Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Tis wel een verslavend spelleke :unsure: Kheb het nu int totaal al bekan 20u gespeeld en ik denk da ik stillekes aan op het einde van de mainquest zit want ze waarschuwen mij al ofdak zeker wil verdergaan :p
Khoop dat het niet is gelijk in Fallout3 dat ge zonder DLC nimeer kunt verderspelen maar opnieuw moet beginne

Borri

Legacy Member
Jawel, het is wél zo. Niet doorgaan dus. Doordaar heb ik fallout 3 veel eerder opgegeven dan ik had gewild. Ik ben dus nu bewust de main quest belachelijk traag aant doen :)

Oldskooler

Legacy Member
Is het nu al speelbaar na de 2de update?
Anders wacht ik nog even.

amdr

Legacy Member
Jooriss zei:
Jawel, het is wél zo. Niet doorgaan dus. Doordaar heb ik fallout 3 veel eerder opgegeven dan ik had gewild. Ik ben dus nu bewust de main quest belachelijk traag aant doen :)
:( swel kak! Ik heb geen enkele quest nimeer dat ik kan doen terwijl ik toch massas sidequestjes heb gedaan ook.

Moloch

Legacy Member
3010883847c11965fi2a0e7f65843.jpg


2556109508c11966jp2w886637829.jpg

Naradia

Legacy Member
Idd ^^

Btw. op xbox nog geen enkele bug gehad, is het dan enkel op pc davet nog vol zit, of is het na de eerste update ook bugfree?

Borri

Legacy Member
Als ik diene bonne dood in Novac dan kan ik die zijn sniper nooit pakken ? Heb het al 3 keer geprobeerd.. :(

tgc_9012

Legacy Member
Ik speel de PC versie met een 360 controller, maar de vibration functie werkt niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Drokz

Legacy Member
Oldskooler zei:
Is het nu al speelbaar na de 2de update?
Anders wacht ik nog even.

Moet zeggen dat het van in het begin hier zeer vlotjes draait op ultra. Nog geen storende bugs ofzo tegen gekomen. Nog geen bugs gehad eigenlijk. Is weer genieten van Fallout. Op't gemakje al de side-quests doen en nog op't gemakker de main :)

amdr

Legacy Member
Zit er eigelijk een logica achter die terminals hacken of is dat puur geluk?

Moloch

Legacy Member
enorm veel crashes gehad de laatste uren, nvd3dum.dll crashes, had zelf moeite met opstarten > zopas gereleaste 260.89 whql installed; die fout weg, dan efkes later constant crashes bij hetzelfde punt > falloutnv.exe compabiliteit aangepast; visuele themas / bureabladsamenstelling uitschakelen en uitvoeren als admin ingeschakeld: geen crashes meer

win7 x64 + aero + games gaat precies nie goe samen

ook gemerkt dat in bios "turbo profile" aanstond, dient voor te oc'en, terwijl het standaard "good performance" is en ik daar nooit aangeweest ben, dan terug op good perf gezet en tis idd stabieler

amdr

Legacy Member
Moloch zei:
enorm veel crashes gehad de laatste uren, nvd3dum.dll crashes, had zelf moeite met opstarten > 260.89 whql installed; die fout weg, dan efkes later constant crashes bij hetzelfde punt > falloutnv.exe compabiliteit aangepast; visuele themas / bureabladsamenstelling uitschakelen en uitvoeren als admin ingeschakeld: geen crashes meer

win7 x64 + aero + games gaat precies nie goe samen

ook gemerkt dat in bios "turbo profile" aanstond, dient voor te oc'en, terwijl het standaard "good performance" is en ik daar nooit aangeweest ben, dan terug op good perf gezet en tis idd stabieler
Heb dat ook al een paar keer gehad, soms is het 1keer en kan ik er derna wel voorbij wandelen
Andere keer is het idd 3keer herstarten fzo en dan gaat het wel :unsure:
ook win7 x64 met Aero

Moloch

Legacy Member
ze zouden beter minder snel updates uitbrengen en meer fixen :p

daarstraks aan zo een cave gezeten, kom buiten en spring in redelijk diep water, volg zo een smalle doorgang en zit ineens onder de map :wtf:

Xevven

Legacy Member
amdr zei:
Zit er eigelijk een logica achter die terminals hacken of is dat puur geluk?

Logica

als je een woord kiest krijg je aan de rechterkant iets zoals "x/x correct"

Als je bv 2/7 hebt, wilt zeggen dat in het woord dat je net hebt gekozen, er 2 letters op de juiste plek staan.

5/7 wil zeggen dat er 5 op de juiste plek staan.

Je kan ook zoeken naar tekens die tussen haakjes staan bv

[----], <---->, {----}, (----)

als je zo een aanklikt dan wordt er soms een woord verwijders of krijg je een kans erbij om het woord te raden.

amdr

Legacy Member
Dus puur geluk eigelijk :p Ik dacht dat het misschien iets met de locatie ofzo te maken had.

tgc_9012

Legacy Member
Tot nu toe vind ik het spel echt schitterend :) Ik heb nu zo een 4 uur gespeeld (alles opt gemak verkend en een stuk vd mainquest), en ik heb het gevoel dat ik echt nog niet ver in het spel zit.

enZiiime

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Tot nu toe vind ik het spel echt schitterend :) Ik heb nu zo een 4 uur gespeeld (alles opt gemak verkend en een stuk vd mainquest), en ik heb het gevoel dat ik echt nog niet ver in het spel zit.

Hetzelfde hier, maar bij fallout3 had ik dat ook, en toen was het over :P

Zijn de dlc's eigenlijk de moeite?

Vorrac

Legacy Member
enZiiime zei:
Hetzelfde hier, maar bij fallout3 had ik dat ook, en toen was het over :P

Zijn de dlc's eigenlijk de moeite?

Ik vond de DLCs van FO3 wel de moeite behalve Mothership Zeta en Operation Anchorage was zo zo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan