Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jm188

Legacy Member
ik heb trouwens blijkbaar al veel overgeslagen, perongeluk, want ik doe graag veel side quests

zit nu aan camp forlon hope of zo iets, heb da gevang vergeten, heb over ede gegeken blijkbaar.

ik heb wel beslist, zeker mijn eerste runthrough, zonder companions te doen, ze hebben blijkbaar toch crappy ai, en ben meer voor het lone wanderer gevoel :p

ivm dat goede sniper geweer in die snipernest, bedoel je daarmee die grote dino in novac?

demon326

Legacy Member
michielsjoris zei:
ivm dat goede sniper geweer in die snipernest, bedoel je daarmee die grote dino in novac?

Neen, maar ge kunt niet aan die speciale sniper tenzij ge een lockpic van 100 hebt :crazy:

Cinnead

Legacy Member
Argh, k'heb het te druk om mij er bij bezig te houden atm .

En de weinige momenten dat ik mij er mee kan bezig houden, kan ik er niet eens van genieten omdat ik me dan nog moet haasten :s

demon326

Legacy Member
Net vault 34 uitgespeeld.

Voor die gene die er heen gaan, neem uw partners mee, de armory zit zo vol dat je niet alles zelf kan meenemen :p

Energised

Legacy Member
vraagske, ik zit in vault 19
waar die cooke zich ophoudt..

maar ge komt dus binnen in de "blue" sector, enig id waar 'n kaart ligt zodat ik naar de "red" kan gaan?

Energised

Legacy Member
is er trouwens 'n manier om uw talent points terug wat te verdelen? of zelfs te resetten?

godf@ther

Legacy Member
Cinnead zei:
Is er dan al een nieuwe driver geweest voor nvidia ?

Ik speel nog steeds via die d3d9.dll fix

Laatste driver voor mijn videokaart is van 25 oktober... die heb ik geinstalled en nog altij probleme (wel minder)

Shrimpy

Legacy Member
godf@ther zei:
Hebt gelle ook nog altij lag bij npc's? :s

Lag? ik speel tegen 3 frames per seconde wanneer der meer dan 8 personen in men scherm lopen.. Precies plankenkoorts
Maar wat ik gelezen heb is (en bij mij persoonlijk wel kan kloppen):

16# Fallout New Vegas Performance Issues, NPC Lag, Audio Bugs
Update your video card drivers, and remove FFDSHOW from your system.

Bron: Fallout New Vegas Errors, Crashes,Freezes and Fixes

Plorex

Legacy Member
Energised zei:
vraagske, ik zit in vault 19
waar die cooke zich ophoudt..

maar ge komt dus binnen in de "blue" sector, enig id waar 'n kaart ligt zodat ik naar de "red" kan gaan?

Je moet die Lem zoeken waar Cooke het over heeft, normaal gewoon aan het begin van de vault naar links gaan en ergens in een kamer op een hoek.
Die geeft je ook een side-quest,en daarbij een kaart voor de rode sector.


ff zelf een vraagje:
Heeft iemand ook last van die glitch waar je niet op de Strip kan ?
Enorm irritant !

Joramovic

Legacy Member
Help ik zit vast, het is te moeilijk.

Ik zit bij de missie bij hooverdam, de dam zelf is gelukt, maar nu moet ik legates kamp daar gaan uitroeien. En in het midden van da kamp staat iemand die ge moet doden, en da lukt ni echt. Ik heb het spel zelfs ff op very easy gezet, maar dan nog geraakte ik maar tot de helft van die mens zijn hp. Iemand tips?

Xevven

Legacy Member
Joramovic zei:
Help ik zit vast, het is te moeilijk.

Ik zit bij de missie bij hooverdam, de dam zelf is gelukt, maar nu moet ik legates kamp daar gaan uitroeien. En in het midden van da kamp staat iemand die ge moet doden, en da lukt ni echt. Ik heb het spel zelfs ff op very easy gezet, maar dan nog geraakte ik maar tot de helft van die mens zijn hp. Iemand tips?

Eens die achter u loopt, spring daar naar beneden op een steen ofzo en snipe die (want die blijft dan stilstaan omdat hij niet aan u kan)

godf@ther

Legacy Member
Ik heb juist die Ncr correctional facility helemaal uitgemoord, kan toch geen kwaad denk ik eh?

Ook is mijn npc lag helemaal verdwenen (door .dll fix)

Deekay

Legacy Member
godf@ther zei:
Ik heb juist die Ncr correctional facility helemaal uitgemoord, kan toch geen kwaad denk ik eh?

Ook is mijn npc lag helemaal verdwenen (door .dll fix)

Je doet wat je wil hé, complete vrijheid, voor 't zelfde geld knal je elke NPC van het spel dood.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan