Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mega_stihl

Legacy Member
RBMK zei:
Ik denk dat je ongeveer met dezelfde problemen te kampen hebt zoals vele anderen en ikzelf. Probeer ook eens die fix die enkele pagina's terug werd aangeraden.

Ik was daarnet nog tevreden maar uiteindelijk werd mij toch duidelijk dat er iets niet helemaal pluis is. Ik had toch regelmatig serieuze framedrops en vooral als er NPC's in beeld kwamen. Ik had dit niet bij iedereen maar het viel mij toch op dat dit wel bij de meeste het geval was.

Een paar uur terug was het de druppel toen ik voor het eerst op stap ging met een paar metgezellen en 6 anderen moest uitschakelen. Framerate ging onder de 10 fps. Het is een wonder dat ik het er heelhuids vanaf heb gebracht.

Dan heb ik maar besloten die fix te proberen en bij wonder werkt het fenomenaal goed. Ik speel momenteel terug op Ultra High en ga bijna nooit meer onder de 60 fps. Er was toch duidelijk iets niet juist. Wat weet ik nog niet precies want ik ben zelf geen kenner maar die fix werkt wel ongelooflijk goed bij mij. :applause:

Btw. Thanks Oldskooler om die fix aan te raden. ;)

thx a LOT, kga da direct eens proberen. New Vegas here I come, en salut sociaal leven!

jm188

Legacy Member
ProjectW zei:
hierzo ,khad die kerel direct afgeknalt ... :p

check, ik hoor lotto: ik denk, mine!


ik vind that gun trouwens niet zooo geweldig, men 10MM pistol doet al evenveel damage.

mijn favo wapen is momenteel vreemd genoeg een stuk beton waar een betonijzer uitsteekt :s

en ik had verdorie nie gezien da die space suit zoveel rad resistance had, kheb da ergens verkocht :(

Saint

Legacy Member
michielsjoris zei:
mijn favo wapen is momenteel vreemd genoeg een stuk beton waar een betonijzer uitsteekt :s

Rebar bat wrs? Die is idd wel goed. Ik heb nu powerfist en dogtags die ge als knuckles gebruikt, zijn ook zalig. Oh en fire axe is ook goed.
Nu is het vooral uitzien naar death claw en super sledge in mijn geval.

Finesse (hogere crit chance) en perk waarbij je met melee/unarmed attacks defense kunt negeren heeft mij wel een goeie boost gegeven in attack.
Radscorpions lukken nu goed omdat ze toch te traag zijn, maar die cazzadores, damn, zeker als ze met meerdere zijn maak ik geen kans. Ze hebben weinig hp maar zijn snel en delen harde klappen uit.

Eens uitkijken naar beter armor of toch wat werken aan defense.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
amdr zei:
Is er iemand dee kerel die de lotto heeft gewonnen al tegen gekomen?
Eerlijk antwoorden, hoeveel mensen hebben dee kerel afgemaakt voor da lotto ticketje te pakke? :unsure:

Om dan daarna in Nipton te wete te kome wat hij eigelijk had gewonne :')

Ha ja ik schoot die mafkees ook af. En dan hoor je later dat ie dat juist won :p

RBMK

Legacy Member
En ja hoor, nu ik mijn 2e monitor heb uitgeschakeld werkt alles naar behoren. Geen crashes meer en een supervloeiende game ervaring dankzij die fix. Ik ammuseer mij te pletter! :D

Game is weer fantastisch naar mijn mening. Ik ben vandaag eindelijk de omgeving rond Goodsprings beginnen verkennen. Af en toe krijg ik wel op mijn donder als ik iets te nonchalant ben geweest. Maar daarna sta ik weer ff met beide voeten op de grond. :lol:

Zopas mijn eerste companion binnen gehaald. Ed-E of iets in die aard geloof ik. :)

En grafisch vind ik de game toch duidelijk een stukje beter dan Fallout 3. Het is dezelfde engine maar je merkt dat er intussen aan gesleuteld is geweest. Misschien heeft het ook iets te maken met het kleurenpalet, ik weet het niet maar het ziet er toch een stuk beter uit allemaal. Vooral de binnenlocaties springen bij mij in het oog. Die zien er over het algemeen gedetailleerder en verfijnder uit.

I love it!

demon326

Legacy Member
amdr zei:
Is er iemand dee kerel die de lotto heeft gewonnen al tegen gekomen?
Eerlijk antwoorden, hoeveel mensen hebben dee kerel afgemaakt voor da lotto ticketje te pakke? :unsure:

Om dan daarna in Nipton te wete te kome wat hij eigelijk had gewonne :')

Wij weigerde zijn ticket af te geven, dus hem ik heb in de rug afgemaakt :evil:

Cinnead

Legacy Member
Wat zijn raiders toch nutteloze tegenstanders ..

Heel dat kamp kwam als melee mob op mij af gerend, op het einde enkel onthoofde lijken en smeulende hoopjes as (zowel ik als ED-E gebruiken lasers)

w00tw00t

Legacy Member
Vraagje: lopen jullie ook rond met 2 compagnons? Of is da een bug bij mij?

Bl4ckburn

Legacy Member
w00tw00t zei:
Vraagje: lopen jullie ook rond met 2 compagnons? Of is da een bug bij mij?

ik vraag me da ook af , ik liep met een rond en ineens is die verdwenen ? kom ik iemand anders tegen en die kan ik ni meenemen ? :s

Cinnead

Legacy Member
w00tw00t zei:
Vraagje: lopen jullie ook rond met 2 compagnons? Of is da een bug bij mij?

geen bug, ze hebben het aantal actieve companions verhoogd sinds fallout3.
Dus 2 companions is het maximum :)

w00tw00t

Legacy Member
Cinnead zei:
geen bug, ze hebben het aantal actieve companions verhoogd sinds fallout3.
Dus 2 companions is het maximum :)

ah ok. Nice :p
Samen met ED-E en Boone spelen is ownage. Heb oa specialisatie in sneak en guns en speel voornamelijk met rifles. Zit er daar ne groep van mercs. Kdoe ne sneak kill.. begint ED-E zijn vrolijk muziekske te spelen :lol: en dan zit ik samen met Boone alles van veraf aan flarden te schieten... maar echt een volledig salvo. Eer da ze in range zijn om te schieten zijn ze meestal dood. Zo zalig

Moloch

Legacy Member
die dll fix is trouwens alleen voor dx9 é, ge hebt toch directx installed bij dat keuzemenu als ge den disc opstartte?

Cinnead zei:
Wacht tot ge een giant radscorpion tegenkomt, dan piept ge wel anders :sop:

w8 maar tot ge de Radscorpion Queen tegenkomt :evil:

mijn favo gun atm is de Light Machinegun met HP of AP ammo :D heb ook die better criticals en better accuracy in VATS perk en alles gaat goe neer tbh

ge kunt naast de mysterious stranger nu ook zo een vrouwmens kiezen als perk, kga die binnenkort eens nemen denkek, ben benieuwd :p

Anoniem04

Legacy Member
Hoe raakt iedereen zo snel aan EDE? Je hebt daar repair skill van 65 nodig.

Moloch

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hoe raakt iedereen zo snel aan EDE? Je hebt daar repair skill van 65 nodig.

"3 scrap metals, 2 sensor modules and 1 scrap electronics"

of 35 repair EN 55 science als ge geen 65 repair hebt

Cinnead

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hoe raakt iedereen zo snel aan EDE? Je hebt daar repair skill van 65 nodig.

Ge kunt ook repair with parts aanklikken, dan moet ge alleen 3 scraps, 2 sensor modules en 1 scrap electronics hebben.

Deekay

Legacy Member
Nu ik wat verder heb gespeeld (ben nu lvl 10 ofzo), merk ik toch wel dat speech en science een grote meerwaarde hebbe (dat ik natuurlijk niet upgrade xD), mja heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen om te 'respeccen'

EnviousBird

Legacy Member
keb vandaag het spel binnegekrege en ben al tot lvl 4 geraakt kvind het eer nice ma kwind de radiostations een beetje tegenvallen
komen er later in het spel miss nog radiostations bij?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan