Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dA_WiZ

Legacy Member
Moto zei:
Maar toch nog maar eens zeggen, charisma niet verwaarlozen, veel speech + barter opties
die zijn nu ook vast (vanaf zoveel skillpoints lukt het)

Ik heb 1C en het gaat mij perfect af :).
Meer dan cash genoeg en nooit geen probleem om quests optelossen door speech.
Das het plezante aan de fallout reeks da ge quests op verschillende manieren kunt oplossen.

Energised

Legacy Member
nog al iemand E-d-E gemaakt? (vliegende robot)

enne hoe krijgt ge die deathclaws het makkelijkste dood??

RBMK

Legacy Member
mega_stihl zei:
Het ZALIGE aan dit spel is dat ze muziek gebruikt hebben van de oude Fallout games (1 & 2). Verder is de omgeving enzo ook schitterend. Maar ik erger mij rot op het feit dat je idd zeer beperkt bent qua quests omdat je niet van je pad kan afwijken omdat je dan die killer bees tegenkomt, en deathclaws enzo, die je met 2 slagen kapot maken.

Wat ook wel megahard suckt zijn GIGANTISCHE fps drops bij mij. Ik heb 50 fps constant, overal, maar vanaf dat er 5 of meer personen in het scherm zijn dropt dit naar 5 fps. Dus meer dan 4 personen in combat en ge kunt al niet meer schieten of nix gezien ge gene zak kunt zien met zo weinig fps. Fallout 3 had dit echter niet.

Ik denk dat je ongeveer met dezelfde problemen te kampen hebt zoals vele anderen en ikzelf. Probeer ook eens die fix die enkele pagina's terug werd aangeraden.

Ik was daarnet nog tevreden maar uiteindelijk werd mij toch duidelijk dat er iets niet helemaal pluis is. Ik had toch regelmatig serieuze framedrops en vooral als er NPC's in beeld kwamen. Ik had dit niet bij iedereen maar het viel mij toch op dat dit wel bij de meeste het geval was.

Een paar uur terug was het de druppel toen ik voor het eerst op stap ging met een paar metgezellen en 6 anderen moest uitschakelen. Framerate ging onder de 10 fps. Het is een wonder dat ik het er heelhuids vanaf heb gebracht.

Dan heb ik maar besloten die fix te proberen en bij wonder werkt het fenomenaal goed. Ik speel momenteel terug op Ultra High en ga bijna nooit meer onder de 60 fps. Er was toch duidelijk iets niet juist. Wat weet ik nog niet precies want ik ben zelf geen kenner maar die fix werkt wel ongelooflijk goed bij mij. :applause:

Btw. Thanks Oldskooler om die fix aan te raden. ;)

Rbn13

Legacy Member
Ik vond FO3 al geweldig, en wat ik tot nu toe heb gezien na ongeveer 8 speeluren vind ik fantastisch. Het lijkt mij dat ook de geluidseffecten verbeterd zijn en de mond van de personages beter gesynched zijn met de tekst. :)

Oldskooler

Legacy Member
Vinden jullie ook

zoveel ammo? Toch meer dan je in F3 in het begin kon vinden.
Ik zit nu in Nipton, en heb al redelijk wat kogels.

Heb wel een hoge luck, misschien heeft dat er iets met maken.

Cinnead

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Kan je erop vertrouwen dat als je dingen in een random chest steekt dat ze er blijven insteken? Ik draag veel te veel mee en ben nog geen "personal chest" tegengekomen.
Legion Centurion armor is wel awesome.

ED-E draagt bij mij het merendeel van mijn items (extra kleren, lege kogelhulzen, crafting items, eten, extra guns). Enkel het hoogstnodige (stims, guns, drugs) draag ik zelf mee) ..

Ik erger me wel vaak aan ED-E, veel te trigger-happy naar mijn goesting .. k'zit zo een raider te besluipen en plots begint dat ding een muziekske te spelen en lasers te schieten naar eerdergenoemde raider .. so much for the element of surprise :sop:

Borri

Legacy Member
Zit nu in het kamp van ceasar, in die bunker. Zoveel keuzes..
Ik denk dat ik vegas zelf ga overnemen met diene yesrobot. Zowizo niet de chip teruggeven voor 1000caps aan mr House.

Energised

Legacy Member
iemand 'n idee eigenlijk wat ik met "rocket souveniers" kan aanvangen?

heb er nu zo al 175 ofzo... en zijn toch veel waard, maar kan ze niet verkopen omdat ze deel uitmaken van 'n quest (die ik trouwens niet kan vinden) :p

RBMK

Legacy Member
Ik heb nu crashes. Ik geef het op. Ik laat de game wat links liggen. Ik heb geen zin meer, zoals vroeger, om mij gek te zoeken naar oplossingen voor de talloze problemen die sommige games hebben bij release. Ik ga Battlestar Galactica kijken in de plaats.

Ik keek hier zo naar uit. Het is mijn 2e game dit jaar die ik koop (Ik kocht er het jaar voordien meer dan 70.) en dan heb ik wederom al die problemen. Ik had gehoopt op een bijna vlekkeloze speelervaring zonder al te veel problemen maar het mag blijkbaar niet zijn. :(

amdr

Legacy Member
Oldskooler zei:
Vinden jullie ook

zoveel ammo? Toch meer dan je in F3 in het begin kon vinden.
Ik zit nu in Nipton, en heb al redelijk wat kogels.

Heb wel een hoge luck, misschien heeft dat er iets met maken.
Ik zat toch vrij vaak in de problemen met men ammo

Moloch

Legacy Member
Cinnead zei:
ED-E draagt bij mij het merendeel van mijn items (extra kleren, lege kogelhulzen, crafting items, eten, extra guns). Enkel het hoogstnodige (stims, guns, drugs) draag ik zelf mee) ..

Ik erger me wel vaak aan ED-E, veel te trigger-happy naar mijn goesting .. k'zit zo een raider te besluipen en plots begint dat ding een muziekske te spelen en lasers te schieten naar eerdergenoemde raider .. so much for the element of surprise :sop:

tip: als ge de kans hebt om ED-E te laten maken (kan door 2 personen, de ene verbeterd defence, de ander zijn guns) haal dan eerst uw gear uit zijn inventory, anders is al uw gear in zijn invent weg als ge die terug moogt gaan halen

ivm trigger happy, blame bethesda, passive mode werkt nie ook al selecteerd ge het, normaal zouden ze dan alleen aanvallen nadat gij dat doet
mijn badass Boone :D

image-4A41_4CC4A3B7.jpg


zijn gear:

1st Recon Beret
NCR Ranger Armor
Authority Glasses
Gobi Campaign Scout Rifle

amdr

Legacy Member
ik vond Lily de mutant wel handig :p in Fallout 3 heb ik ook bekan heel den tijd met zo ne mutant gelopen (die da ge daar in die radioactieve kamers tegen kwam)

w00tw00t

Legacy Member
Vault 11 tegengekomen.

Dat einde was easy. Pulse grenade spam :p

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Vinden jullie ook niet dat ze je na de trainingsquest meteen het diepe ingooien? Ik heb het dorpje 'gered' van die 6 gangsters, daarna naar dat casino stadje gegaan wat overgenomen is door gangsters voor de main quest. Maar die waren natuurlijk hostile tegenover mij. De NCR die een kampement naast dat stadje heeft, hielp me niet eens.

Het is dat ik met een geld cheat code een goed wapen had gekocht maar anders was ik daar drie dubbel dood gegaan

w00tw00t

Legacy Member
Tegen dat ik in Primm zat had ik toch wel genoeg materiaal en caps zu

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Welke quests waren er dan nog meer?

Vond het trouwens ook niet helemaal duidelijk dat ik Primm moest bevrijden. Na gesproken te hebben met NCR zeiden ze ook niet iets van; ahja gaat dat dorp maar bevrijden

Essit

Legacy Member
NCR zijn een bende wussies ... Nu ben ik alleen verplicht om telkens hun armor aan te doen want omdat ik er een 50-tal van hun vermoord heb, beginnen ze op me te schieten als ik nog maar in de buurt van 1 hun camps/towns kom. Waarom zijn er niet meer Legion quests??? Want je kan wel elke NCR NPC gaan vermoorden maar dan heb je ook niet veel aan het verhaal :s

Misterblort

Legacy Member
gisteren begonnen kheb eigenlijk nog ni veel gedaan.. :)
Kvind de wapens wel cooler, zo meer western style, heb het nu wel op pc gekocht ipv ps3, veel leuker ^^. Nu moek tenminste ni constant diene VATS bezigen.
Ben aan mijnen eerste "echte" quest bezig, funny stuffles :)

RBMK

Legacy Member
Ik heb het toch nog eens geprobeerd. Hehe... Ik kon het precies niet laten. :)

Ik denk toch de oplossing te hebben gevonden. Hopelijk blijft het inderdaad zo, dan kan ik eindelijk met volle teugen van deze game genieten want de eerste 4 uur, ondanks alle problemen, heb ik mij rot geammuseerd.

Ik was ff vergeten dat ik een dual screen set-up heb. Ik heb dan maar de 2e monitor uitgeschakeld. Blijkbaar kon dit crashes veroorzaken. We zien wel of ik nog een crash krijg later. Hopelijk niet.

Ik had ook op Ultra High nog steeds wat last van haperingen maar nu speel ik gewoon met de High settings en het loopt super vloeiend. Nu gewoon nog hopen dat die crashes helemaal verdwenen zijn (Enfin, één om de 10 uur daar kan ik bv. nog mee leven.) en ik ben eindelijk vertrokken maar ik ga het nog niet te vroeg van de daken schreeuwen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan