mega_stihl
Legacy Member
RBMK zei:Ik denk dat je ongeveer met dezelfde problemen te kampen hebt zoals vele anderen en ikzelf. Probeer ook eens die fix die enkele pagina's terug werd aangeraden.
Ik was daarnet nog tevreden maar uiteindelijk werd mij toch duidelijk dat er iets niet helemaal pluis is. Ik had toch regelmatig serieuze framedrops en vooral als er NPC's in beeld kwamen. Ik had dit niet bij iedereen maar het viel mij toch op dat dit wel bij de meeste het geval was.
Een paar uur terug was het de druppel toen ik voor het eerst op stap ging met een paar metgezellen en 6 anderen moest uitschakelen. Framerate ging onder de 10 fps. Het is een wonder dat ik het er heelhuids vanaf heb gebracht.
Dan heb ik maar besloten die fix te proberen en bij wonder werkt het fenomenaal goed. Ik speel momenteel terug op Ultra High en ga bijna nooit meer onder de 60 fps. Er was toch duidelijk iets niet juist. Wat weet ik nog niet precies want ik ben zelf geen kenner maar die fix werkt wel ongelooflijk goed bij mij. :applause:
Btw. Thanks Oldskooler om die fix aan te raden.![]()
thx a LOT, kga da direct eens proberen. New Vegas here I come, en salut sociaal leven!






