Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EdmundBean

Legacy Member
Ik heb confined bachelor als perk, omdat t toch niet veel soeps is, die eerste perks

is wel handig aangezien de meeste vijanden mannelijk zijn ( werkt die ook op super mutants en ghouls ?), en tot zover 1 keer geholpen in een dialoog

tis wachten op de mysterious stranger perk hier :p

amdr

Legacy Member
mega_stihl zei:
VAULT 13?
dude fuck you. da is ne "mega" spoiler ...
Ik zie de spoiler ni? Ik zie ne screen van een doorzichtige poort oO

En lol ja, da textje heeft gewoon met den DLC te maken omdat ge daar een buske bijkrijgt. snu ni echt mega e

Regionale

Legacy Member
kan het nergens vinden op het internet want het zou opgelost zijn maar ik kan nog steeds niet mijn tribal pack code inlossen, iemand een verklaring?

mega_stihl

Legacy Member
amdr zei:
Ik zie de spoiler ni? Ik zie ne screen van een doorzichtige poort oO

En lol ja, da textje heeft gewoon met den DLC te maken omdat ge daar een buske bijkrijgt. snu ni echt mega e

fallout 1 en 2 draaien rond vault 13. Die games schreeuwen vault 13 van begin tot einde. Maarja, 90% begon pas fallout te spelen sinds fallout 3.

voor de "echte" fallout fans is vault 13 een mega flashback

amdr

Legacy Member
mega_stihl zei:
fallout 1 en 2 draaien rond vault 13. Die games schreeuwen vault 13 van begin tot einde. Maarja, 90% begon pas fallout te spelen sinds fallout 3.

voor de "echte" fallout fans is vault 13 een mega flashback
Aja srry kheb idd de oldskool fallouts nooit gespeeld.
Al liggen ze nu wel heel voordelig in de game mania :p

Xevven

Legacy Member
eb er even over nagedacht wat ik wil doen en mod zou deze veranderingen bevatten:

- SPECIAL Bobbleheads are back, removed SPECIAL implants
- New implants which increase combat skills (+5 guns, laser weapons, unarmed or melee)
- Put a good starter weapon in Doc's house

Perks reworked:

Hunter: In combat, you do 100% (up from 75%) more critical damage against animals and mutated animals.
Swift learner: You gain an additional 20% (now only has 1 Rank) whenever experience points are earned.
Comprehension: You gain 2 (up from 1, so +5 total) additional skill points for reading books and double the skill points for reading magazines.
Travel light: While wearing light armor or no armor, you run 15% (up from 10%) faster.
Demolition Expert: +25%/+50% (now only has 2 ranks) damage with explosives.
Toughness: +6 (now only has one rank) DT permanently
Nerd Rage: +15% DT and Strength increased to 10 whenever health is 35% (up from 20%) or lower
Fast Metabolism: +30% (up from 20%) Hit Points restored with stimpaks.
Life Giver: +50 (up from 30) hit points
Rad Absorption: -2 (up from 1) Rad every 20 seconds.


meningen? :)

Anoniem04

Legacy Member
EdmundBean zei:
Ik heb confined bachelor als perk, omdat t toch niet veel soeps is, die eerste perks

is wel handig aangezien de meeste vijanden mannelijk zijn ( werkt die ook op super mutants en ghouls ?), en tot zover 1 keer geholpen in een dialoog

tis wachten op de mysterious stranger perk hier :p

Die antwoorden die je daarmee kan geven klinken gewoon zo fout. :lol:

Sovereign

Legacy Member
Mr. House is echt wel ne klootzak, ik ga hem toch maar vermoorden, liever hem dan the brotherhood :)

b1nge

Legacy Member
JasperCLA zei:
Mr. House is echt wel ne klootzak, ik ga hem toch maar vermoorden, liever hem dan the brotherhood :)

DIT

toen ik die quest kreeg was ik echt pissed, ik vroeg nog voor een 'diplomatische' oplossing ma hij luisterde nie, ondertussen heb ik ook power armor gekregen en ben nu onderweg om House te doden, kheb er genoeg van ;(
+ Gaus(s) rifle ftw, zowiezo

DreaDNoughT

Legacy Member
Iedereen zit hier al zo ver . Ik ben goodsprings nog niet uit geweest en sommige zitten al aan hun 2de run :unsure:

ProjectW

Legacy Member
gisteren kom ik toe op cesar zijn domein en ineens beginne die mij daar allemaal aan te vallen , kzal iets verkeerds gedaan hebben zeker dat hun niet aanstond , heb dan maar heel hun kamp met veel moeite uitgeroeid :p kheb nu wel een paar leuke items bij :p

en van de ncr juist hetzelfde ma daar heb ik bewust voor gekozen , assholes ! :evil:

Katz

Legacy Member
Wat is der in godsnaam mis met de moeilijkheidsgraad van dit spel?

Ik ben nu villified bij de legion en nu krijg ik een bende assasins op mijn dak. Die blijkbaar ook kogelvrij zijn en die mij gewoon kunnen headshotten.
Ik liep gewoon vrolijk en BAAANG. Headshot.
Nu was ik wel al redelijk gewond nog van een gevecht met wat radscorps. En ik wou gewoon ergens op een bed gaan liggen in plaats van precious stims te gebruiken, maar dan nog. Bleh, en dat op very easy.

w00tw00t

Legacy Member
Katz zei:
Wat is der in godsnaam mis met de moeilijkheidsgraad van dit spel?

Ik ben nu villified bij de legion en nu krijg ik een bende assasins op mijn dak. Die blijkbaar ook kogelvrij zijn en die mij gewoon kunnen headshotten.
Ik liep gewoon vrolijk en BAAANG. Headshot.
Nu was ik wel al redelijk gewond nog van een gevecht met wat radscorps. En ik wou gewoon ergens op een bed gaan liggen in plaats van precious stims te gebruiken, maar dan nog. Bleh, en dat op very easy.

You don't fuck with the Mojave Desert

Aqsd

Legacy Member
Awesome game!!
Heb uiteindelijk Mr. House uitgeschakeld en Yes-Man de boel laten runnen
Nu men 2e run op hardcore se en alles rustig exploren,, heb een aantal awesome mods gevonden die de game nog beter maken, 3d cam gecentreerd enz,,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan