Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - Fallout New Vegas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Doe uw ogen toe, en heel hard aan Veronica denken, en dan komt ze terug.
Juist het einde gedaan waar ik baas ben, nog legion en NCR en House is helpen dak alle achievements heb, gelukkig op een goed stuk gesaved zodat ik van daar altijd kan herbeginnen ^^
Doe uw ogen toe, en heel hard aan Veronica denken, en dan komt ze terug.
Juist het einde gedaan waar ik baas ben, nog legion en NCR en House is helpen dak alle achievements heb, gelukkig op een goed stuk gesaved zodat ik van daar altijd kan herbeginnen ^^
anyway... fast travel naar novac voor een quest, zie ik ineens dit:
:doh: al meer dan 50 uur gespeeld, geen problemen, nu ineens die miserie, 1 van de 2 evga gtx 460 SC die'k gekocht heb zit al in RMA post gemaakt op het evga forum, maar denk dat ik al weet wat de afloop ervan zal zijn, warmte ist nie, 48° na een paar uur gamen dusja..
ffs, mijne 8800 gts die'k over zoveel jaar gekocht heb was de goedkoopste en macheert nog altijd (sparkle), nu koop ik eens 2 kaarten van evga en kom ik dat tegen.. amai ze
anyway... fast travel naar novac voor een quest, zie ik ineens dit:
:doh: al meer dan 50 uur gespeeld, geen problemen, nu ineens die miserie, 1 van de 2 evga gtx 460 SC die'k gekocht heb zit al in RMA post gemaakt op het evga forum, maar denk dat ik al weet wat de afloop ervan zal zijn, warmte ist nie, 48° na een paar uur gamen dusja..
ffs, mijne 8800 gts die'k over zoveel jaar gekocht heb was de goedkoopste en macheert nog altijd (sparkle), nu koop ik eens 2 kaarten van evga en kom ik dat tegen.. amai ze
Een paar snipergeweren, een machinegeweer met scope, gewone machine geweren, grenade launcher, missile launcher, een paar 100 5mm kogels, een hoop missiles en granaten, c4 + ontsteker, soort plasma dink, een automatisch shotgun...
Conditie van de wapens is wel niet top.
Ben met een gewicht van bijna 500 traag buiten gewandeld.
Waar:
Is te vinden in een kamerke in vault 34 dat unlockt moet worden.
Ik vermoed na het voltooien van de missie, dat het dan mee unlockt.
Blijkbaar zijn er wel redelijk wat verschillende wapens in FNV,
maar zijn de meeste zo schaars dat je ze amper kan gebruiken, of moet goed kunnen repairen of een smak geld hebben.
Dat automatisch shotgun is in ieder geval krachtig.
Ik kwam terug in het mainland, met amper nog health en beladen, staat er een golden gecko vlak voor mij. Ik dacht, lap, geen kans, tot ik dat shotgun bovenhaalde
Die elektronica is daar niet echt voor gemaakt . Ik doe als opleiding electro mechanica maar als die condensatoren 200 graden worden denk ik nie dat ze nog goed gaan werken Zelfde met de transistoren en de weerstanden . Die gpu kan zeker geen 200 graden aan . Het soldeersel smelt waardoor je slechte contacten krijgt . En de diodes gaan ook hun geest geven aangezien die heel slecht tegen hoge temperaturen kunnen .
Ik vraag mij af waar jullie dit halen Zeer gevoelige electronica in een oven van 200 graden steken en dat voor 10 min...
Gobi Campaign Scout Rifle is ook nie slecht, 2x zoveel dps, maar wel maar 60 damage ipv 110, nuja, ben blij met mijne Alien Blaster (verkregen door Wild Wasteland perk, zonder die perk krijgt ge de YCS/186 Gauss rifle, samen de 2 beste wapens ingame afaik)
Euh je loot gewoon een geweer en repaired hiermee uw andere geweer. Je hebt niet langer hetzelfde geweer nodig voor repairs. Kunnen ook andere geweren zijn. Handguns repairen handgun, rifles repairen rifles enz. Zelfde met armor.
Ik vind het een interessante spelwereld, maar tot nu toe vind ik niet dat het the capital wasteland overtreft. In F3 had je ongeveer één grote vlakte, terwijl je nu verschillende valleien hebt, afgescheiden door bergen. Ook leuk, alleen spijtig dat je het allemaal woestijn is. De wereld in F3 was een meer verstedelijkte regio die platgebombardeerd was. Ik mis wel een beetje de uitgestorven fabrieken en voorsteden uit F3 in de mojave.
Vegas kan op het eerste gezicht ook niet tippen aan DC.
Ik vind het een interessante spelwereld, maar tot nu toe vind ik niet dat het the capital wasteland overtreft. In F3 had je ongeveer één grote vlakte, terwijl je nu verschillende valleien hebt, afgescheiden door bergen. Ook leuk, alleen spijtig dat je het allemaal woestijn is. De wereld in F3 was een meer verstedelijkte regio die platgebombardeerd was. Ik mis wel een beetje de uitgestorven fabrieken en voorsteden uit F3 in de mojave.
Vegas kan op het eerste gezicht ook niet tippen aan DC.
Maar wat is nu het verschil tussen evil en good ? Ik speel als very good char ( in F3 ) en ik heb niet echt de nood om evil te gaan . Ok het is misschien leuker om iedereen af te knallen en te pikken wat er te pikken valt . Maar dat verveelt toch snel om de terminator van de wastelands te zijn ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.