Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ProjectW

Legacy Member
damn heb juist een super sledge hamer kunnen bemachtigen ma da wapen is echt zalig , 1 slag max 2 en mijn vijand vliegt in duizend stukjes :evil:

w00tw00t

Legacy Member
Oldskooler zei:
Of is dat gene bug?? Zou straf zijn. :unsure:
Zo zot zal men die perk nu ook niet gemaakt hebben he.

haha ik bedoel dat ik gisteren met mijn zatte klote heb zitten spelen en weet er niks meer van :D

Oldskooler

Legacy Member
w00tw00t zei:
haha ik bedoel dat ik gisteren met mijn zatte klote heb zitten spelen en weet er niks meer van :D

Ok, ik dacht dat je wildlands (of zoiets) had aangezet.
:sop:


'Wild Wasteland' dus

amdr

Legacy Member
Death claws zijn niet te doen oO
Giant Radscorpions is het wild trouwens ook bekan ni :p

Weet er iemand trouwens waar in godsnaam ge een schup vind ^^? En iemand da armor kan repairen want men brotherhood t-45 armor en men NCR armor is allemaal kapot ^^

enZiiime

Legacy Member
b1nge zei:
tip: vault 34, blijf er weg, ver weg

Lol ben daar moeten gaan lopen :P Niets meer bij voor men eige te healen, en nog +-10% health, was onmogelijk voor verder te geraken na 10 pogingen -_-

w00tw00t

Legacy Member
enZiiime zei:
Lol ben daar moeten gaan lopen :P Niets meer bij voor men eige te healen, en nog +-8% health, was onmogelijk voor verder te geraken na 10 pogingen -_-

Klinkt interessant. Heb een quest ook in paar fases moeten doen omdak niet genoeg rad-X en radaway had :( Moeilijkheidsgraad ligt bij deze toch wel hoger of niet?

mp4me

Legacy Member
Iemand een idee waar je een goed zwaard en sniper vindt?


Ben nu level 10, en juist aangekomen in New Vegas (freeworld ofzo iets) de weg met de deathclaws heb ik natuurlijk niet genomen,ik weet niet of level 10 hoog genoeg is om de main quest verder te doen.Maar ben nu bezig aan wat side quests...

enZiiime

Legacy Member
w00tw00t zei:
Klinkt interessant. Heb een quest ook in paar fases moeten doen omdak niet genoeg rad-X en radaway had :( Moeilijkheidsgraad ligt bij deze toch wel hoger of niet?

Ben level 8 denk ik, was niet echt moeilijk als je aid bijhebt :P Tot nu toe nog maar weinig problemen gehad, en ook nog niet heel erg ver in het spel (hoop ik) dus kan nog niet echt zeggen of hij moeilijker is dan FO3.

ProjectW

Legacy Member
mp4me zei:
Iemand een idee waar je een goed zwaard en sniper vindt?

als je goed bevriend raakt bij cesar legion krijg je ergens een machete das nog een goe dingske voor de rest zoukt ni wete :p

b1nge

Legacy Member
voor diegene die naar vault 34 gaan, het enigste wa ik zeg:
neem enorm veel rad-away mee, en ook stimpaks

ik had 80% radiation sickness ofzo (100% is dood) en moest het laatste stuk lopen en tbh, de quest is het niet waard om daar 999rad-aways en stimpaks te verspillen

Essit

Legacy Member
Spoiler tags gebruiken aub...

Welke level moet je eigenlijk zijn om een Radscorpion de baas te kunnen? Want ik ben nu level 11, en kan ze bijna niet doden :( Doe veel te weinig damage met guns.

Saint

Legacy Member
Zojuist space suit (rad resis +40) per toeval gevonden en eindelijk een beter melee wapen (rebar club).
Van een ranger als reward een unarmed move gekregen. Nu kunt ge opponent op de grond slaan :). Fatigue dmg op boxing gloves/tape is wel ownage.

Essit zei:
Welke level moet je eigenlijk zijn om een Radscorpion de baas te kunnen? Want ik ben nu level 11, en kan ze bijna niet doden :( Doe veel te weinig damage met guns.

Een gewone radscorpion of giant? Een gewone krijg ik dood op lvl8 met unarmed, maar ik moet wel constant blijven bewegen zodat hij mij niet raakt en het duurt wel even voordat hij neergaat.

w00tw00t

Legacy Member
enZiiime zei:
Ben level 8 denk ik, was niet echt moeilijk als je aid bijhebt :P Tot nu toe nog maar weinig problemen gehad, en ook nog niet heel erg ver in het spel (hoop ik) dus kan nog niet echt zeggen of hij moeilijker is dan FO3.

Kan ook liggen aan het feit dak op hoogste moeilijkheidsgraad speel + hardcore mode. Deathclaws... daar begin ik nog niet aan en ben al lvl 12. Heb nog geen deftige armor en weapons kunnen vinden voor mijn stealthplay.

Essit

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Zojuist space suit (rad resis +40) per toeval gevonden en eindelijk een beter melee wapen (rebar club).
Van een ranger als reward een unarmed move gekregen. Nu kunt ge opponent op de grond slaan :). Fatigue dmg op boxing gloves/tape is wel ownage.

Ah, die space suit heb ik ook aan :p Inclusief helm :p

Essit

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Zojuist space suit (rad resis +40) per toeval gevonden en eindelijk een beter melee wapen (rebar club).
Van een ranger als reward een unarmed move gekregen. Nu kunt ge opponent op de grond slaan :). Fatigue dmg op boxing gloves/tape is wel ownage.



Een gewone radscorpion of giant? Een gewone krijg ik dood op lvl8 met unarmed, maar ik moet wel constant blijven bewegen zodat hij mij niet raakt en het duurt wel even voordat hij neergaat.

Ja, ik had het over de giant dus... Die kleinere lukken me met veel moeite, veel lopen dus en gelukkig dat mijn robot me ook wat helpt in de gevechten.

Essit

Legacy Member
Phoo zei:
speelt er iemand "evil" ? :p

Ik ... Ik wil Legion helpen :p En da zijn echt geen brave gasten me dunkt + steel ik zowat alle winkels leeg das makkelijker dan ervoor te betalen lol.

Slaven enzo help ik niet, die schiet ik meestal gewoon af. Zo skip ik wel die quests maja don't care.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan