Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheFuckingDutchman zei:Welke quests waren er dan nog meer?
Vond het trouwens ook niet helemaal duidelijk dat ik Primm moest bevrijden. Na gesproken te hebben met NCR zeiden ze ook niet iets van; ahja gaat dat dorp maar bevrijden
Energised zei:idd want ge moet ook ne sherrif gaan zoeken voor primm (kheb uiteindelijk snel die robot geprogrammeerd..)
PyromaN zei:gewoon blijven lopen bij die radscorpions, ge loopt sneller achteruit als die vooruit lopen, sterven ooit wel![]()

Cinnead zei:Wacht tot ge een giant radscorpion tegenkomt, dan piept ge wel anders![]()

Katz zei:Misschien dat ik het spel verkeerd aanpak. Maar ik heb echt last met levend te blijven. Als ik nog maar een voet buiten een dorpje zet krijg ik 9 op de 10 keren een leger kogelvrije radscorpions op mijn dak. Op normal omsingelen ze mij en ik kan zoveel TNT gooien als ik heb, ik krijg ze nooit allemaal neer.
xev zei:Die quest van boone is de max
iemand naar buiten lokken, petje opzetten, ff wachten en dan die kop die uiteen spat
Kvind die companions trouwens een beetje overpowered. Ik zie niks, die beginnen te schieten en tegen dat ik zie waar ze op schoten -> +xx XP![]()

Energised zei:iemand 'n idee eigenlijk wat ik met "rocket souveniers" kan aanvangen?
heb er nu zo al 175 ofzo... en zijn toch veel waard, maar kan ze niet verkopen omdat ze deel uitmaken van 'n quest (die ik trouwens niet kan vinden)![]()
xev zei:Die quest van boone is de max
iemand naar buiten lokken, petje opzetten, ff wachten en dan die kop die uiteen spat
Kvind die companions trouwens een beetje overpowered. Ik zie niks, die beginnen te schieten en tegen dat ik zie waar ze op schoten -> +xx XP![]()
amdr zei:Is er iemand dee kerel die de lotto heeft gewonnen al tegen gekomen?
Eerlijk antwoorden, hoeveel mensen hebben dee kerel afgemaakt voor da lotto ticketje te pakke?
Om dan daarna in Nipton te wete te kome wat hij eigelijk had gewonne :')
