Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oldskooler zei:Yup, het is gewoon minder.
F3, kan ik meermaals spelen, omdat er nadien nog veel te zien valt en je een groot deel nadien weer vergeten bent.
Maar met FNV heb je al snel alles gezien en een 2de playthrough zit er niet in denk ik.
Tenzij mss als evil karakter.
Groopy zei:Tot nu toe mis ik het echte fallout gevoel.
- Verlaten fabrieken, uitgestorven mensen, af en toe een cassette met het (slecht aflopende) verhaal. verkennen zonder een levende ziel in de buurt.
- Ook al enkele uren aan het spelen en alleen maar 100% normale mensen gezien??? Waar zijn al de half gemuteerde creaties, mutanten. Deze waren toch een onafscheidelijk deel in de vorige fallouts? Qua inventiviteit is het maar magertjes :-(
Ben natuurlijk nog niet zo lang bezig, maar tot nu toe overheerst dit gevoel.

Groopy zei:Tot nu toe mis ik het echte fallout gevoel.
- Verlaten fabrieken, uitgestorven mensen, af en toe een cassette met het (slecht aflopende) verhaal. verkennen zonder een levende ziel in de buurt.
boba fett c3po zei:Dat is het Fallout 3 gevoel, niet het "echte" Fallout gevoel.
Moloch zei:anyway... fast travel naar novac voor een quest, zie ik ineens dit:
![]()
ad:Moloch zei:zit nie in het spel, alleen .357 en .44
prid e32a9
moveto player
ik krijg een of andere error als ik dat intypKroniK zei:Uw probleem suckt, maar dit is het eerste wat in me opkwam:
![]()
sorryad:

Oldskooler zei:Lol, een überwapen:
Pulse gun.
Een klein onozel elektrisch pistool.
Schakelt een hele robot met 1 schot uit.

Eviltwin zei:"That gun" al gevonden? Schiet met .357 ammo en blaast gelijk zot. Ik zit nu nog niet zo ver, maar deze geeft toch goed gas hoor![]()
