EdmundBean
Legacy Member
Groopy zei:Jah duuuuh. Voor mij is Fallout 3 part of the series. Enkel fallout Tactics laat ik erbuiten want dat was bocht.
En ja, ik heb Fallout 1 & 2 meerdere malen uitgespeeld. Maar een spel moet meegaan met zijn tijd. F3 was een waardige opvolger. Met bijhorende sfeer.
Nu mis ik gewoon iets van de nucleaire downfall. Om de één of andere reden is het nu gewoon minder fallout. Strange...
Tja, in de fallout verhaallijn werd Vegas nu niet rechtstreeks getroffen door de nukes.
Maar ik heb dat gevoel ook, het is een pak minder sfeervol, ook al omdat het in Vegas n pak beter weer is dan in Washington.
ad:

maar t'is vooral de depressieve kleuren van de wereld rondom u in het spel die ik bedoel





