 3 slecht was (het is imo één van de betere games), maar wat vernieuwing zou leuk zijn.




Bluto zei:Las Vegas gaat wrs een iets levendigere stad zijn, zoals in de oude Fallout games, itt Washington DC in F3.
