Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K3nsh1n

Legacy Member
w00tw00t zei:
edit:
ik moet eens stoppen dat spel te spelen in geintoxiceerde toestanden. Ik load save en heb plots 2 companions. What the f.... lol

ja dat heb ik ook vaak, nu eens nuchter spelen :p

amdr

Legacy Member
Oke als ge zo op een bepaald moment iets hebt van damn, kheb wel weinig caps kga zo is rap een wapen proberen kopen met nen trainer, ni doen >_< Hier zijn inees al mijn prijze 10x naar boven gegaan. Shotgun kost 50k caps enzo :unsure:

enZiiime

Legacy Member
amdr zei:
Oke als ge zo op een bepaald moment iets hebt van damn, kheb wel weinig caps kga zo is rap een wapen proberen kopen met nen trainer, ni doen >_< Hier zijn inees al mijn prijze 10x naar boven gegaan. Shotgun kost 50k caps enzo :unsure:

:rofl:

ProjectW

Legacy Member
Phoo zei:
speelt er iemand "evil" ? :p

ik , alles wa mij ni aanstaat schiet ik dood , en alle winkels waar ik ben pluk ik bijna leeg :p

zojuist heel da boomer stadje uitgemoord :p

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Wat veranderd er met Wild Wasteland? Het klonk wel aantrekkelijk om dat te nemen maar uiteindelijk geen handicaps genomen.

Moloch

Legacy Member
amdr zei:
Oke als ge zo op een bepaald moment iets hebt van damn, kheb wel weinig caps kga zo is rap een wapen proberen kopen met nen trainer, ni doen >_< Hier zijn inees al mijn prijze 10x naar boven gegaan. Shotgun kost 50k caps enzo :unsure:

gebruik deftige trainers (lees: cheathappens) en dan hebt ge da probleem nie :p nadeel is dat die bij de release betalend zijn, en nee ik share die nie, worden gecustomized voor elke user en vereisen telkens een online-check als ge die wilt gebruiken (wil mijn lifetime membership nie gebanned zien :p), als ge kunt wachten tot 2 november is de trainer voor de laatste patch gratis te downloaden, die voor de vorige patch en origineel spel komen vroeger vrij: http://www.cheathappens.com/cheat_index.asp?titleID=16075

ge kunt ook via console caps toevoegen, maar dan werken achievements nie meer ;)

@derest: pls, geen zagerij over cheats are bad enz.. /care, ik doe met mijn games wa ik wil :p

@wild wasteland: krijgt ge "speciale" items op sommige plaatsen, er verschijnt altijd zo een icoon linksboven van een hoofd: "~.~ ..." met bijhorend spookhuis muziekske, dan kunt ge dingen als holy frag nades vinden :rofl:

w00tw00t

Legacy Member
TheFuckingDutchman zei:
Wat veranderd er met Wild Wasteland? Het klonk wel aantrekkelijk om dat te nemen maar uiteindelijk geen handicaps genomen.

Wat moloch zegt + ge komt personages tegen die ge normaal nie tegenkomt en er zijn verwijzingen naar de vorige fallout games. Das voor mijn volgende character die evil mag zijn :p met deze wil ik alles origineel houden

RBMK

Legacy Member
Ik ga het voor de eerste playthrough ook netjes houden of toch op z'n minst proberen. :p Ik ben momenteel tevreden met de settings en die staan nu op High en de game loopt toch wat vlotter en met minder haperingen maar ik blijf er bij dat de performance niet al te best is. Mijn systeem zou beter moeten kunnen maar swat.

Ik merk ook dat ik nu liever speel in third person. Iets wat ik eigenlijk niet had verwacht. Soms zien de loop animaties er wat belachelijk uit maar ergens vind ik het leuk want het doet mij denken aan Max Payne. :lol:

Verder ben ik de game begonnen op Very Hard maar zonder de hardcore mode. Die ga ik waarschijnlijk later eens proberen als ik voor een 2e keer de game doorloop. Nu ga ik het misschien al hard genoeg hebben. Ik had al moeite met een verrader die mij met behulp van een valse reden ergens heen had gestuurd en mij daarna wou mollen. Ik ben uit noodzaak maar een halve berg naar beneden gesprongen. :lol:

Ik ga weer puur voor de guns, rifles en shotguns. Ik heb het altijd al zalig gevonden om beesten en ander gespuis van dichtbij in VATS mode hun hoofd er af te knallen. :bow:

Archangelus

Legacy Member
Vergeet niet
-tags te gebruiken voor dingen die te maken hebben met verhaal/quests. En als je twijfelt of iets een spoiler is, zet het dan maar tussen tags voor de veiligheid.

[ spoiler=beschrijving]Hier komt je tekst[ /spoiler]
Zonder spaties wordt dat dan:
Hier komt je tekst

amdr

Legacy Member
Het eindfilmke is wel een pak uitgebreider als bij fallout 3 :D Dees duurt bekan 2-3 minuten.

enZiiime

Legacy Member
Moloch zei:
@derest: pls, geen zagerij over cheats are bad enz.. /care, ik doe met mijn games wa ik wil :p

Ergste is nog da ge ervoor betaald -_- Er zijn genoeg deftige "gratis" te vinden :p

Niet dat ik er ooit zal gebruiken, google raadplegen voor walkthrough van bepaald stuk waar ik vast zit volstaat :P (En heb toch geen achievements :()

Eindelijk men passport voor New Vegas binnen te geraken :P

1000 caps reward en passport voor 500 caps kopen leek me beste keuze

wrex

Legacy Member
Ben nu in de strip, ben aan het twijfelen hoe ik verder zal gaan.

Zal ik zelf proberen de strip over te nemen? The NCR of the legion helpen?of toch mister House helpen? Zoveel mogelijkheden

Moloch

Legacy Member
enZiiime zei:
Ergste is nog da ge ervoor betaald -_- Er zijn genoeg deftige "gratis" te vinden :p

Niet dat ik er ooit zal gebruiken, google raadplegen voor walkthrough van bepaald stuk waar ik vast zit volstaat :P (En heb toch geen achievements :()

Eindelijk men passport voor New Vegas binnen te geraken :P

1000 caps reward en passport voor 500 caps kopen leek me beste keuze

heb éénmalig 15€ voor lifetime access betaald :p en der zijn veel meer opties dan in de gewone, en van zodra er updates komen updaten ze de trainers

ma soit, genoeg daarover :p

ot: exploreren people! heb weer wa unieke wapens bij, boone meer badass gemaakt (zal later screen maken), een pak sidequests, en nieuwe monsters tegengekomen :p

voor diegene die witte "orbs" zien verschijnen, ligt aan slechte implementatie van AA, kunt ge fixen door ofwel AA ofwel HDR af te zetten, aangezien ik daar geen goesting voor had, kunt ge nvidia inspector downloaden, falloutnv profile verwijderen, en de .exe in de fallout3 profile steken = weg graphic glitches :)

Saint

Legacy Member
Kan je erop vertrouwen dat als je dingen in een random chest steekt dat ze er blijven insteken? Ik draag veel te veel mee en ben nog geen "personal chest" tegengekomen.
Legion Centurion armor is wel awesome.

mega_stihl

Legacy Member
Het ZALIGE aan dit spel is dat ze muziek gebruikt hebben van de oude Fallout games (1 & 2). Verder is de omgeving enzo ook schitterend. Maar ik erger mij rot op het feit dat je idd zeer beperkt bent qua quests omdat je niet van je pad kan afwijken omdat je dan die killer bees tegenkomt, en deathclaws enzo, die je met 2 slagen kapot maken.

Wat ook wel megahard suckt zijn GIGANTISCHE fps drops bij mij. Ik heb 50 fps constant, overal, maar vanaf dat er 5 of meer personen in het scherm zijn dropt dit naar 5 fps. Dus meer dan 4 personen in combat en ge kunt al niet meer schieten of nix gezien ge gene zak kunt zien met zo weinig fps. Fallout 3 had dit echter niet.

enZiiime

Legacy Member
Sigh tsta zelfs op vorige pagina en nog kan men geen spoiler tags gebruiken... :p

Archangelus zei:
Vergeet niet
-tags te gebruiken voor dingen die te maken hebben met verhaal/quests. En als je twijfelt of iets een spoiler is, zet het dan maar tussen tags voor de veiligheid.

[ spoiler=beschrijving]Hier komt je tekst[ /spoiler]
Zonder spaties wordt dat dan:
Hier komt je tekst
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan