cantharides
Legacy Member
Voila, heb eindelijk ook eens tijd gevonden en ben beginnen spelen.
Game is weer ongelooflijk groot, 'k begrijp niet goed hoe er hier mensen zijn die dit op 17 uur kunnen uitspelen.
Ben nu zelf een goede 20 uur bezig en ben nog maar level 13, heb nog niet de helft van alle locaties ontdekt, en mij vooral gefocust op uplevellen.
Tevens kan je ook enkele uren doorbrengen als je wil met de "gambling" games, blackjack, caravan, ...
Had in 't begin een beetje moeite met "neutraal" blijven, gezien bij vele quests er partij moet gekozen worden (begint reeds in goodsprings). Wanneer je ergens niet meer binnengeraakt (bv powder gangers) volstaat het om hun uniform aan te trekken en je kan open en bloot toch nog hun kampen binnengeraken om bijkomende quests op te halen.
Zoals altijd probeer ik ook een zo universeel mogelijk karakter te behouden en heb mijn skill points dan ook redelijk gelijkmatig verdeeld. Dit laat mij toe om eens van wapen te kunnen wisselen, alhoewel mijn voorkeur voorlopig uitgaat naar "meelee" wapens, zeker sinds de ontdekking van de "rebar" club.
Beestig goeie game, die toelaat om op eigen tempo en alle richtingen de map en quests te ontdekken.
Aanrader
Game is weer ongelooflijk groot, 'k begrijp niet goed hoe er hier mensen zijn die dit op 17 uur kunnen uitspelen.
Ben nu zelf een goede 20 uur bezig en ben nog maar level 13, heb nog niet de helft van alle locaties ontdekt, en mij vooral gefocust op uplevellen.
Tevens kan je ook enkele uren doorbrengen als je wil met de "gambling" games, blackjack, caravan, ...
Had in 't begin een beetje moeite met "neutraal" blijven, gezien bij vele quests er partij moet gekozen worden (begint reeds in goodsprings). Wanneer je ergens niet meer binnengeraakt (bv powder gangers) volstaat het om hun uniform aan te trekken en je kan open en bloot toch nog hun kampen binnengeraken om bijkomende quests op te halen.
Zoals altijd probeer ik ook een zo universeel mogelijk karakter te behouden en heb mijn skill points dan ook redelijk gelijkmatig verdeeld. Dit laat mij toe om eens van wapen te kunnen wisselen, alhoewel mijn voorkeur voorlopig uitgaat naar "meelee" wapens, zeker sinds de ontdekking van de "rebar" club.
Beestig goeie game, die toelaat om op eigen tempo en alle richtingen de map en quests te ontdekken.
Aanrader
Althans, zo lijkt het voorlopig.


