Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cinnead

Legacy Member
Sinds ik in New Vegas aangekomen ben, heb ik redelijk veel last van crashes .. dan maar wat wachten op patches.

Shrimpy

Legacy Member
Oldskooler zei:
Yup, het is gewoon minder.

F3, kan ik meermaals spelen, omdat er nadien nog veel te zien valt en je een groot deel nadien weer vergeten bent.

Maar met FNV heb je al snel alles gezien en een 2de playthrough zit er niet in denk ik.
Tenzij mss als evil karakter.

² it.
Ik had het uitgespeeld.. en had niet eens de neiging voor een 2e keer.. ik was zelfs maar lvl 16 ffs -_-'
Terwijl ik Fallout 3, 3 keer ben herbegonne met veel goesting.

Groopy

Legacy Member
Tot nu toe mis ik het echte fallout gevoel.

- Verlaten fabrieken, uitgestorven mensen, af en toe een cassette met het (slecht aflopende) verhaal. verkennen zonder een levende ziel in de buurt.

- Ook al enkele uren aan het spelen en alleen maar 100% normale mensen gezien??? Waar zijn al de half gemuteerde creaties, mutanten. Deze waren toch een onafscheidelijk deel in de vorige fallouts? Qua inventiviteit is het maar magertjes :-(

Ben natuurlijk nog niet zo lang bezig, maar tot nu toe overheerst dit gevoel.

sir oinksalot

Legacy Member
Groopy zei:
Tot nu toe mis ik het echte fallout gevoel.

- Verlaten fabrieken, uitgestorven mensen, af en toe een cassette met het (slecht aflopende) verhaal. verkennen zonder een levende ziel in de buurt.

- Ook al enkele uren aan het spelen en alleen maar 100% normale mensen gezien??? Waar zijn al de half gemuteerde creaties, mutanten. Deze waren toch een onafscheidelijk deel in de vorige fallouts? Qua inventiviteit is het maar magertjes :-(

Ben natuurlijk nog niet zo lang bezig, maar tot nu toe overheerst dit gevoel.

ik ben anders toch wel mijn portie ghouls en super mutants tegengekomen hoor ;)

Opticat

Legacy Member
Groopy zei:
Tot nu toe mis ik het echte fallout gevoel.

- Verlaten fabrieken, uitgestorven mensen, af en toe een cassette met het (slecht aflopende) verhaal. verkennen zonder een levende ziel in de buurt.

Dat is het Fallout 3 gevoel, niet het "echte" Fallout gevoel.

Groopy

Legacy Member
boba fett c3po zei:
Dat is het Fallout 3 gevoel, niet het "echte" Fallout gevoel.

Jah duuuuh. Voor mij is Fallout 3 part of the series. Enkel fallout Tactics laat ik erbuiten want dat was bocht.

En ja, ik heb Fallout 1 & 2 meerdere malen uitgespeeld. Maar een spel moet meegaan met zijn tijd. F3 was een waardige opvolger. Met bijhorende sfeer.

Nu mis ik gewoon iets van de nucleaire downfall. Om de één of andere reden is het nu gewoon minder fallout. Strange...

w00tw00t

Legacy Member
Niet te vergeten da Fallout New Vegas zich al +-200 jaar na de Great War afspeelt. Veel facties hebben hun eigen territoria dus imo is het goed aannemelijk dat je geen ghoul cities hebt in de Mojave Desert. New Vegas draait voornamelijk rond de families, NCR en Legion. Rest is bijzaak.

Het gebrek aan nucleaire downfall zal zeker liggen aan het feit dat dit een woestijn is. Veel is er niet te zien daar. Terwijl de Wastelands redelijk dichtbevolkt waren.

sir oinksalot

Legacy Member
net vault 34 leeggeplunderd en eindelijk ook men lockpick level op 100 gekregen zodat ik aan het Gobi Campaign Scout rifle kon :D

KroniK

Legacy Member
Moloch zei:
anyway... fast travel naar novac voor een quest, zie ik ineens dit:

2j1ojuo.jpg

Uw probleem suckt, maar dit is het eerste wat in me opkwam:

problemsv.png


sorry :sad:

PureFun

Legacy Member
Weer heel wat bugs, net een vooruitgang brekende bug gehad ivm een science/virus check en heb de geck editor moeten dlen en gebruiken om een script te fixen door 1 character te veranderen...

Oldskooler

Legacy Member
Lol, een überwapen:

Pulse gun.
Een klein onozel elektrisch pistool.

Schakelt een hele robot met 1 schot uit.

Floris_

Legacy Member
KroniK zei:
Uw probleem suckt, maar dit is het eerste wat in me opkwam:

problemsv.png


sorry :sad:

:bow:

Anyway, ik zit er echt weer helemaal in, zoals bij fallout 3 2 jaar geleden. Het verkennen is spijtig genoeg wat minder, maar dat wordt goedgemaakt door de politieke spelletjes.

w00tw00t

Legacy Member
Uit. +-60 uur met paar quests onafgewerkt.
2de playthrough zal voor na de uitbreidingen zijn.

EvilTwin

Legacy Member
Oldskooler zei:
Lol, een überwapen:

Pulse gun.
Een klein onozel elektrisch pistool.

Schakelt een hele robot met 1 schot uit.

"That gun" al gevonden? Schiet met .357 ammo en blaast gelijk zot. Ik zit nu nog niet zo ver, maar deze geeft toch goed gas hoor :)

Michster

Legacy Member
Eviltwin zei:
"That gun" al gevonden? Schiet met .357 ammo en blaast gelijk zot. Ik zit nu nog niet zo ver, maar deze geeft toch goed gas hoor :)

Gedverdrie die heb ik laten liggen. :angry:

Sovereign

Legacy Member
Net alle mogelijke eindes, in grote lijnen dan, gespeeld, ik ga maar eens beginnen aan een nieuwe playtrough van Fallout 3 ^^

Floris_

Legacy Member
Na 60 uur nog steeds main storyline ni uitgespeeld. Ik verken graag, ookal gaat het minder als bij fo3.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan