Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Floris_

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik ben net die rakettenfabriek wezen verkennen (allez, ben bijna klaar met alle kamerkes checken). Als je graag zelf dingen in elkaar knutselt met behulp van zo een werkbank, dan moet je daar zeker eens alles gaan verkennen. Ik had 2 companions mee en toch moest ik nog eens terugkeren naar mijn hideout om alles te dumpen, je vindt echt een schat aan componenten om te knutselen.

Maar je vind wel moeilijk schematics imo :(

dA_WiZ

Legacy Member
Eviltwin zei:
"That gun" al gevonden? Schiet met .357 ammo en blaast gelijk zot. Ik zit nu nog niet zo ver, maar deze geeft toch goed gas hoor :)

Bij mij is "that gun" met 5mm ammo

Rbn13

Legacy Member
In mijn tweede playthrough (op HC) al ontzettend veel nieuwe stuff tegengekomen. Is nice!

Cinnead

Legacy Member
Komt er eigelijk een moment in de game waarbij je denkt : "Yay, Giant Radscorpions, easy killings ?" want ik zie er toch tegenop als ik die nu tegenkom.
Ik kan evengoed al reloaden op het moment dat ze achter mij aankomen (of gewoon console kill :evil:)

KoOkiE

Legacy Member
begin zo stilaan het schijt te krijgen van de crashes die ik meemaak met dit spel. blijft gewoon hangen (meestal midden in een gesprek met een npc) met een luide constante pieptoon uit mijn luidsprekers en ik mag mijn pc met een hard reboot herstarten.. zucht :(

EvilTwin

Legacy Member
dark_ybot_pwnr zei:
Ja alles grijs en depri,daarom speel ik fallout 3 nie meer werd er depri van enigste kleur dat er was waren groene super mutants

Vault 22 :)

demon326

Legacy Member
KoOkiE zei:
begin zo stilaan het schijt te krijgen van de crashes die ik meemaak met dit spel. blijft gewoon hangen (meestal midden in een gesprek met een npc) met een luide constante pieptoon uit mijn luidsprekers en ik mag mijn pc met een hard reboot herstarten.. zucht :(

Welke geluidskaart heb je? Ik heb hetzelfde prob, soms crasht de game, en neemt ie mn audio drivers mee... result: reboot

Bluto

Legacy Member
Bij mij is het tegendeel waar. Met fallout 3 heb ik een paar hardnekkige problemen gehad, maar met Vegas verloopt tot nu toe alles heel vlot (op enkele bugs in bepaalde missies na). Hopelijk juich ik niet te vroeg, want als ik het me goed herinner doken de problemen in F3 maar pas na enige tijd op.

Btw, ik mis echt wel de assault rifle en de hunting rifle van F3. Op lagere levels gebruikte ik die constant omdat ammo en repairs in overvloed aanwezig waren. In Vegas moet ik momenteel een gigantische hoop wapens meezuilen en constant switchen omdat ik zonder munitie val voor een bepaald wapen.

sir oinksalot

Legacy Member
Bluto zei:
Bij mij is het tegendeel waar. Met fallout 3 heb ik een paar hardnekkige problemen gehad, maar met Vegas verloopt tot nu toe alles heel vlot (op enkele bugs in bepaalde missies na). Hopelijk juich ik niet te vroeg, want als ik het me goed herinner doken de problemen in F3 maar pas na enige tijd op.

Btw, ik mis echt wel de assault rifle en de hunting rifle van F3. Op lagere levels gebruikte ik die constant omdat ammo en repairs in overvloed aanwezig waren. In Vegas moet ik momenteel een gigantische hoop wapens meezuilen en constant switchen omdat ik zonder munitie val voor een bepaald wapen.

hunting rifle kom je alvast wel tegen in new vegas, mijn meest gebruikte rifle was de cowboy repeater tot ik de gobi campaign rifle tegen kwam

8bitmonkey

Legacy Member
assault rifle zit ook in het spel, mijn meest gebruikte wapen was scoped hunting rifle tot ik uiteindelijk sniper rifle tegenkwam. Nu sniper rifle voor long distance (boone + ED-E = sniper walhalla) en big boomer van short distance.

Zelfs deathclaws gaan sneaked critical in 1x neer.

Muscleduck

Legacy Member
Ik gebruik ook Boone + ED-E :) Vroeger heb ik nooit companions gebruikt in Fallout 3, behalve als het echt nodig was. Nu blaas ik overal door in New Vegas. Boone knalt soms vijanden neer die ik nog niet had zien afkomen :p

Xilver

Legacy Member
Xodiax zei:
Die elektronica is daar niet echt voor gemaakt . Ik doe als opleiding electro mechanica maar als die condensatoren 200 graden worden denk ik nie dat ze nog goed gaan werken :D Zelfde met de transistoren en de weerstanden . Die gpu kan zeker geen 200 graden aan . Het soldeersel smelt waardoor je slechte contacten krijgt . En de diodes gaan ook hun geest geven aangezien die heel slecht tegen hoge temperaturen kunnen .

Ik vraag mij af waar jullie dit halen :D Zeer gevoelige electronica in een oven van 200 graden steken en dat voor 10 min...:wtf:

Man, haal uw hoofd uit uw hol, en zoek iets op voor ge met zo'n air komt verkondigen dat ge er alles van weet. Ik had ook een probleem met mijn 8800, en ik heb dit op verschillende sites gelezen, en zelf geprobeerd. Alles wat los zit erafhalen, koelpasta er af schrapen. Overn op 200° voorverwarmen, en dan 8-9 minuutjes erin. Daarna laten afkoelen, koelpasta erop en terug toegooien. Die GPU kan het wel degelijk aan, meer zelfs, mijn kaart was gefixt, en draait nu toch al een maand terug vlotjes. Het feit dat het soldeersel smelt, is juist de reden dat alles terug werkt. Door het snel opwarmen en afkoelen van zo'n kaarten komen er haarscheurtjes in het soldeersel die voor slechte contacten zorgen. De warmte van de oven zorgt ervoor dat het soldeersel een klein beetje smelt, en zicht terug zet.

Dead 8800 GTX scienced to undeath by oven, mad owner « Icrontic Tech

En zoek eens op google naar "gfx card oven", en kijk eens hoeveel mensen dit al met succes geprobeerd hebben.

DreaDNoughT

Legacy Member
Xilver zei:
Man, haal uw hoofd uit uw hol, en zoek iets op voor ge met zo'n air komt verkondigen dat ge er alles van weet. Ik had ook een probleem met mijn 8800, en ik heb dit op verschillende sites gelezen, en zelf geprobeerd. Alles wat los zit erafhalen, koelpasta er af schrapen. Overn op 200° voorverwarmen, en dan 8-9 minuutjes erin. Daarna laten afkoelen, koelpasta erop en terug toegooien. Die GPU kan het wel degelijk aan, meer zelfs, mijn kaart was gefixt, en draait nu toch al een maand terug vlotjes. Het feit dat het soldeersel smelt, is juist de reden dat alles terug werkt. Door het snel opwarmen en afkoelen van zo'n kaarten komen er haarscheurtjes in het soldeersel die voor slechte contacten zorgen. De warmte van de oven zorgt ervoor dat het soldeersel een klein beetje smelt, en zicht terug zet.

Dead 8800 GTX scienced to undeath by oven, mad owner « Icrontic Tech

En zoek eens op google naar "gfx card oven", en kijk eens hoeveel mensen dit al met succes geprobeerd hebben.

:D

Het soldeersel zal misschien terug goed zijn maar de levensduur van u kaart is drastisch verkort . Die componenten die daarop zitten zijn niet gemaakt om 200 graden te worden en zeker geen 10 min aan een stuk . Een diode ( waar er honderden van op zitten ) hebben een max van 160 graden ( boven de 160 gaan ze storingen geven en blijvende schade ) . Die weerstanden kunnen zelfs geen 160 graden aan waardoor de weerstandswaarde veranderd wordt wat elektrische storingen kan geven op u kaart en andere componenten een verkeerde spanning/stroom krijgen die op hun beurt ook hun geest zullen geven . Zoon graka zit vol met condensatoren die heel gevoelig zijn voor hoge temperatuur . Zelfde met transistoren .

Ik volg mijn cursus elektronica en al die mensen die het al geprobeerd hebben zitten binnen de korstte keren met een defecte kaart . Tenzij nVidia natuurlijk de duurste materialen gebruikt die tegen veel kunnen maar dat betwijfel ik .

jm188

Legacy Member
ge vergeet wel dat die kaart kapot is e, dus ge hebt gratis (weliswaar voor kortere tijd) terug een werkende kaart

Groopy

Legacy Member
Het is een noodoplossing die tijdelijk werkt. Maar bon, terug ontopic.

ED is spoorloos en heb hem nog steeds als companion??? Darn

Michster

Legacy Member
Twee vraagjes:
-Wie is die ED waar jullie het steeds over het hebben en waar kan ik hem vinden?
-Op het einde van het introfilmke hebt ge toch zo een kerel met met een sniper en helm met rood vizier. Waar kan ik die armourset vinden?:D

b1nge

Legacy Member
Michster zei:
Twee vraagjes:
-Wie is die ED waar jullie het steeds over het hebben en waar kan ik hem vinden?
-Op het einde van het introfilmke hebt ge toch zo een kerel met met een sniper en helm met rood vizier. Waar kan ik die armourset vinden?:D

ED-E ?
da is een robot die een companion kan zijn voor u

en da armor
(+ enorm goede sniper) kunde vinden in sommige NCR kampen, ge zult ze wel zien rondlopen, meestal zijn het van die afgelegen kampen, zonder echte gebouwen, gewoon tentjes enz

Cinnead

Legacy Member
Michster zei:
Twee vraagjes:
-Wie is die ED waar jullie het steeds over het hebben en waar kan ik hem vinden?
-Op het einde van het introfilmke hebt ge toch zo een kerel met met een sniper en helm met rood vizier. Waar kan ik die armourset vinden?:D

-ED-E kunt ge vinden in primm in het huis van Johnson Nash, ge moet hem wel eerst repareren (science check, repair check of gewoon bepaalde componenten zoeken)
- Als ik juist ben, zijn dat NCR Rangers die hun Black Armor verdiend hebben, ben ze wel zelf nog niet tegengekomen.:)

ninja'd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan