Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Groopy

Legacy Member
Ben nog aan het wachten tot het spel arriveert...... Hopelijk vanavond ;-)

b1nge

Legacy Member
w00T, ik ben 'idolized' of 'liked' bij de NCR en
heb een emergency radio gekregen voor die, kan ik zomaar trooper of ranger aanvragen die mij komt helpen, dus nu heb ik 3 companions :D

amdr

Legacy Member
Heb hier nog is een paar screenshotjes van...tja kunde het bugs noemen.
Ineens uit het niets staan der 3 great khans voor mijne neus in Vault 22 oO
falloutnv20101026114451.jpg


En dan nog verscheidene deuren die doorzichtig zijn haha :p
falloutnv20101026111421.jpg

Katz

Legacy Member
The_Voide zei:
iemand die dit niet op pc speelt en frustraties heeft met de bugs op de PS?

2 bugs die vrij vervelend zijn tegengekomen op de PS3 versie.
Op een helling blijven hangen, en ik kon niet fasttravellen want ik was blijkbaar nog aan het vallen...

Een andere bug zijn tegenstanders die door de grond zakken zodat je in combat blijft, en je kan ze niet raken. Niet zo erg in principe, maar ze hebben nog wel de gewoonte om gewoon ineens op te duiken door de vloer.

Xevven

Legacy Member
Heb eens wat zitten prutsen met de GECK...
Wel nog cool stuff, Eigen mods maken.
Zit te denken om modje te maken om bobbleheads terug te zetten :D

demon326

Legacy Member
Iemand al de bunker van the hidden valley proberen op te blazen met selfdestruct? :lol:

Katz

Legacy Member
benny zei:
Iemand al de bunker van the hidden valley proberen op te blazen met selfdestruct? :lol:

Hoe geraakt ge daar eigenlijk in? Via een quest? De ééne deur is geblokeerd door puin, de andere zit op very hard op slot.

kawa

Legacy Member
level 20 hier iets van30 uur gespeeld.

Een gouden tip. SAVE ENORM VEEL. level 15 tijdens een autosave loopt spel vast.
Xbox uit aan. save corrupted


laatste save lvl 9 8u eerder :oink:



Ochja eigen fout eigenlijk... net de perk gekregen die alles toont op de map :D
Plan is nu om alles voor de ncr te doen. dan main story verder zetten om alle facties te bezoeken.

Ik besef een ding wel. er bestaat iets als TE veel queesten. Heb zeker nog 10 lopen. Wat wel leuk is dat je echt moet nadenken. ga ik hem nu vermoorden of even nadanken... enzovoort... heerlijk spel maar het is veel. een tijdgat :p

10000 gold nu gewoon combat armor assault rifle, sniper, 44 en een speciaal plasma rifle.
100 speech :D 100 gun.

Deekay

Legacy Member
Even een vraagje over camp goodsprings

kheb die radiation suits gaan hale voor logan, we gaan nr buiten en logan en co gaan dood, heb zen key gepakt voor het brandweerhuis ofzoiets, kom daar binnen en ineens zo'n huge radscorpion queen en 2 radscorpions vor mene neus, bijna instant death, hoe hebben jullie dit aangepakt?

demon326

Legacy Member
Katz zei:
Hoe geraakt ge daar eigenlijk in? Via een quest? De ééne deur is geblokeerd door puin, de andere zit op very hard op slot.

Er zijn daar wat mobs, in een put met veel rad zit een password, dat door de intercom doorgeven en ge zijt binnnen :p

Oldskooler

Legacy Member
w00tw00t zei:
Die crashes steken serieus men klote uit. Daarbovenop heb ik nu de kernel error met mijn graphics drivers waar er geen deftige fix voor bestaat omdat nvidia de fout legt bij windows en windows de fout legt bij nvidia :angry:

FUUUUUUUU

Nog steeds geen enkele crash gehad hier.

Wel ati hier.

w00tw00t

Legacy Member
Gaat ook mijn volgende kaart zijn na jaren trouwe klant te zijn geweest van Nvidia. Heb met driver sweeper alles gecleaned en nieuwe drivers opgezet. Geen zin om spel nu op te starten want laatste keer dat die crashte kon ik enkel via veilige modus werken omdat ik maar BSOD's bleef kregen bij het opstarten.

amdr

Legacy Member
ATI is nu ook ni om van naar overhuis te schrijven met hun drivers de laatste tijd ze. Hun laatste 10.10 drivers zijn den 22 gereleased, er zijn ondertussen al 3!!! hotfixen van uit.
En gewoon de release notes op zich waren om te lachen.
Zonder zwans, de lijst van knows issues was 4keer zo lang als de resolved issues.

Ik heb met mijn HD4870X2 allesinds al de nodige probleme gehad met hun drivers, ik heb bijna een half jaar vast gezeten op de 10.5 omda de rest allemaal met mijn clocksnelheden speelde :s

w00tw00t

Legacy Member
bon na een poging van 5 min weer een BSOD. Fuck this shit. Kgeef et op.

EdmundBean

Legacy Member
wat zijn elle favoriete stats & perks & skills?
ik neem voornamelijk perks op die mijn damage/accuracy/health verbeteren ... en niet zo van die perks om meer ammo te vinde in ammo boxe
en voor stats heb ik gekozen voor 10 strength en de andere late staan op 5...

en ik twijfel altijd tussen wapenskills ( heavy waepons, guns, energy weapons) up te graden of nuttige zaken zoals repair-lockpick-science-sneak-speech ...

balance is moeilijk vind ik :(

kawa

Legacy Member
zou ik benny redden of vermoorden om mijn bijna dood ervaring te wreken?

KEUZES
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan