Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dA_WiZ

Legacy Member
die steam toch e ....
Jaja ikke blij dak vandaag vegas heb en zienk toch wel zeker da ge da ni kunt installe.
Als ik zou geweten hebben dat da via steam ging had ik het zelf nog ni gekocht.

tb-303

Legacy Member
Drokz zei:
Had wel half dagje verlof genomen om het in huis te halen, hé. Ben dus iets meer kwijt dan die 50 euro... Ik koop eerlijk m'n game en wil het dan ook nu spelen. Simpel.

De release is 22/10... als er een winkel begint te verkopen en de anderen volgen dan ligt dat niet aan steam he, punt andere lijn.

En als je verlof pakt voor een release van een spel en het is er niet geniet dan van die dag op een andere manier ipv wild rond u heen te schelden, NIEMAND hier kan daar aan doen denk ik... :ironic::help:

Moloch

Legacy Member
der is zelf al nen update (This update fixes quest and scripting issues), en dlc :wtf:

Jukola

Legacy Member
Moloch zei:
der is zelf al nen update (This update fixes quest and scripting issues), en dlc :wtf:

Die DLC was toch gewoon een paar item packs dacht ik? Verschillende sets qua stijl maar komt altijd op hetzelfde neer - armor, wapen en wat extra stimpacks of een doctor's case - zo een DLC pakket kreeg je als je preorderde bij bepaalde shops.

Bv202

Legacy Member
Ik ben weer opnieuw begonnen na heel even spelen. In het begin van het spel kan je dat eerste dorpje laten overnemen en aangezien ik eens slecht wou zijn, deed ik dat. Daardoor word je in de volgende stad (met die rollercoaster) door iedereen aangevallen en aangezien dit slechts het begin van het spel is en je dus nog vrijwel niks hebt, ga je er meteen dood :p

Weet iemand wat die "survival" precies doet?

amdr

Legacy Member
Bv202 zei:
Ik ben weer opnieuw begonnen na heel even spelen. In het begin van het spel kan je dat eerste dorpje laten overnemen en aangezien ik eens slecht wou zijn, deed ik dat. Daardoor word je in de volgende stad (met die rollercoaster) door iedereen aangevallen en aangezien dit slechts het begin van het spel is en je dus nog vrijwel niks hebt, ga je er meteen dood :p

Weet iemand wat die "survival" precies doet?
En als ge in Fallout 3 dan een half ureke naar ergens anders ging was da allemaal vergeten.
hier hebben al die verschillende factions echt een geheugen. ge moet wel wa oppassen wa ge doet of zegt :p

Jukola

Legacy Member
Pfft... Echt nie eerlijk hé. Nog bijna 5 uur wachten door die stomme Steam. En als we het dan kunne installere ga natuurlijk heel het universum da tegelijk willen patchen :P

GammaGamer

Legacy Member
Voor de mensen die het al hebben:

Hoe speelt het? Is het zoals F3? (schieten = hitchance) enzo?

Tell me all the juicy details :evil:

amdr

Legacy Member
VATS is toch altijd heel nuttig ze, met een geweer heb ik altijd het gevoel dat ge een pak meer moet schieten dan dat ge het in VATS doet. Al heb ik tot nu toe al wel heeeel veel men spiked knuckles gebruikt :p
Ik heb al een pak ander vijanden gezien tov Fallout 3.
Qua performance is het zeker ni slecht, ik zit hier toch al met een iets ouder systeem (Q9505 @ 3.8Ghz, HD4870X2 en 4gb ram) en ik zit bekan constant op 60fps op Ultra en 1920*1080
Zelfs Ultra kan hij nog gemakkelijk draaien maar in New Vegas krijgt hij het iets moeilijker met die lichtjes overal.

Sfeerbeeldje
http://img200.imageshack.us/img200/7963/falloutnv20101021162645.jpg
Bugjes ^^
http://img301.imageshack.us/img301/8593/falloutnv20101021151135.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/8243/falloutnv20101021113221.jpg
(Das een schorpioen dat ge half zie steken :p)

Jukola

Legacy Member
Hmm, hoe zit het met de laadtijden? Van de consoleversies waren er klachten ivm lange laadtijden (30 sec - 2 min zelfs). Grootste deel hangt natuurlijk van de hardware af maar als je iemand zijn specs weet kan je toch makkelijk vergelijken :) (Zit hier zelf met een Athlon X2 7750 @ 3 GHz, een HD 4870 en ook 4GB ram dus denk dat ik nog redelijk zit als ik zo de post hierboven lees...)

amdr

Legacy Member
Laadtijden = beetje gelijk Fallout3? Ik moet den eerste storend lange laadtijd nog tegenkomen dus das volges mij nooit meer als 20s fzo. En zelfs 20s is eigelijk al lang als ge zo is telt :p

//edit: vanuit het hoofdmenu op continue drukken: 7s laadtijd (dus vanaf ge op yes drukt tot ge u manneke kunt bewegen)

GammaGamer

Legacy Member
En zit er Crafting in? Grote steden, echt goeie RPG elementen?

EnnY

Legacy Member
De besturing enzo van Fallout 3 was velen malen beter. De animaties zijn allemaal nogal houterig.

Combat is fucked up imo. In fallout 3 kon ge nog zonder VATS spelen , nu is dat onmogelijk. Uw bullets doen gewoonweg geen damage of ge raakt hun hitboxes niet..
Maar goed dat die VATS er is.

Tot nu toe voelt het ook nogal leeg aan ivm Fallout 3. Maar dat zal nog wel veranderen. Ik had meer verwacht tot nu toe

amdr

Legacy Member
Ik mis zo soms wel iets van sprint knop fzo, zo naar een locatie wandele kan wel laaang duren. Maarja da was in den 3 ook dus :)

dA_WiZ

Legacy Member
Jukola i feel you'r pain :).
ik gaan echt ni wachte tot 2400H om da te spelen.
Morge werken and i need my sleep.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan