Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
Ik heb wel een probleem met mijne pipboy, den tekst onderaan zo met data-items-.. enzo zijn SUPERblurry, terwijl de rest van de game op ultra high settings staat zonder probleem :/
iemand anders met dit probleem?

w00tw00t

Legacy Member
TheFuckingDutchman zei:
Welke quests waren er dan nog meer?

Vond het trouwens ook niet helemaal duidelijk dat ik Primm moest bevrijden. Na gesproken te hebben met NCR zeiden ze ook niet iets van; ahja gaat dat dorp maar bevrijden

ge hebt nog een gevangenis net daarvoor en daar kan je al wat gaan questen. Daarbij heb je onderweg genoeg powdergangers voor wapens en ander materiaal. Die quest voor Primm krijg je weldegelijk door NCR (ik dacht in een van de tenten)

Energised

Legacy Member
idd want ge moet ook ne sherrif gaan zoeken voor primm (kheb uiteindelijk snel die robot geprogrammeerd..)

Naradia

Legacy Member
Energised zei:
idd want ge moet ook ne sherrif gaan zoeken voor primm (kheb uiteindelijk snel die robot geprogrammeerd..)

dan hebde een pak XP gemist, kpijs da ge 100 kreeg als ge dienen robot deed, en ik heb de NCR baas gemaakt en daar kreeg ik 400 exp. + de experience die ik onderweg kreeg (ge moest nog iets doen voor de NCR voor ze baas wouden worden).

KoOkiE

Legacy Member
iemand een idee hoe je vlot deathclaws kan doden in new vegas? heb er nogal miserie mee precies.

Katz

Legacy Member
Misschien dat ik het spel verkeerd aanpak. Maar ik heb echt last met levend te blijven. Als ik nog maar een voet buiten een dorpje zet krijg ik 9 op de 10 keren een leger kogelvrije radscorpions op mijn dak. Op normal omsingelen ze mij en ik kan zoveel TNT gooien als ik heb, ik krijg ze nooit allemaal neer.

PyromaN

Legacy Member
gewoon blijven lopen bij die radscorpions, ge loopt sneller achteruit als die vooruit lopen, sterven ooit wel :p

Xevven

Legacy Member
Die quest van boone is de max

iemand naar buiten lokken, petje opzetten, ff wachten en dan die kop die uiteen spat :D

Kvind die companions trouwens een beetje overpowered. Ik zie niks, die beginnen te schieten en tegen dat ik zie waar ze op schoten -> +xx XP :p

Cinnead

Legacy Member
PyromaN zei:
gewoon blijven lopen bij die radscorpions, ge loopt sneller achteruit als die vooruit lopen, sterven ooit wel :p

Wacht tot ge een giant radscorpion tegenkomt, dan piept ge wel anders :sop:

Naradia

Legacy Member
Cinnead zei:
Wacht tot ge een giant radscorpion tegenkomt, dan piept ge wel anders :sop:

Maar als ge uw teammembers hebt zijde quasi onverslaanbaar door die radscorpions :woohoo:

Rbn13

Legacy Member
Katz zei:
Misschien dat ik het spel verkeerd aanpak. Maar ik heb echt last met levend te blijven. Als ik nog maar een voet buiten een dorpje zet krijg ik 9 op de 10 keren een leger kogelvrije radscorpions op mijn dak. Op normal omsingelen ze mij en ik kan zoveel TNT gooien als ik heb, ik krijg ze nooit allemaal neer.

Ik denk dat ge dan naar het noorden aan het lopen zijt. In het begin is dat een area die best te vermijden is door OP vijanden.

w00tw00t

Legacy Member
xev zei:
Die quest van boone is de max

iemand naar buiten lokken, petje opzetten, ff wachten en dan die kop die uiteen spat :D

Kvind die companions trouwens een beetje overpowered. Ik zie niks, die beginnen te schieten en tegen dat ik zie waar ze op schoten -> +xx XP :p

Bwa ik moet serieus moeite doen om die in leven te houden want die trekken alles aan :(

En vault 34.
Dat meeste daar moeite mee hebben? Is toch easy?

jm188

Legacy Member
Energised zei:
iemand 'n idee eigenlijk wat ik met "rocket souveniers" kan aanvangen?

heb er nu zo al 175 ofzo... en zijn toch veel waard, maar kan ze niet verkopen omdat ze deel uitmaken van 'n quest (die ik trouwens niet kan vinden) :p

in nova klagen ze over gouls bij REPCONN, bezoek REPCONN is...

Anaranathon

Legacy Member
kijk ietwat uit hiernaar, maar lijkt teveel op fallout3 jammergenoeg, en alweer die kutengine.

Kwam er al slecht van in Oblivion en in fallout 3 :/

amdr

Legacy Member
Is er iemand dee kerel die de lotto heeft gewonnen al tegen gekomen?
Eerlijk antwoorden, hoeveel mensen hebben dee kerel afgemaakt voor da lotto ticketje te pakke? :unsure:

Om dan daarna in Nipton te wete te kome wat hij eigelijk had gewonne :')

amdr

Legacy Member
"That Gun" & de Cowboy repeater zijn echt goei wapens :O Condition gaat alleen snel naar beneden en da kost dan stukke van mensen om te maken ^^

xev zei:
Die quest van boone is de max

iemand naar buiten lokken, petje opzetten, ff wachten en dan die kop die uiteen spat :D

Kvind die companions trouwens een beetje overpowered. Ik zie niks, die beginnen te schieten en tegen dat ik zie waar ze op schoten -> +xx XP :p

Ge moet de ED-E van in Primm meepakken, dee begint ineens muziek te spelen :') Ik verschoot den eerste keer zelfs haha

w00tw00t

Legacy Member
That Gun is inderdaad een zalig pistolke. Jammer van de kleine trommel. Hopelijk kank deze nog uitbreiden.

ProjectW

Legacy Member
amdr zei:
Is er iemand dee kerel die de lotto heeft gewonnen al tegen gekomen?
Eerlijk antwoorden, hoeveel mensen hebben dee kerel afgemaakt voor da lotto ticketje te pakke? :unsure:

Om dan daarna in Nipton te wete te kome wat hij eigelijk had gewonne :')

hierzo ,khad die kerel direct afgeknalt ... :p

Xevven

Legacy Member
Hints voor vault 34:

Pak maar 10 rad-aways mee ofzo
Radiation suit
Beetje fire power nodig ook :P
Kunt daar veel looten in die armory
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan