Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saint

Legacy Member
b1nge zei:
ED-E ? ...

en da armor ...

fu, ninja'd³

Kun je dat armor looten zonder er iemand voor te doden? Ik ben nogal pro-NCR atm.
Zelfde voor NCR power armor, al paar kerels gezien die het dragen.

PureFun

Legacy Member
Groopy zei:
ED is spoorloos en heb hem nog steeds als companion??? Darn

Je gebruikt enkele console commands om hem terug te krijgen. Is in mijn geval al 3x verdwenen. Zoveelste bug...

8bitmonkey

Legacy Member
PureFun zei:
Je gebruikt enkele console commands om hem terug te krijgen. Is in mijn geval al 3x verdwenen. Zoveelste bug...

Hangt er vanaf, als je hem terugstuurt (terminate companion protocol) moet je ook effectief wachten tot je companion te voet terug is op zijn normale locatie. In de meeste gevallen is het gewoon best om 24u te in game te 'wachten' en dan is hij terug op locatie.

Iets wat veel mensen niet weten ..

Als het echt door een bug is, sja, beats me :p

Groopy

Legacy Member
PureFun zei:
Je gebruikt enkele console commands om hem terug te krijgen. Is in mijn geval al 3x verdwenen. Zoveelste bug...

Ja het was duidelijk een bug, heb hem terug gekregen de console commands :-)

b1nge

Legacy Member
ik heb alleen ED-E gebruikt om Dit sneller te kunnen krijgen
Rex en Boone blijven favo combo

Cinnead

Legacy Member
pfff, nu die nieuwe patch uit is heb ik problemen met sommige wapens ..
Als ik de ironsights gebruik en dan schiet, dan blijf die daar precies in steken waardoor ik niet meer kan schieten :s
Ik moet dan men wapen wegsteken en terug uithalen om terug te kunnen schieten, niet handig als er een giant radscorpion achter u aan zit :(

Muscleduck

Legacy Member
Ik ben eindelijk Deathclaws tegengekomen, ben level 11 of zo. Ik schoot mijn eerst Deathclaw jong neer en ik dacht 'wow dit gaat vlot' ... tot ik een echte deathclaw tegenkwam. Bonne en ED-E direct neer en een paar seconden later ik ook. Nog ffkes wachten tot ik betere wapens heb dus.

8bitmonkey

Legacy Member
deathclaws blijven gevaarlijk, zelfs op L20. 2 Deahtclaws halen mij nog steeds neer binnen de halve minuut.

RBMK

Legacy Member
Iemand die ook last had van serieuze frame drops en haperingen met een degelijk systeem en mij kan vertellen of die laatste patch zijn werk heeft gedaan?

Ik heb nu een paar dagen niet gespeeld omdat ik Dead Rising 2 nog niet zo lang heb gekocht voor de PS3 en Fallout New Vegas wat wou sparen tot ik mijn comp op mijn nieuwe LED tv kan aansluiten EN dat is dit weekend. :)

De game werkte vrij goed dankzij die .dll fix maar ik hoop dat de game nu zijn werk doet zonder die fix en mijn eigen videokaart terug herkent. Dan zou ik normaal gezien de video instellingen hoger moeten kunnen zetten.

Ik heb namelijk gezien dat men die haperingen door de water effecten en de performance problemen die werden veroorzaakt door een probleem met DirectX heeft aangepakt.

Alvast bedankt voor het antwoord. ;)

b1nge

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik ben eindelijk Deathclaws tegengekomen, ben level 11 of zo. Ik schoot mijn eerst Deathclaw jong neer en ik dacht 'wow dit gaat vlot' ... tot ik een echte deathclaw tegenkwam. Bonne en ED-E direct neer en een paar seconden later ik ook. Nog ffkes wachten tot ik betere wapens heb dus.

en dan zijn er ook nog Mother Deathclaws en Legendary Deathclaws die u in 2 hits neerhalen :D (en ik ben lvl 30 met power armor enal)

DreaDNoughT

Legacy Member
RBMK zei:
Iemand die ook last had van serieuze frame drops en haperingen met een degelijk systeem en mij kan vertellen of die laatste patch zijn werk heeft gedaan?

Ik heb nu een paar dagen niet gespeeld omdat ik Dead Rising 2 nog niet zo lang heb gekocht voor de PS3 en Fallout New Vegas wat wou sparen tot ik mijn comp op mijn nieuwe LED tv kan aansluiten EN dat is dit weekend. :)

De game werkte vrij goed dankzij die .dll fix maar ik hoop dat de game nu zijn werk doet zonder die fix en mijn eigen videokaart terug herkent. Dan zou ik normaal gezien de video instellingen hoger moeten kunnen zetten.

Ik heb namelijk gezien dat men die haperingen door de water effecten en de performance problemen die werden veroorzaakt door een probleem met DirectX heeft aangepakt.

Alvast bedankt voor het antwoord. ;)

De haperingen zijn gedaan ( bij mij alvast ) en kon eindelijk eens wat spelen . Hier en daar heb je effe wel een hapering maar niet storend ( is ook door het laden van de objecten denk ik )

Ik heb hier dan weer last van ctd's . Die had ik daarvoor nog niet . Maar kom , dat is dan wel opgelost in een volgende patch :eek:

Edit : Heeft er iemand ook last dat die varmint rifles niks raken in vats ? Gisteren op 2 meter afstand en bij een kans van 90% en geen enkele hit . Het beste is geen vats gebruiken bij dat type wapen .

pikeowned

Legacy Member
Dikwijls saven is dus geen overbodige luxe bij fallout. Niet omdat het spel freezed ofzo (1 keer op 50 uur). Maar ik was wa aan het rondlopen langs wa bergen, ik zie in de verte wat bankjes rond een campvuur, na 5min wandelen kom ik er bijna aan. En ineens poppen daar 4 supermutants met rocket launchers en miniguns vanuit het niets tevoorschijn (graphics staan op zijn hoogste, dus ligt niet aan de viewing distance). Nog geen tijd om op de "v" van vats de duwen en ik was al kapot. Daar loop ik dus in de korste keren ook niet meer langs.

b1nge

Legacy Member
ik krijg het spel niet uitgespeeld?

ik heb Caesar gedood (en benny), heb dus de platinum chip aan House gegeven, daarna zijn robots geupgrade, toen wou hij dat ik de Brotherhood ging doden maar da wou ik ni dus heb ik hem in de plaats gedood en Yes Man laten overnemen en daarna waren mijn 'wild card' quests gedaan.. maar normaal gezien komt er een cutscene ofzo als ge het hebt uitgespeeld enz maar ik heb die dus nooit gekregen, ik heb ook geen mainquest meer ofzo, alleen random quests van mensen... wat moet ik doen ? :-/
Ook ben ik naar Hoover Dam geweest maar daar is nooit een gevecht uitgebroken (waarover mij duuzend keer waarschuwde enal) ..

Zonnestraal

Legacy Member
Met de laatste patch heb ik nu last van crashes...

Dikwijls saven helpt..maar ook performance gewijs is het nog steeds ondermaats..

Ach...afwachten maar

Muscleduck

Legacy Member
Ik heb 2 keer een vastloper gehad. 1 keer toen ik al mijn 'aids' voor de lol aant opgebruiken was in 1 keer (veel en snel klikken kan Fallout moeilijk verdragen blijkbaar) en 1 keer net toen ik van die verlaten motel schuin over die airstrip naar de airstrip liep. Er kwam discovered op en het spel liep vasT.

Oldskooler

Legacy Member
Uitgespeeld dan maar.

Mijn einde:
Niet voor house gekozen.
Zowel ncr als legion moeten bestrijden dus.

Sommige zaken zaten toch niet echt goed.
Soms moest je een interactie doen, maar daarna werd iedereen vijand, niet aan te ontsnappen zonder eerst 20 keren te moeten loaden.
Dat was wham, en dood, zelfs met hoge level en armor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan