Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cantharides

Legacy Member
Voila, heb eindelijk ook eens tijd gevonden en ben beginnen spelen.

Game is weer ongelooflijk groot, 'k begrijp niet goed hoe er hier mensen zijn die dit op 17 uur kunnen uitspelen.
Ben nu zelf een goede 20 uur bezig en ben nog maar level 13, heb nog niet de helft van alle locaties ontdekt, en mij vooral gefocust op uplevellen.
Tevens kan je ook enkele uren doorbrengen als je wil met de "gambling" games, blackjack, caravan, ...
Had in 't begin een beetje moeite met "neutraal" blijven, gezien bij vele quests er partij moet gekozen worden (begint reeds in goodsprings). Wanneer je ergens niet meer binnengeraakt (bv powder gangers) volstaat het om hun uniform aan te trekken en je kan open en bloot toch nog hun kampen binnengeraken om bijkomende quests op te halen.
Zoals altijd probeer ik ook een zo universeel mogelijk karakter te behouden en heb mijn skill points dan ook redelijk gelijkmatig verdeeld. Dit laat mij toe om eens van wapen te kunnen wisselen, alhoewel mijn voorkeur voorlopig uitgaat naar "meelee" wapens, zeker sinds de ontdekking van de "rebar" club.
Beestig goeie game, die toelaat om op eigen tempo en alle richtingen de map en quests te ontdekken.

Aanrader

Groopy

Legacy Member
enig idee waar ik een "khan" armor kan vinden zonder er 1tje te moeten neerschieten?

Rbn13

Legacy Member
Groopy zei:
enig idee waar ik een "khan" armor kan vinden zonder er 1tje te moeten neerschieten?

Er is er wel degelijk ergens eentje te vinden, maar de locatie komt zo niet meteen meer in mij te boven. Wel kan je gewoon een sneakkill doen met een silenced wapen (of sandman perk), zonder verlies van reputation.

Archangelus

Legacy Member
Groopy zei:
enig idee waar ik een "khan" armor kan vinden zonder er 1tje te moeten neerschieten?

Als je de main quest volgt kom je op een bepaald moment Khans tegen, waaronder een dode die je kan looten van zijn armor.

Muscleduck

Legacy Member
Jammer dat ik niet vriendjes kan zijn met legion en NCR tegelijk :( Althans, zo lijkt het voorlopig.

Bluto

Legacy Member
Muscleduck zei:
Jammer dat ik niet vriendjes kan zijn met legion en NCR tegelijk :( Althans, zo lijkt het voorlopig.

Ach, dit is wel een spel dat de meesten binnen enige tijd nog wel eens uit de kast zullen nemen en nog eens voor een tweede keer spelen. Fallout 3 heb ik 3 of 4 keer gespeeld (weliswaar niet altijd volledig). Bij FNV is het nieuwe er wel een beetje af, maar 2 keer zal ik het zeker wel spelen.

Momenteel ben ik trouwens even gestopt met mijn eerste playthrough, omdat ik net de platinum versie van The Witcher in huis gehaald heb. Lang geleden dat ik nog zoveel games gespeeld heb :)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Muscleduck zei:
Jammer dat ik niet vriendjes kan zijn met legion en NCR tegelijk :( Althans, zo lijkt het voorlopig.

Het eerste wat ge van de Legion ziet is nochtans niet echt zo een stimulans om er bij aan te sluiten. :p

Al hebben ze mij toen wel gered van een Giant Radscorpion die achter me aan zat. :unsure:

Na een viertal uurtjes spele vind ik tot nu toe Fallout 3 nog wel superieur aan New Vegas, in F3 zat precies wat meer sfeer. Moeilijk om exact aan te duiden wat er juist ontbreekt.

squalleke123

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Na een viertal uurtjes spele vind ik tot nu toe Fallout 3 nog wel superieur aan New Vegas, in F3 zat precies wat meer sfeer. Moeilijk om exact aan te duiden wat er juist ontbreekt.

Dan heb je nog niks gezien... Sfeer in new vegas is IMHO stukken beter dan in FO3, maar dat zal je verder in het spel wel merken...

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik krijg ook wel het vliegende schijt van die Nightkin.

Hardcore mode vind ik wel bangelijk.

EvilTwin

Legacy Member
Moloch zei:
1. Euclid's C-Finder (sattelite-blast)
2. YCS/186 Gauss Rifle (900 DPS/ 250 DAM met Max Charge MF Cell's)
3. Alien Blaster (spreekt voor zichzelf :p)

En waar vindt ge in hemelsnaam munitie voor nummer 1?

Archangelus

Legacy Member
Damn, ik kan niet kiezen...
Kvind Mr. House en zijn visie voor Vegas wel ok, maar nu vraagt hij wel veel van mij :(

Hij wil dat ik BoS ga uitroeien, maar dat is een van mijn favoriete groepen in Fallout. En een diplomatische oplossing lijkt er niet in te zitten...

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Wat ik wel haat is dat ik iemand recht in men ironsights heb vanop een afstandje en dat het onmogelijk is om mijn doelwit te raken. Ook al staat ie stil, hurk ik en schiet ik er recht op. Kan ik dit verhelpen met hogere perception ofzo? Want dit irriteert me mateloos.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ook wel belachelijk, laat de speler dan meer swayen met zijn geweer als hij down the sights mikt ofzo, maar om zijn kogels minder ver te laten gaan is ronduit belachelijk.

Mits ik zowel energie weapons als gewone guns wil gebruiken moet ik dan ook beide skills ongeveer maxen.

zero roofer

Legacy Member
Ik ben bezig met de "Bleed me dry" quest. Maar ik heb die moeten resetten via de console omdat ik men items niet kon inleveren omdat 'k beeste tegen mekaar had late vechte in The Thorn, maar ze vielen mekaar niet aan. Zodus kon 'k niet met Lucy babbele.

Nu moet ik die dus opnieuw doen, maar 'k had die mantis eggs al ingeleverd. Nu liggen die natuurlijk niet meer waar mene pijl me naartoe wijst. Iemand enig idee hoe 'k dit kan oplossen, of waar 'k makkelijk meerdere losse eggs kan vinden? 'k Heb er al 9 (gevonden in Vault 22 en Goodsprings Schoolhouse)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik heb echt veel moeite Assault Carbines te vinden, tot nu toe heb ik er eentje.
En ik kan Vault 34 nog niet raiden voor de Marksmen Rifles aangezien ik Rad Resist 10% heb.

Is er veel leuks te vinden in Vault 3 van de Fiends?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan