Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EdmundBean

Legacy Member
Btw, ik heb nog gedoe met n andere quest.

Freeside, High Times.

Die quest waar ge die 2 junkies moet redden.

De een vraagt 2 fixers, de andere 10 :o WTF
Waar haal ik die man, zeker nu New Vegas geen chemical perk meer heeft :/

In den 3 konde nog uw eige pillekes brouwe, da suckt in Vegas :(

Edit: Lol Science check gedaan nvm :p

Essit

Legacy Member
EdmundBean zei:
Hey, as ge vilified zijt bij een clan, kun je dan nog die quests krijgen?

Ik heb dat voor met Great Kahn quests, krijg enkel Cry Me A River, die 2 drugsdealers van Red Rock Drug Lab geven me er geen ...
Hoe moet je dan vertrouwen winnen??

Misschien als je een armor van de Great Khan aanhebt dat je de missie wel krijgt. Ik heb ze ook niet gekregen (ben daar ook vilified :( )

Michster

Legacy Member
Ik heb net voor het eerst geklapt met Benny zijn robot, kan iemand me zeggen hoever ik al zit qua main quest? Kwestie van dat als ik te ver ben, me bezig hou me side-quests.:)

b1nge

Legacy Member
Michster zei:
Ik heb net voor het eerst geklapt met Benny zijn robot, kan iemand me zeggen hoever ik al zit qua main quest? Kwestie van dat als ik te ver ben, me bezig hou me side-quests.:)

Yes-man ?
zoja, dan geeft hij je normaal gezien quests genaamd 'wild card' en zover als ik weet zijn dat de laatste quests

Michster

Legacy Member
b1nge zei:
Yes-man ?
zoja, dan geeft hij je normaal gezien quests genaamd 'wild card' en zover als ik weet zijn dat de laatste quests

Aah, k merci.:p Ik was al de hele tijd aant denken 'wanneer kom ik nu in Vegas?!' In dat geval zal ik mich eens rustig gaan bezighouden.:)

EdmundBean

Legacy Member
Lol, die robot Yes-Man is toch in Vegas, maar die geeft u een quest genaamd Side-Bets om de andere klans te leren kennen( Boomers, Brotherhood, Great Khan's) en die op zich geven u dan weer elk 4 quests...

Dus het spel is eigenlijk nog niet echt gedaan, afh van de hoeveelheid side-quests ( ik wil ze allemaal doen)

Muscleduck

Legacy Member
Ik ben gister na een goed uur of 2 uur herbegonnen op hardcore mode :)

EDIT: in het begindorpje verkoopt die Chet een paar speelkaarten. Hebben die nut? Of zijn die alleen voor Caravan te spelen? Dan kan ik zo goed een deck krijgen van Ringo.

PS: Caravan is redelijk ingewikkeld precies. Ik had bij de regels iets van TL;DR 'k zal het zo wel leren, maar niet dus.

dark_ybot_pwnr

Legacy Member
Yes-man: dead (creapy face)
Ceasar: dead (i <3 boone)
Jah tis dan Mr.House of de NCR
Hmm een soort van millitairy of een oude zak van 204 jaar oud...
Laten we eens zien waarvoor die terminal dient eh :p

Michster

Legacy Member
dark_ybot_pwnr zei:
Yes-man: dead (creapy face)
Ceasar: dead (i <3 boone)
Jah tis dan Mr.House of de NCR
Hmm een soort van millitairy of een oude zak van 204 jaar oud...
Laten we eens zien waarvoor die terminal dient eh :p

Bij nader inzien had ik liever niet voor House gekozen.:sad: Die robotjes met hun 'update' zijn wel moeilijk stuk te krijgen.

Bluto

Legacy Member
Amai, het begin is pecies wat minder spectaculair dan in F3 :p
De nieuwe setting lijkt me echt wel goed. Ik heb zelfs al één keer het loodje gelegd. Ik werd aangevallen door zo'n bark scorpion zonder het door te hebben.

Archangelus

Legacy Member
Gebruik
-tags voor gevoelige informatie of ik begin infractions uit te delen!
Serieus, bij elk spel is het opnieuw miserie...

demon326

Legacy Member
Yes-man tegengekomen, ga zijn quest lijn doen en de game uitspelen, heb niet veel zin meer om doelloos rond te dwalen :p

Oldskooler

Legacy Member
Bluto zei:
Amai, het begin is pecies wat minder spectaculair dan in F3 :p
De nieuwe setting lijkt me echt wel goed. Ik heb zelfs al één keer het loodje gelegd. Ik werd aangevallen door zo'n bark scorpion zonder het door te hebben.

Imo is het hele spel minder spectaculair.
F3 was gewoon meer.
Het is goed, maar moet onderdoen.

Het voelt als een expansion pack aan.

mp4me

Legacy Member
Ik vind de main quest gewoon heel kort (maar wel beter) + je komt niet veel in contact met sidequests wat in f3 wel het geval was.

Wat ik wel goed vind is dat je keuzes heel wat belangrijker zijn dan in f3,in New Vegas kan je gewoon niet alle quests doen terwijl je dat f3 toch wel kon dacht ik.

Moloch

Legacy Member
Archangelus zei:
Gebruik
-tags voor gevoelige informatie of ik begin infractions uit te delen!
Serieus, bij elk spel is het opnieuw miserie...
dikke ²

was al aan het overwegen om hier weg te blijven tot ik het spel uithad :sop:

ot: eindelijk lvl30, en een verandering in companions :p

van ED-E (attack upgrade) & Boone naar Cass & Rex (Rey's brain) :D

Michster

Legacy Member
Toch enkele minpunten die me parten spelen:
-Onduidelijke kaart(vooral als je in een doolhof van een casino, meerdere doelwitten hebt)
-Side-quests vinden, vereist nogal wat moeite(met iedereen praten en altijd eerst hun halve levensverhaal moeten aanhoren)
-BUGS!(vastzitten in een onzichtbare muur en noodgedwongen uw laatste save moeten herladen :sop: )

Nog iemand die hier last van heeft?

On the bright side:
Lockpicken is best wel leuk^^
Eindelijk een sniper rifle gevonden.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan