Saint
Legacy Member
b1nge zei:ED-E ? ...
en da armor ...
fu, ninja'd³
Kun je dat armor looten zonder er iemand voor te doden? Ik ben nogal pro-NCR atm.
Zelfde voor NCR power armor, al paar kerels gezien die het dragen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
b1nge zei:ED-E ? ...
en da armor ...
LiL_$ainT zei:fu, ninja'd³
Kun je dat armor looten zonder er iemand voor te doden? Ik ben nogal pro-NCR atm.
Zelfde voor NCR power armor, al paar kerels gezien die het dragen.

Groopy zei:ED is spoorloos en heb hem nog steeds als companion??? Darn
PureFun zei:Je gebruikt enkele console commands om hem terug te krijgen. Is in mijn geval al 3x verdwenen. Zoveelste bug...

LiL_$ainT zei:Dit ziet er zelfs nog beter uit.

PureFun zei:Je gebruikt enkele console commands om hem terug te krijgen. Is in mijn geval al 3x verdwenen. Zoveelste bug...





Muscleduck zei:Ik ben eindelijk Deathclaws tegengekomen, ben level 11 of zo. Ik schoot mijn eerst Deathclaw jong neer en ik dacht 'wow dit gaat vlot' ... tot ik een echte deathclaw tegenkwam. Bonne en ED-E direct neer en een paar seconden later ik ook. Nog ffkes wachten tot ik betere wapens heb dus.
(en ik ben lvl 30 met power armor enal)RBMK zei:Iemand die ook last had van serieuze frame drops en haperingen met een degelijk systeem en mij kan vertellen of die laatste patch zijn werk heeft gedaan?
Ik heb nu een paar dagen niet gespeeld omdat ik Dead Rising 2 nog niet zo lang heb gekocht voor de PS3 en Fallout New Vegas wat wou sparen tot ik mijn comp op mijn nieuwe LED tv kan aansluiten EN dat is dit weekend.
De game werkte vrij goed dankzij die .dll fix maar ik hoop dat de game nu zijn werk doet zonder die fix en mijn eigen videokaart terug herkent. Dan zou ik normaal gezien de video instellingen hoger moeten kunnen zetten.
Ik heb namelijk gezien dat men die haperingen door de water effecten en de performance problemen die werden veroorzaakt door een probleem met DirectX heeft aangepakt.
Alvast bedankt voor het antwoord.![]()
