Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
numb3r1 zei:
Ben al een tijdje veronica kwijt. Ik vind ze nergens terug :( weet er iemand hoe ik haar terug kan laten spawnen ?

Doe uw ogen toe, en heel hard aan Veronica denken, en dan komt ze terug.

Juist het einde gedaan waar ik baas ben, nog legion en NCR en House is helpen dak alle achievements heb, gelukkig op een goed stuk gesaved zodat ik van daar altijd kan herbeginnen ^^

oNt-

Legacy Member
Naradia zei:
Doe uw ogen toe, en heel hard aan Veronica denken, en dan komt ze terug.

Juist het einde gedaan waar ik baas ben, nog legion en NCR en House is helpen dak alle achievements heb, gelukkig op een goed stuk gesaved zodat ik van daar altijd kan herbeginnen ^^

...

Moloch

Legacy Member
Michster zei:
Iemand die al een .50 magnum heeft gevonden?

zit nie in het spel, alleen .357 en .44

numb3r1 zei:
Ben al een tijdje veronica kwijt. Ik vind ze nergens terug :( weet er iemand hoe ik haar terug kan laten spawnen ?

prid e32a9
moveto player

Michster

Legacy Member
Moloch zei:
zit nie in het spel, alleen .357 en .44



prid e32a9
moveto player

Hunting revolver dan maar, ik neem aan dat er geen sterkere(qua dps althans) magnum is.:p
Geweldige terugslag ook.:D

Essit

Legacy Member
Voila , ti's uitgespeeld. The Legion heeft nu de macht dankzij mijn hulp :p

Wel dom dat je voor het spel op hardcore mode uit te spelen enkel een achievement krijgt, had liever een mooi wapen ofzo gehad :s

Moloch

Legacy Member
Michster zei:
Hunting revolver dan maar, ik neem aan dat er geen sterkere(qua dps althans) magnum is.:p
Geweldige terugslag ook.:D

anyway... fast travel naar novac voor een quest, zie ik ineens dit:

2j1ojuo.jpg


:doh: al meer dan 50 uur gespeeld, geen problemen, nu ineens die miserie, 1 van de 2 evga gtx 460 SC die'k gekocht heb zit al in RMA :sop: post gemaakt op het evga forum, maar denk dat ik al weet wat de afloop ervan zal zijn, warmte ist nie, 48° na een paar uur gamen dusja..

ffs, mijne 8800 gts die'k over zoveel jaar gekocht heb was de goedkoopste en macheert nog altijd (sparkle), nu koop ik eens 2 kaarten van evga en kom ik dat tegen.. amai ze

Michster

Legacy Member
Moloch zei:

anyway... fast travel naar novac voor een quest, zie ik ineens dit:

2j1ojuo.jpg


:doh: al meer dan 50 uur gespeeld, geen problemen, nu ineens die miserie, 1 van de 2 evga gtx 460 SC die'k gekocht heb zit al in RMA :sop: post gemaakt op het evga forum, maar denk dat ik al weet wat de afloop ervan zal zijn, warmte ist nie, 48° na een paar uur gamen dusja..

ffs, mijne 8800 gts die'k over zoveel jaar gekocht heb was de goedkoopste en macheert nog altijd (sparkle), nu koop ik eens 2 kaarten van evga en kom ik dat tegen.. amai ze

Toch eens afpakken van die gast dan.:p

Anti-materiel rifle = awesomeness :love:

Moloch

Legacy Member
xev zei:
op 200° in de oven steken, 10 min laten bakken en fixed

niet iets wat ik van plan ben te doen met een kaart onder garantie die nog geen 2 maand oud is :p

Oldskooler

Legacy Member
Lol, heb een vondst gedaan.

Een kamer vol met geweren en munitie.

Een paar snipergeweren, een machinegeweer met scope, gewone machine geweren, grenade launcher, missile launcher, een paar 100 5mm kogels, een hoop missiles en granaten, c4 + ontsteker, soort plasma dink, een automatisch shotgun...

Conditie van de wapens is wel niet top.

Ben met een gewicht van bijna 500 traag buiten gewandeld.

Waar:
Is te vinden in een kamerke in vault 34 dat unlockt moet worden.
Ik vermoed na het voltooien van de missie, dat het dan mee unlockt.

Blijkbaar zijn er wel redelijk wat verschillende wapens in FNV,
maar zijn de meeste zo schaars dat je ze amper kan gebruiken, of moet goed kunnen repairen of een smak geld hebben.


Dat automatisch shotgun is in ieder geval krachtig.
Ik kwam terug in het mainland, met amper nog health en beladen, staat er een golden gecko vlak voor mij. Ik dacht, lap, geen kans, tot ik dat shotgun bovenhaalde :cool:

w00tw00t

Legacy Member
Ofwel juiste perk pakken zodat ge dingen kunt repairen met verschillende onderdelen.

Michster

Legacy Member
w00tw00t zei:
Ofwel juiste perk pakken zodat ge dingen kunt repairen met verschillende onderdelen.

De moeite? Heb al repair van 100, maar altijd al die prullen bijeen zamelen voor die kits te maken is toch ook maar...lijp.

DreaDNoughT

Legacy Member
xev zei:
op 200° in de oven steken, 10 min laten bakken en fixed

Die elektronica is daar niet echt voor gemaakt . Ik doe als opleiding electro mechanica maar als die condensatoren 200 graden worden denk ik nie dat ze nog goed gaan werken :D Zelfde met de transistoren en de weerstanden . Die gpu kan zeker geen 200 graden aan . Het soldeersel smelt waardoor je slechte contacten krijgt . En de diodes gaan ook hun geest geven aangezien die heel slecht tegen hoge temperaturen kunnen .

Ik vraag mij af waar jullie dit halen :D Zeer gevoelige electronica in een oven van 200 graden steken en dat voor 10 min...:wtf:

Moloch

Legacy Member
soit, texture glitches zijn weg, paar keer fast-travel gedaan en alles blijft normaal :)

Michster zei:
Toch eens afpakken van die gast dan.:p

Anti-materiel rifle = awesomeness :love:

Gobi Campaign Scout Rifle is ook nie slecht, 2x zoveel dps, maar wel maar 60 damage ipv 110, nuja, ben blij met mijne Alien Blaster :p (verkregen door Wild Wasteland perk, zonder die perk krijgt ge de YCS/186 Gauss rifle, samen de 2 beste wapens ingame afaik)

w00tw00t

Legacy Member
Michster zei:
De moeite? Heb al repair van 100, maar altijd al die prullen bijeen zamelen voor die kits te maken is toch ook maar...lijp.

Euh je loot gewoon een geweer en repaired hiermee uw andere geweer. Je hebt niet langer hetzelfde geweer nodig voor repairs. Kunnen ook andere geweren zijn. Handguns repairen handgun, rifles repairen rifles enz. Zelfde met armor.

Bluto

Legacy Member
Ik vind het een interessante spelwereld, maar tot nu toe vind ik niet dat het the capital wasteland overtreft. In F3 had je ongeveer één grote vlakte, terwijl je nu verschillende valleien hebt, afgescheiden door bergen. Ook leuk, alleen spijtig dat je het allemaal woestijn is. De wereld in F3 was een meer verstedelijkte regio die platgebombardeerd was. Ik mis wel een beetje de uitgestorven fabrieken en voorsteden uit F3 in de mojave.
Vegas kan op het eerste gezicht ook niet tippen aan DC.

Oldskooler

Legacy Member
Bluto zei:
Ik vind het een interessante spelwereld, maar tot nu toe vind ik niet dat het the capital wasteland overtreft. In F3 had je ongeveer één grote vlakte, terwijl je nu verschillende valleien hebt, afgescheiden door bergen. Ook leuk, alleen spijtig dat je het allemaal woestijn is. De wereld in F3 was een meer verstedelijkte regio die platgebombardeerd was. Ik mis wel een beetje de uitgestorven fabrieken en voorsteden uit F3 in de mojave.
Vegas kan op het eerste gezicht ook niet tippen aan DC.

Yup, het is gewoon minder.

F3, kan ik meermaals spelen, omdat er nadien nog veel te zien valt en je een groot deel nadien weer vergeten bent.

Maar met FNV heb je al snel alles gezien en een 2de playthrough zit er niet in denk ik.
Tenzij mss als evil karakter.

DreaDNoughT

Legacy Member
Maar wat is nu het verschil tussen evil en good ? Ik speel als very good char ( in F3 ) en ik heb niet echt de nood om evil te gaan . Ok het is misschien leuker om iedereen af te knallen en te pikken wat er te pikken valt . Maar dat verveelt toch snel om de terminator van de wastelands te zijn ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan