Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bv202

Legacy Member
Morgen deze game eens spelen :)

Al vrees ik dat 't net iets te veel zoals Fallout 3 gaat zijn. Niet dat Fallout 3 slecht was (het is imo één van de betere games), maar wat vernieuwing zou leuk zijn.

Floris_

Legacy Member
Bv202 zei:
Morgen deze game eens spelen :)

Al vrees ik dat 't net iets te veel zoals Fallout 3 gaat zijn. Niet dat Fallout 3 slecht was (het is imo één van de betere games), maar wat vernieuwing zou leuk zijn.

Ja, ik denk dat het vooral fallout 3, maar in een nieuwe omgeving zal zijn.

kawa

Legacy Member
Ja, ik denk dat het vooral fallout 3, maar in een nieuwe omgeving zal zijn.
Vergelijk het met gta3 en vice city

Zelfde game, andere ervaring :p



"There are over 1000 NPCs in New Vegas, and there's only one that cannot die."
:O
Kill all the kids!

Xevven

Legacy Member
falloutnv20101019205832.jpg


check die lucht

Naradia

Legacy Member
Bv202 zei:
Morgen deze game eens spelen :)

Al vrees ik dat 't net iets te veel zoals Fallout 3 gaat zijn. Niet dat Fallout 3 slecht was (het is imo één van de betere games), maar wat vernieuwing zou leuk zijn.

Woonde in Amerika, of is er in België al een winkel die hem verkoopt?

dA_WiZ

Legacy Member
Ik hoop dat er wat meer diversiteit zal zijn tussen de wapens.
Vooral snipers :D

dA_WiZ

Legacy Member
Jaja dlc het spel is nog ni uit of ze kondigen het al aan "sight".
(bij ons is het nog ni uit :))

Æro

Legacy Member
Zit er wat variatie in de omgevingen, furniture, mobs, ...? Kheb de voorgaande edities gespeeld, dus ik snap wel dat alles vernield ende verwoest moet ogen, maar van de makers van de Elder Scrolls reeks had ik heel wat meer verwacht eigenlijk. Kan New Vegas dit recht trekken?

Bluto

Legacy Member
Las Vegas gaat wrs een iets levendigere stad zijn, zoals in de oude Fallout games, itt Washington DC in F3.

Bv202

Legacy Member
Zo, net even tot de tutorial gespeeld. Nu ga ik slapen, want morgenochtend moet ik vroeg opstaan :p

Het is net zoals verwacht gewoon Fallout 3 met een nieuwe storyline en wat nieuwe dingen. Je start meteen in een klein dorpje, dus niet in een Vault ofzo :)
Geen idee wanneer je naar de stad kunt, ik zit nog maar aan de tutorial :D

Er is wel een hardcore-mode toegevoegd om de game moeilijker te maken. Als je deze uitspeelt, krijg je nog iets speciaals.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Pff weinig geld. Ik koop hem wel als GOTY editie uit is met alle dlc enz. :p

twoboystwo69

Legacy Member
Heb 'm ook ff gespeeld. GfX zijn er een stuk op vooruit gegaan sinds de Fallout 3. Je word nu direkt in't spel gegooid na een korte introductie. Het "WTF is/will happen(d)" gevoel is een stuk groter dan bij de vorige.... Tot nu toe ( 30 min ) gespeeld heb ik buiten wat andere monsters nog niet veel nieuws gezien... ook kwa collectibels same shit until now ( Maar goe, ik kijk echt uit naar de ""vele"" nieuwigheden....

Katz

Legacy Member
Bluto zei:
Las Vegas gaat wrs een iets levendigere stad zijn, zoals in de oude Fallout games, itt Washington DC in F3.

Ik verwacht iets zoals New Reno.

Ik vond Washington DC wel iets hebben, een echte I am legend vibe (was wel rot om te navigeren met momenten)

Nog 2 daagjes en ik haal hem wel op de PS3, DLC intereseert mij weinig als het core spel mij lang genoeg kan bezig houden.

j3T

Legacy Member
'T is toch godgeklaagd. Daarnet gaan halen bij GM, wilt em niet installeren doordat Steam vindt dat het nog te vroeg is. Waar is den tijd dat ge een spel effectief ook kon spelen als ge de cd in uw handen had...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan