Ik ben er ook aan begonnen, tot nu toe loopt het wel vlot op mijn iets oudere laptop (Nvidia M9600GT). Staat op high nu, ik heb die fix die hier gepost is geweest meteen geïnstalleerd.
Ik heb nu eigenlijk een puur melee/unarmed character gemaakt, is wel eens fijn omdat ik in FO3 toch meer rifle/sniper was. Voor het moment moet ik nog oppassen want ranged guys hebben natuurlijk wat voordeel als ik up close moet geraken. Mijn sneak is nog niet goed genoeg en eigenlijk ben ik niet zo een sneaky-lover

.
Klopt het eigenlijk dat als je uit de begin stad naar het noorden gaat, je veel te sterke mobs tegenkomt? ik (lvl8) kan niets beginnen tegen Giant radscorpion en die vliegende cardazzo (ofzoiets). Ik heb natuurlijk wel het nadeel dat ik up-close moet geraken maar dan nog, halen makkelijk 50% hp weg met één hit.
Zou ik in explosives punten steken omdat ik toch STR heb voor melee? Dan heb ik toch nog iets ranged waar ik op kan vertrouwen.
In een krater t-51 powerarmor gevonden, maar die kan je natuurlijk pas dragen als je die training hebt gehad.