Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Indien ge meer dan 60fps wilt (voelt imo anders niet smooth aan):

With the latest patch it runs better without the file now i think. Also the latest patch seemed to force my vsync on, but changing iPresentinterval=1 to iPresentinterval=0 in fallout_default.ini fixed that now I'm getting 60-100fps





Mijn 2 fixes hier gepost, hebben veel geholpen.

w00tw00t

Legacy Member
Die laatste patch had ff geholpen bij mij. Na de patch geen haperingen ingame. Spel herstart en nu blijf ik weer de haperingen hebben. Trg naar de fix dan maar :(

Energised

Legacy Member
mja eergisteren ook eens opnieuw begonnen, patch gedowload & 't ging al beter..

alles naar science & repair gezet.. nu ben ik pas bezig eigenlijk in die
radioactieve stad met alle ghouls.. best nice, ook die missies in da oud testgebied (met de raketten) waren leuk..
geniaal wapen ook gekregen (power fist) echt het beste wapen int spel, buiten de mini nukes dan :p

Energised

Legacy Member
denkt niet, kheb er althans ng niet veel van gemerkt..

maar het begint me wel al wat tegen te steken dat ge telkens iedereen zen kop eraf schiet..

Oldskooler

Legacy Member
Performance, ik zit steeds tussen de 40 en 90 fps, tot ik een bende van 6 tegenkwam :(

Renegadexxripxx

Legacy Member
amdr zei:
Dus puur geluk eigelijk :p Ik dacht dat het misschien iets met de locatie ofzo te maken had.

Dat is het oude mastermind spelletje. Niet super simpel maar als je dat een beetje begint te ontleden kom je er wel uit. Vooral als je die speciale tekens eerst gebruikt om de aantal mogelijkheden een beetje manageable te maken.

amdr

Legacy Member
Jep idd, da van die tekens wist ik dus niet :p

Kheb trouwens ondervonden dat het spel wel een pak "makkelijker" word als een een NRC pak bij hebt. Dat kan u op veeeeel plaatsen een pak tijd en bloed bespare :p
Kheb zo ergens int begin aan 188stop ne ranger met een soort power pak afgemaakt en da pak is al van pas gekome ze :D

Energised

Legacy Member
mja haal u zeker 'n space suit.. komt heel erg van pas als ge in radioactieve gebieden moet komen..

Xilver

Legacy Member
Vraagske. Redelijk vroeg in het spel heb ik een NCR armor gevonden, en aangezien dat de beste DT heeft die ik tot hierto ben tegengekomen, heb ik dat dus heel de tijd al gedragen. Nu blijkt da mijn reputation neutral blijft met NCR als ik quests doe voor hen, en da mijn reputation met Caesar's Legion al hated is. Zijn er nadelen aan verbonden mbt het verhaal door the Legion al op hated te hebben? Of zijn er bvb leuke quests die ik zo mis? En indien ja, hoe krijg ik mijn reputation omhoog met the Legion? :)

RBMK

Legacy Member
b1nge zei:
tip: vault 34, blijf er weg, ver weg

Misschien is het niet slecht om er in het vervolg bij te vermelden waarom mensen uit deze vault moeten blijven. Ik dacht eerst dat het iets te maken had met hoe scary deze vault wel niet was maar nu blijkt dat sommige mensen na deze vault een boel corrupte savegames hebben.

Btw. Ik heb ook last van haperingen. Héél veel haperingen en de settings naar beneden halen helpt precies niet al te veel. Game zelf heeft mij nogthans ultra high settings aanbevolen en mijn comp is na Fallout 3 helemaal vernieuwd waarbij de performance op z'n minst verdubbeld is en met mijn vorige pc kon ik Fallout 3 ook al op vrij hoge settings draaien aan een meer dan acceptabele framerate. Naar ik heb vernomen zijn er wel meer mensen met dergelijke problemen en vooral diegene met een Nvidia beeldkaart. Ik hoop dat ik er een oplossing voor kan vinden want zo is het bij momenten wel onspeelbaar. :(

Oldskooler

Legacy Member
RBMK zei:
Misschien is het niet slecht om er in het vervolg bij te vermelden waarom mensen uit deze vault moeten blijven. Ik dacht eerst dat het iets te maken had met hoe scary deze vault wel niet was maar nu blijkt dat sommige mensen na deze vault een boel corrupte savegames hebben.

Btw. Ik heb ook last van haperingen. Héél veel haperingen en de settings naar beneden halen helpt precies niet al te veel. Game zelf heeft mij nogthans ultra high settings aanbevolen en mijn comp is na Fallout 3 helemaal vernieuwd waarbij de performance op z'n minst verdubbeld is en met mijn vorige pc kon ik Fallout 3 ook al op vrij hoge settings draaien aan een meer dan acceptabele framerate. Naar ik heb vernomen zijn er wel meer mensen met dergelijke problemen en vooral diegene met een Nvidia beeldkaart. Ik hoop dat ik er een oplossing voor kan vinden want zo is het bij momenten wel onspeelbaar. :(

Dll al geprobeerd? Zie posts boven.

Anyway lijkt het sowieso het beste om wat patches af te wachten.

Saint

Legacy Member
Ik ben er ook aan begonnen, tot nu toe loopt het wel vlot op mijn iets oudere laptop (Nvidia M9600GT). Staat op high nu, ik heb die fix die hier gepost is geweest meteen geïnstalleerd.

Ik heb nu eigenlijk een puur melee/unarmed character gemaakt, is wel eens fijn omdat ik in FO3 toch meer rifle/sniper was. Voor het moment moet ik nog oppassen want ranged guys hebben natuurlijk wat voordeel als ik up close moet geraken. Mijn sneak is nog niet goed genoeg en eigenlijk ben ik niet zo een sneaky-lover :p.

Klopt het eigenlijk dat als je uit de begin stad naar het noorden gaat, je veel te sterke mobs tegenkomt? ik (lvl8) kan niets beginnen tegen Giant radscorpion en die vliegende cardazzo (ofzoiets). Ik heb natuurlijk wel het nadeel dat ik up-close moet geraken maar dan nog, halen makkelijk 50% hp weg met één hit.
Zou ik in explosives punten steken omdat ik toch STR heb voor melee? Dan heb ik toch nog iets ranged waar ik op kan vertrouwen.

In een krater t-51 powerarmor gevonden, maar die kan je natuurlijk pas dragen als je die training hebt gehad.

w00tw00t

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Klopt het eigenlijk dat als je uit de begin stad naar het noorden gaat, je veel te sterke mobs tegenkomt? ik (lvl8) kan niets beginnen tegen Giant radscorpion en die vliegende cardazzo (ofzoiets). Ik heb natuurlijk wel het nadeel dat ik up-close moet geraken maar dan nog, halen makkelijk 50% hp weg met één hit.
Zou ik in explosives punten steken omdat ik toch STR heb voor melee? Dan heb ik toch nog iets ranged waar ik op kan vertrouwen.

Dat is ook zo en imo geeft dat een vals gevoel van vrijheid. Ze beperken uw pad door rondom u veel te sterke mob spawns te zetten. Vind ik wel klein beetje jammer.

edit:
ik moet eens stoppen dat spel te spelen in geintoxiceerde toestanden. Ik load save en heb plots 2 companions. What the f.... lol

Oldskooler

Legacy Member
Dudes, gewoon patches afwachten, anders is het frustreren.

w00tw00t zei:
edit:
ik moet eens stoppen dat spel te spelen in geintoxiceerde toestanden. Ik load save en heb plots 2 companions. What the f.... lol


Of is dat gene bug?? Zou straf zijn. :unsure:
Zo zot zal men die perk nu ook niet gemaakt hebben he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan