amdr
Legacy Member
Tis wel een verslavend spelleke
Kheb het nu int totaal al bekan 20u gespeeld en ik denk da ik stillekes aan op het einde van de mainquest zit want ze waarschuwen mij al ofdak zeker wil verdergaan 
Khoop dat het niet is gelijk in Fallout3 dat ge zonder DLC nimeer kunt verderspelen maar opnieuw moet beginne
Kheb het nu int totaal al bekan 20u gespeeld en ik denk da ik stillekes aan op het einde van de mainquest zit want ze waarschuwen mij al ofdak zeker wil verdergaan 
Khoop dat het niet is gelijk in Fallout3 dat ge zonder DLC nimeer kunt verderspelen maar opnieuw moet beginne

swel kak! Ik heb geen enkele quest nimeer dat ik kan doen terwijl ik toch massas sidequestjes heb gedaan ook.
