Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bl3ssTheFall

Legacy Member
haha, ik heb 2 legion kampen helemaal uitgemoord in stealth ^^ dus ze zijn nog steeds neutral! en heb voor 20 000 caps wapens geloot van hun lijken haha sukkels :p :p

Sovereign

Legacy Member
Th0m4sZ007 zei:
haha, ik heb 2 legion kampen helemaal uitgemoord in stealth ^^ dus ze zijn nog steeds neutral! en heb voor 20 000 caps wapens geloot van hun lijken haha sukkels :p :p

Ik heb anders wel respect voor de legion, maar ze zijn net een tikkeltje té extreem.

ProjectW

Legacy Member
net uitgespeeld op level 20 , nu terug opnieuw uitspelen maar nu ga ik echt alles verkennen en de main quest als laatste doen :D

hard einde wel

RBMK

Legacy Member
Ik ben nog altijd dolgelukkig dat ik die fix heb gebruikt. Ik heb een paar crashes gehad maar voor de rest draait de game hier prima en ik geniet weer evenveel als tevoren met Fallout 3.

Ik ben nu iets meer dan 25u bezig ingame en heb met moeite 1/4 van de map gezien. Enfin, ongeveer de helft maar ik heb nog heel wat zaken niet gezien en gedaan op die helft. New Vegas zal nog niet voor onmiddelijk zijn. :) Ik weet dat er ook weer 6 vaults zijn in de game maar ik ben er nog geen één tegen gekomen. Ik kijk al uit naar mijn eerste.

Ik ben sinds kort ook in het bezit van dat ruimtepak. :D (Nu staat Searchlight op het programma.)

Ik heb ook al vrij veel op mijn doos gekregen. Mijn Eli is nog niet zo lang lvl 10 en er zijn al heel wat vijanden waar ik weinig of geen problemen meer mee heb maar ik blijf voorlopig uitdaging hebben dankzij bepaalde creaturen. Laatste uitdaging waren de Nightkin. Eén kon nog gaan maar zodra er 2 of 3 waren kwam ik serieus in de problemen.

Toen ik vandaag bergaf aan het lopen was op weg naar Novac had ik plots ook een paar Deathclaw Alpha's wakker gemaakt. Die zijn duidelijk nog niet voor mij bedoeld want hoewel mijn HP helemaal vol was zakte ik toch in elkaar na één zwaai van hun klauw. :help:

DreaDNoughT

Legacy Member
Ja de game is een pak moeilijker . In fallout 3 gingen mobs veel sneller neer dan nu . Zelfde met die beesten . Ik gebruik hetzelfde wapen en ik ben dezelfde level en hier willen die niet neergaan na 15 headshots in vats terwijl ze in de 3 allang neerlagen . Ook veel bugs ( zo schoot ik op een NRC en die valt mij niet aan of niks , die loopt gewoon rustig door , mijn intense training wilt niet werken ( ik stijg een level en krijg geen optie voor een special punt te kunnen gebruiken ) , dan blijft dat hier om de 5 botten hangen en doen , terwijl ik bijlage niet mijn grafische kracht gebruik .

Momenteel leg ik deze effe opzij tot er wat patches zijn want zo is er niks leuk aan .

Cinnead

Legacy Member
K'heb me wel serieus miskeken op die nightkins ..

Eerste keer dat ik die tegenkwam dacht ik dat ik zeker zou verliezen, maar die hun damage valt enorm goed mee imo (een beetje te, die slaan nauwelijks 2 streepkes van mijn health bar af)

Ook al een paar keer voor gehad met die Khan's (in vol armor dus), stonden daar zeker een volle minuut op elkaar te schieten met nog geen 2 meter tussen ons in :unsure:

RBMK

Legacy Member
Cinnead zei:
K'heb me wel serieus miskeken op die nightkins ..

Eerste keer dat ik die tegenkwam dacht ik dat ik zeker zou verliezen, maar die hun damage valt enorm goed mee imo (een beetje te, die slaan nauwelijks 2 streepkes van mijn health bar af)

Ook al een paar keer voor gehad met die Khan's (in vol armor dus), stonden daar zeker een volle minuut op elkaar te schieten met nog geen 2 meter tussen ons in :unsure:

Wel, bij mij gingen er toch duidelijk meer dan 2 streepjes van mijn healthbar af. Welk lvl en wat voor armor als ik mag vragen had je? Hoeveel DT?

Ik was toen lvl 9 en een DT van 6 want mijn metal armor was versleten. :lol:
Dat laatste had ik pas wat later door. De survivalist van mijn voeten. :s

Cinnead

Legacy Member
RBMK zei:
Wel, bij mij gingen er toch duidelijk meer dan 2 streepjes van mijn healthbar af. Welk lvl en wat voor armor als ik mag vragen had je? Hoeveel DT?

Ik was toen lvl 9 en een DT van 6 want mijn metal armor was versleten. :lol:
Dat laatste had ik pas wat later door. De survivalist van mijn voeten. :s

Ik loop rond in compleet Combat Armor (inclusief helm) in quasi perfecte staat. DT = 15
Mijn level was toen 9 of 10 denk ik.

Ik heb trouwens maar tegen 2 nightkin moeten vechten (niet tegelijk). 1 was een normale nightkin, andere was een nightkin jailer met een incinerator.
Dat gevecht met die jailer was andere koek :p 2 lichaamsdelen crippled en nauwelijks overleefd door stims

Aqsd

Legacy Member
Cinnead zei:
Dat gevecht met die jailer was andere koek :p 2 lichaamsdelen crippled en nauwelijks overleefd door stims

Ik heb die eigenlijk easy neer gekregen door middel van een stuk of 6 frag mines neer te leggen en die dan te lokken, meteen dood

Zonnestraal

Legacy Member
Ik ben nu nog maar beginnen met spelen, maar ik heb bijzonder veel bugs te verwerken.

Via steam heb ik uiteraard de laatste patch...
Ik heb al die hotfix van AMD gedownload, want het spel herkende men 6870 niet.

De bugs gaan van Wolves die in de lucht vliegen, het VATS menu dat zeer traag verschijnt (ik moet telkens 4 seconden wachten) NPC's die wreed stutteren als je dicht bij hen loopt en die vervelende bug:
je staat op 2 centimeter van iemand, je mikt op het hoofd, maar je krijgt 0% hitkans :(

Rider

Legacy Member
ALs ik ergens binnen heb gezeten (bvb in een hotel) en dan naar buiten ga; heb ik altijd EXTREME fps drops om de een of andere reden.
Heb de laatste patch + al verschillende fixes geprobeerd.

Probleem blijft aanhouden.

Katz

Legacy Member
godf@ther zei:
Ik heb juist die Ncr correctional facility helemaal uitgemoord, kan toch geen kwaad denk ik eh?

Ook is mijn npc lag helemaal verdwenen (door .dll fix)


De powder Gangers zullen niet zo content meer met u zijn, ook zat er ergens een sherrif in voor een quest in Prim. Voor de rest, dunno ik heb ook alles met de grond gelijk gemaakt.

RBMK

Legacy Member
Ik vind het zéér spijtig voor al die mensen die nog steeds een ton problemen te verwerken krijgen. Ikzelf kan niet meer klagen sinds die fix. Buiten een paar crashes af en toe (Ik sla vrij regelmatig op dus ik moet nooit veel opnieuw doen ALS het eens gebeurd.) loopt de game hier vrij soepel maar dat wil niet zeggen dat ik ook nog geen bugs ben tegen gekomen of dat ik geen andere kleine problemen heb maar ik kan er voorlopig mee leven hoewel ik ook moet toegeven dat de game bijlange niet zo stabiel is als hij zou moeten zijn.

Mieren die rechtop lopen met hun hoofd in de lucht, koeien die in elkaar verwikkeld raken waardoor je bijna scheel gaat kijken, NPC's die vast zitten in een toog of rots, enz...

Ik heb ook al ondervonden dat ik veelal meer precies schiet en meer dmg doe als ik VATS niet gebruik dan wel ondanks enkele perks die ervoor moeten zorgen dat ik accurater ben met rifles in VATS. Soms is het toch vrij raar en stel ik er mij vragen bij.

Ik ondervind ook meestal een 2-tal seconden een drop in framerate als ik net een conversatie ben gestopt en/of mijn pip-boy weg doe maar dat is niks in vergelijking met andere bugs waar mensen last van hebben.

Onlangs ook iets raars meegemaakt waardoor de game blijkbaar crashte. Ik merk dat de game vrij veel moeite heeft met het inladen van high-res textures tijdens het rondlopen in de omgeving waardoor ik soms haperingen ondervind.

Onlangs betrad ik een plaats die helemaal verlaten was. Na een paar minuten had ik een crash. Toen ik de game opnieuw had geladen was die plaats plots overladen met ghouls. Blijkbaar was het de bedoeling dat ik die reeds van ver moest zien staan maar die werden blijkbaar niet ingeladen door de game waardoor een crash werd veroorzaakt. Ik denk dat de game nog wel enkele serieuze patches kan gebruiken voor het allemaal werkt zoals het zou moeten werken.

Maar goed, mij hoor je niet klagen. Ik weet dat het een grote game is en bugs zijn onvermijdelijk maar het aantal bugs ligt toch iets TE hoog naar mijn mening. Desondanks kan ik genieten van de game. Zolang mijn framerate stabiel blijft en ik niet te veel crashes te verwerken krijg ben ik al tevreden momenteel.

Edit: Gisteren ook mijn eerste sniper rifle gevonden. De Ratslayer. :D En een challenge perk, Lord Death, vrij gespeeld door vanalles een beetje te mollen (200 vijanden) waardoor ik met alle wapens 1% meer dmg doe. :)

Edit2: Nu ik minder games koop en mij meer kan verdiepen in één bepaalde titel heb ik besloten hier mijn tanden eens in te zetten. Ik ga eens de achievement nerd uithangen en alles proberen te unlocken. Ik ga ook eens de GECK proberen. Eens zien wat ik er uit krijg. Hehe... :)

EvilTwin

Legacy Member
Zalig spel toch.

Ik had wel gedacht dat mijn luck hoog genoeg moest staan bij New Vegas. Ik heb het op 10 gezet en zit nu al +50k caps gewonnen in casino's :)

Oekje

Legacy Member
Fallout:Nv is dus volledig onspeelbaar (ok misschien maar half volledig :D) voor mij op een i5 760, 4gb ram, en een hd5870.

Persoonlijk vind ik dit glorieus schandalig, heb zojuist crysis warhead uitgespeeld zonder enige problemen op enthusiast settings en krijg dit klootehoopje maar niet deftig draaiende.

De framedrops of wat dan ook die er gebeuren op bepaalde plekken zoals: Vance en Lance? casino, of het groot gevecht in de tutorial, of de bar in het ncr mojave camp maken het voor mij echt wel onplezierig.

Heb dit dan speciaal op pc gekocht nadat ik FO3 voor de xbox360 had gekocht. Net omdat mijn vorige pc verouderd was en het slecht zou draaien , dacht dan dat deze pc die shit wel zou doen laten lopen maar blijkbaar ;o.


tl,dr: Gamebryo zuigt ballen en Obsidian doet hun reputatie voor onafgewerkte troep, voor de zoveelste maal, eer aan. Onspeelbare performance op een i5 760/HD 5870 combinatie. GG Bethesda, Obsidian, en alle andere waardeloze nietsnutten die aan deze schijterij hebben bijgedragen.

Aqsd

Legacy Member
ik begrijp et ni; ik draai da hier op max settings zonder enige vorm van framedrops

athlon x2 5000+, 4gb ddr2, gtx460

Oekje

Legacy Member
Aqsd zei:
ik begrijp et ni; ik draai da hier op max settings zonder enige vorm van framedrops

athlon x2 5000+, 4gb ddr2, gtx460

Draai je windows xp of gebruik je die .dll fix die hier overal gepost word ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan