Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tw00t

Legacy Member
RBMK zei:
Btw. Ik heb vernomen dat de game een stukje moeilijker is dan de voorganger. Iemand hier die dit kan bevestigen? Dit lijkt me fantastisch nieuws want Fallout 3 werd al snel te gemakkelijk naar mijn mening. Ik ga in ieder geval toch nog een hoge moeilijkheidsgraad nemen zodat ik gedurende mijn trip verzekerd ben van uitdaging. :)

Ik hoop ook dat er weer heel wat vaults aanwezig zijn. :love:

Ben momenteel bezig op hard en hardcore mode en kan zeggen dat ik toch moeilijkheden ondervind. Zeker met de non-human mobs. Die hits doen vaak serieus wat damage. Kwa gunbattles valt het nog goed mee. Wel is het zo dat je crippled limbs niet meer kunt genezen met stimpacks en heb je doctors bags nodig zoals in pre fallout 3 reeksen. Ook moet je telkens drinken anders verlies je teveel vocht wat nadelig is voor jouw stats. Die laatste 2 zijn wel onderdeel van de hardcore mode maar maken het spel veel interessanter.

daFour

Legacy Member
Nja de kwaliteit is niet alles dan met die fix.Even wachten op een betere fix..

Razzia

Legacy Member
daFour zei:
Nja de kwaliteit is niet alles dan met die fix.Even wachten op een betere fix..

Das waar, maar het is zeker handig voor mensen die het toch niet op high kunnen draaien :)

w00tw00t

Legacy Member
Razzia` zei:
Das waar, maar het is zeker handig voor mensen die het toch niet op high kunnen draaien :)

Ik kan het normaal op high draaien maar het is geweten dat er een probleem is en dat de volgende patch deze normaal moet verhelpen. Zoveel kwaliteitsverlies is er trouwens niet.

Saint

Legacy Member
Zou het gaan om voornamelijk in melee te specialiseren? lijkt me wel nice om zo te spelen.
In FO3 was ik zo begonnen, maar small guns/rifles en VATS waren toch snel stukken beter.
Met uitzondering van Death Claw die was wel goed.
Maar Vegas lijkt meer balanced te zijn als ik wat threads doorlees.

Het beste zal zijn het gewoon eens uit te proberen.

sleepwalkerbe

Legacy Member
Het moet zeker mogelijk zijn om melee te spelen aangezien ze een aantal meelee wapens hebben toegevoegd. Ik herinner mij ook nog de powerfist in FO3 die ook nogal wat dmg deed en vele filmkes van mensen die behemoth aanpakten met zo'n fist. Misschien wat sleutelen aan je skills/special?

amdr

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Zou het gaan om voornamelijk in melee te specialiseren? lijkt me wel nice om zo te spelen.
In FO3 was ik zo begonnen, maar small guns/rifles en VATS waren toch snel stukken beter.
Met uitzondering van Death Claw die was wel goed.
Maar Vegas lijkt meer balanced te zijn als ik wat threads doorlees.

Het beste zal zijn het gewoon eens uit te proberen.
Ik doe bijna alles met men .347 of men spiked knuckles :p

maartendq

Legacy Member
Hét leuke aan fallout: opeens 'n deel van 'n quest oplossen omdat je het ene gebouw verkend voor je het andere, questgebonden, gebouw verkend hebt.
Ik kwam opeens de deputy van Primm tegen, terwijl ik eigenlijk op zoek was achter die store manager van die koerierszaak (die blijkbaar in het casino verscholen zat; als je je compas niet volgt overkomt je dat blijkbaar).

Jukola

Legacy Member
Tis toch een stuk moeilijker als FO3, toenjuist serieuze moeite gehad met een pack radscorpions (4 gewone en 3 kleine dacht ik) onderweg naar Mojave Outpost. Was op dat moment level 5 en had ED-E al bij me. Uiteindelijk gelukt met een Cowboy Repeater en veel Stimpacks voor ED-E :)

Naradia

Legacy Member
Zalige game, humor is hilarisch
de verwijzing naar Indiana Jones :')
, fallout 3 maar beter imo ^^

En het is mij voor de eerste keer in mijn RPG-carrière gelukt om een cool personage te maken, ipv. personages waarbij de ogen slecht staan, neus te groot,....

Essit

Legacy Member
Jukola zei:
Tis toch een stuk moeilijker als FO3, toenjuist serieuze moeite gehad met een pack radscorpions (4 gewone en 3 kleine dacht ik) onderweg naar Mojave Outpost. Was op dat moment level 5 en had ED-E al bij me. Uiteindelijk gelukt met een Cowboy Repeater en veel Stimpacks voor ED-E :)

Mja ik heb constant een tekort aan H2O, water dus ... Ik speel op hardcore mode, zowel de gevechten als constant achter dingen moeten zoeken om te overleven, tis inderdaad niet simpel.

Ben nu level 8 en ja ik verken gewoon wat plaatsen, wil graag legion joinen als dat mogelijk is (ja, ik ben pure evil :p)

amdr

Legacy Member
Ja da water en da voedsel is ni simpel want ge bekan geen enkele dokter ofzo heeft genoeg dirty/purified water. Ik laat h²o meestal serieus naar benede gaan en dan gewoon 4-5keer aan een (proper) kraantje drinken.
Qua voedsel, veel bloemekes plukken :p, van de meeste beeste da ge afmaakt kunt ge ook wel wa vlees pakken al moet ge oppassen da u STR ni naar beneden gaat :p want dan stade daar ineens me nen te volle zak ^^

Essit

Legacy Member
amdr zei:
Ja da water en da voedsel is ni simpel want ge bekan geen enkele dokter ofzo heeft genoeg dirty/purified water. Ik laat h²o meestal serieus naar benede gaan en dan gewoon 4-5keer aan een (proper) kraantje drinken.
Qua voedsel, veel bloemekes plukken :p, van de meeste beeste da ge afmaakt kunt ge ook wel wa vlees pakken al moet ge oppassen da u STR ni naar beneden gaat :p want dan stade daar ineens me nen te volle zak ^^

OK, op zoek naar propere kraantjes dus :p Heb trouwens ook niveel geld :s En als dienen dokter u moet genezen dat kost al meteen 50 caps, voor radiation 100 caps :s

Jukola

Legacy Member
Kwa water en voedsel vind ik het eigenlijk goed te doen, gewoon alles plundere da je tegenkomt... daardoor heb ik ook een goeie reserve caps :p Speel ook op Hard met Hardcore mode aan. Tijdens de "tutorial" kom je trouwens ook langs een propere waterbron :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan