Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th0m4sZ007 zei:haha, ik heb 2 legion kampen helemaal uitgemoord in stealth ^^ dus ze zijn nog steeds neutral! en heb voor 20 000 caps wapens geloot van hun lijken haha sukkels![]()
![]()
Ik weet dat er ook weer 6 vaults zijn in de game maar ik ben er nog geen één tegen gekomen. Ik kijk al uit naar mijn eerste.
(Nu staat Searchlight op het programma.)

Cinnead zei:K'heb me wel serieus miskeken op die nightkins ..
Eerste keer dat ik die tegenkwam dacht ik dat ik zeker zou verliezen, maar die hun damage valt enorm goed mee imo (een beetje te, die slaan nauwelijks 2 streepkes van mijn health bar af)
Ook al een paar keer voor gehad met die Khan's (in vol armor dus), stonden daar zeker een volle minuut op elkaar te schieten met nog geen 2 meter tussen ons in![]()


RBMK zei:Wel, bij mij gingen er toch duidelijk meer dan 2 streepjes van mijn healthbar af. Welk lvl en wat voor armor als ik mag vragen had je? Hoeveel DT?
Ik was toen lvl 9 en een DT van 6 want mijn metal armor was versleten.
Dat laatste had ik pas wat later door. De survivalist van mijn voeten.![]()
2 lichaamsdelen crippled en nauwelijks overleefd door stimsCinnead zei:Dat gevecht met die jailer was andere koek2 lichaamsdelen crippled en nauwelijks overleefd door stims

godf@ther zei:Ik heb juist die Ncr correctional facility helemaal uitgemoord, kan toch geen kwaad denk ik eh?
Ook is mijn npc lag helemaal verdwenen (door .dll fix)
En een challenge perk, Lord Death, vrij gespeeld door vanalles een beetje te mollen (200 vijanden) waardoor ik met alle wapens 1% meer dmg doe. 

) voor mij op een i5 760, 4gb ram, en een hd5870. Aqsd zei:ik begrijp et ni; ik draai da hier op max settings zonder enige vorm van framedrops
athlon x2 5000+, 4gb ddr2, gtx460