Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shrimpy

Legacy Member
Nu ik heb heb uitgespeelt:

"Zijn er nog meer mensen die zo iets hadden van... "meh. ist da?"

heb ik daar nu zo lang naar uitgekeken? :( En als ge zegt da ik mss te weinig heb gesidequest, ik was het sidequesten zo beu dak het maar heb uitgespeeld. Uw karakter groeit ni in dees spel.

Om eerlijk te zijn, fallout 3 was qua verhaal wel een pak beter."

demon326

Legacy Member
Spoiler ivm house:
Hij ziet er nog best goed uit voor zijn leeftijd :lol:

Moloch

Legacy Member
Michster zei:
-BUGS!(vastzitten in een onzichtbare muur en noodgedwongen uw laatste save moeten herladen :sop: )

fast travel gebruiken als ge vastzit :p

trouwens, ivm uwe gear in ED-E zijn invent:

als ge ed-e aan 1 van die 2 pipos geeft voor te upgraden, zijt ge al uwe gear kwijt die in zijne invent zat als ge hem terugkrijgt, en dat is omdat er 3 ed-e's in het spel zitten (3 reference id's), 1 als originele, en de andere 2 voor elke upgrade, maar geen nood, de console brengt een oplossing:

prid 1732d1
OpenTeammateContainer 1

opent een trade venster met de oude niet-geupgrade ed-e en ge kunt al uw grief terug nemen, dismiss uwe geupgrade ed-e NIET!! gewoon die commands invoeren, grief nemen, en trade venster sluiten

en de console gebruiken disabled alleen achievements tot ge het spel terug opstart, dus ingeven, saven, spel opnieuw opstarten en ge kunt terug achievements krijgen ;)

Bluto

Legacy Member
De enige bugs die ik na drie uur spelen tegengekomen ben zijn enkele scorpions die in de grond vastzitten.
Er lopen trouwens nogal veel scorpions rond in de woestijn :unsure:

b1nge

Legacy Member
Bluto zei:
De enige bugs die ik na drie uur spelen tegengekomen ben zijn enkele scorpions die in de grond vastzitten.
Er lopen trouwens nogal veel scorpions rond in de woestijn :unsure:

die 'bark'schorpioenen zijn nog makkelijk maar rad, en vooral giants dan, scorpions zijn enorm moeilijk tegenover fo3

Nighth4wkske

Legacy Member
Michster zei:
-Side-quests vinden, vereist nogal wat moeite(met iedereen praten en altijd eerst hun halve levensverhaal moeten aanhoren)
p


Dees vooral !!

Als ge fijn aant verkennen zijt en ge moordt een heel kamp uit, en daarna van ne maat te horen krijgt dat daar een quest voor was.. :s

Bluto

Legacy Member
benny zei:
Moeilijk? Flamer ftw! :evil:

Ik ben pas lvl 3 :p. Daarstraks stuitte ik (op dat moment enkel bewapend met dynamiet en wat melee wapens) ergens tussen de rotsen opeens op en heel nest schorpioenen (tussen de 5 en de 10, ik heb ze niet geteld). Spijtig dat mijn explosives-skill niet wat hoger was, of ik had me eens goed kunnen uitleven. Ik ben dan maar gevlucht, bleef vastzitten tussen de rotsen en was dood in enkele seconden. Reloaden dan maar.
Ondertussen heb ik ergens een paar redelijke goede wapens gevonden en genoeg ammo. Ik denk dat ik nog eens terugga. :evil:

oNt-

Legacy Member
vault 11
Weet er iemand hoe ik die robots helemaal op het einde best neerhaal? Ik krijg ze echt moeilijk neer. Of doe ik misschien iets verkeerd?

demon326

Legacy Member
numb3r1 zei:
vault 11
Weet er iemand hoe ik die robots helemaal op het einde best neerhaal? Ik krijg ze echt moeilijk neer. Of doe ik misschien iets verkeerd?

Doe eerst vault 34 en steel dan een sleutel van de boomer leidster, in die vault is een pulse gun te vinden, twee hits en doei doei robots :unsure:

Rbn13

Legacy Member
Bah, begin meer en meer crashes te hebben naarmate ik vorder in het spel. Ook blijven sommige quests steken nadat ze voltooid zijn of zijn er scripted events die niet gebeuren. -_-

renaat13

Legacy Member
Ik ben ondertussen level 12 en heb mijn eerste compagnon.

Ik heb die persoon met zijn rode baret, die zit in de dino in Novac. Sinds hij meeloopt met me is het spel veel maar dan ook veel makkelijker geworden

EdmundBean

Legacy Member
Lol ik had die hond Rex als follower, maar ik werd die beu na nen tijd en heb dus wait here geklikt in de NCR outpost in het zuidwesten.

Nu zat ik in die Vault met al die planten, ik reperareer die kapotte lift en ineens staat die hond Rex voor mijn neus.
En ik moest dan nog Follow Me aanklikken opdat hij me terug zou volgen...
WTF gekke bug :p

Muscleduck

Legacy Member
Wat ik het meest jammer vind aan New Vegas is dat je moet kiezen tussen factions. Ok, in FO3 had je ook factions zoals Brotherhood of Steel maar je kon bijna niet anders dan vriendelijk daarmee worden. Nu MOET je kiezen. Ik ben gehaat door die gevangenis gasten en het gevolg daarvan is dat ik minstens 2 side quests heb gemist die die baas geeft. Best wel jammer. Ik ben nog expres herbegonnen omdat ik dat klein stadje niet wou uitmoorden...
Wel tof is dat je die kostuums kan aandoen ter vermomming.
Daarnet trouwens Nightstalkers tegengekomen, een mix tussen een ratelslang en katachtige. Pittige beesten!

jm188

Legacy Member
ik ben nu level 19 op normal en de enige echt problematische beesten zijn die deathclaws, en mss die dikke vliegen als ze in groep zijn

oNt-

Legacy Member
Ben al een tijdje veronica kwijt. Ik vind ze nergens terug :( weet er iemand hoe ik haar terug kan laten spawnen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan