Oekje
Legacy Member
Aqsd zei:het is heel leuk
Is het heel leuk op windows xp of vista/7
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aqsd zei:het is heel leuk
w00tw00t zei:Omdat men GTS8800 volledig naar de klote was vandaag een gelijkaardige ATI kaart ingestoken. Speel bijna maxed out zonder framedrops en crashes.
ATI 1 NVIDIA 0
w00tw00t zei:Omdat men GTS8800 volledig naar de klote was vandaag een gelijkaardige ATI kaart ingestoken. Speel bijna maxed out zonder framedrops en crashes.
ATI 1 NVIDIA 0

Oekje zei:Draai je windows xp of gebruik je die .dll fix die hier overal gepost word ?
Aqsd zei:het is heel leuk
, Iedereen waar ik mee praat heeft oftewel die dll gebruikt oftewel gewoonweg geen dx10/11 compatibel OS of videokaart. Oekje zei:, Iedereen waar ik mee praat heeft oftewel die dll gebruikt oftewel gewoonweg geen dx10/11 compatibel OS of videokaart.
Vind het persoonlijk echt wel schijterig dat ik een dll van een of andere site moet gebruiken.
Heb trouwens verder getest en alles een op low/lage resolutie gegooid en heb nog steeds dezelfde performance issues in de mojave barracks :O. Denk dat ik echt niet rond het downloaden van die klote .dll fix kan geraken.
Zonnestraal zei:Ik ben nu nog maar beginnen met spelen, maar ik heb bijzonder veel bugs te verwerken.
Via steam heb ik uiteraard de laatste patch...
Ik heb al die hotfix van AMD gedownload, want het spel herkende men 6870 niet.
De bugs gaan van Wolves die in de lucht vliegen, het VATS menu dat zeer traag verschijnt (ik moet telkens 4 seconden wachten) NPC's die wreed stutteren als je dicht bij hen loopt en die vervelende bug:
je staat op 2 centimeter van iemand, je mikt op het hoofd, maar je krijgt 0% hitkans![]()
I've been receiving a lot of emails about this, so I thought it important to finally speak out about it. An unofficial 'fix' to performance issues in Fallout: New Vegas has been doing the rounds for the past week as some sort of global solution to all problems. I do not recommend this D3D9 Fix at all, as it causes Fallout: New Vegas to falsely redetect your graphics card as a lower model, and in turn use a lower shader package. It can reduce image quality and cause a range of long-term problems.
nie nodig en gelukkig ook nie gebruikt
iemand een oplossing hiervoor?enZiiime zei:
Speel hier ook perfect alles maxxed met men gtx470, dus who gives a fuck?

w00tw00t zei:En nu alles in de context kunne plaatsen en ge zijt er
@ Oekje. Heb mijn kapote GTS vervangen door een oude HD2900XT. Op vlak van prestatie zijn die ongeveer gelijk. Vermoed dat de drivers van Nvidia compatibiliteits issues veroorzaken want zelfs toen ik alles op low had staan, had ik nog steeds last van framedrops en crashes. Ik weet natuurlijk niet of er veel mensen zijn met ATI kaarten die dezelfde problemen hebben. Windows 7 btw.
Moloch zei:en derbij, graphics zijn dan ook niet top-notch é, heb alles in mijn FNV profiel in nvidia cp op max quality gezet, 8AA (+8xAA supersampling) en 15AF & ultra-high ingame @ 1680*1050 en heb geen framedrops, en dat op 1 gtx460 (2e zit in rma), dus nee, FNV is nie echt een spel om te stoefen dat ge het @ max kunt draaien![]()

Oekje zei:Ik heb een ati kaart ;O, namelijk een HD5870 dus het is zowel voor nvidia als ati het geval.
Windows xp ? of dll fix ? als jou 460 het aankan moet mijn 5870 het toch zeker ook kunnen.
)
hetzelfde als de explorer perk btw), dus da beloofd 
