Archief - Fallout New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EdmundBean

Legacy Member
Groopy zei:
Jah duuuuh. Voor mij is Fallout 3 part of the series. Enkel fallout Tactics laat ik erbuiten want dat was bocht.

En ja, ik heb Fallout 1 & 2 meerdere malen uitgespeeld. Maar een spel moet meegaan met zijn tijd. F3 was een waardige opvolger. Met bijhorende sfeer.

Nu mis ik gewoon iets van de nucleaire downfall. Om de één of andere reden is het nu gewoon minder fallout. Strange...

Tja, in de fallout verhaallijn werd Vegas nu niet rechtstreeks getroffen door de nukes.

Maar ik heb dat gevoel ook, het is een pak minder sfeervol, ook al omdat het in Vegas n pak beter weer is dan in Washington.

Cinnead

Legacy Member
EdmundBean zei:
Tja, in de fallout verhaallijn werd Vegas nu niet rechtstreeks getroffen door de nukes.

Maar ik heb dat gevoel ook, het is een pak minder sfeervol, ook al omdat het in Vegas n pak beter weer is dan in Washington.

Het weer is geen probleem voor mij, t'is vooral die sepia-tint die over de hele game hangt die mij irriteert.

Om depressief van te worden :sad:

dark_ybot_pwnr

Legacy Member
Cinnead zei:
Het weer is geen probleem voor mij, t'is vooral die sepia-tint die over de hele game hangt die mij irriteert.

Om depressief van te worden :sad:

Ja alles grijs en depri,daarom speel ik fallout 3 nie meer werd er depri van enigste kleur dat er was waren groene super mutants

Cinnead

Legacy Member
dark_ybot_pwnr zei:
Ja alles grijs en depri,daarom speel ik fallout 3 nie meer werd er depri van enigste kleur dat er was waren groene super mutants

Gelukkig is er dan nog dat kleurrijke bloedbad dat Team Fortress 2 wordt genoemd :bow:

Werkt perfect als ge ze met elkaar afwisselt :)

Bluto

Legacy Member
Verander de kleuren van je hud en van je pip-boy, dat geeft al een heel ander effect.

Cinnead

Legacy Member
Bluto zei:
Verander de kleuren van je hud en van je pip-boy, dat geeft al een heel ander effect.

Die heb ik al onmiddellijk veranderd naar blauw :p maar t'is vooral de depressieve kleuren van de wereld rondom u in het spel die ik bedoel

XodiaX zei:
Download dan een mod ?
Jah, k'ben aan't wachten tot de Fellout-mod werkt bij New Vegas

Rbn13

Legacy Member
Wat een anticlimax (voor mij! ik kan me inbeelden dat anderen het een geweldig einde vinden)op het einde zeg...
Ik wacht op een patch met fixes voor de glitches vooraleer ik een eindoordeel geef, maar net als de meesten hier blijkbaar vind ook ik FO3 een klasse beter.

EdmundBean

Legacy Member
Crap,

Kan de BoS niet verzoenen met NCR, omdat ik zorgde dat Hardin aan macht kwam...

Nu moet ik die manne uitroeie en zij hebben me net zo een schoon armor gegeven :(

Michster

Legacy Member
For reals? :( Dzu, dat zal nog lastig worden.

(en ja spoilers dude)

Bluto

Legacy Member
In deze thread is het toch wel extreem erg gesteld met de spoilers. Ik zit nog maar aan het begin van het spel, maar ik heb al een zeer sterk vermoeden over hoe het einde gaat.
Leer nu toch eens om spoiler-tagsd te gebruiken!:doh:

Cinnead

Legacy Member
Bluto zei:
In deze thread is het toch wel extreem erg gesteld met de spoilers. Ik zit nog maar aan het begin van het spel, maar ik heb al een zeer sterk vermoeden over hoe het einde gaat.
Leer nu toch eens om spoiler-tagsd te gebruiken!:doh:

Idd, en niet alleen deze thread ..

Ik weet het einde van Red Dead Redemption al, en dat spel is nog niet eens uit op pc :angry:

Moloch

Legacy Member
uitgespeeld gisteren na een 50u, nog een save staan voor ik de keuzes moest maken, eens de andere proberen :)

en die 300 (of hoeveel wast) eindes zijn nie hetzelfde aan 300 manieren om het uit te spelen é, zal wel duidelijk worden ;)

numb3r1 zei:
wilt niet lukken :( ik krijg een of andere error als ik dat intyp

prid e32a9
disable
enable
moveto player

als het nog nie lukt typ dit na "enable" en voor "moveto player"

kill
resurrect

en zorg ervoor dat ge het intypt zoals het hier staat é :p

voor wie wil weten wat de sterkste wapens ingame zijn:

1. Euclid's C-Finder (sattelite-blast)
2. YCS/186 Gauss Rifle (900 DPS/ 250 DAM met Max Charge MF Cell's)
3. Alien Blaster (spreekt voor zichzelf :p)

EdmundBean

Legacy Member
Cinnead zei:
Idd, en niet alleen deze thread ..

Ik weet het einde van Red Dead Redemption al, en dat spel is nog niet eens uit op pc :angry:

Komt dat spel wel uit op pc, ik dacht van niet..

Michster

Legacy Member
Epic einde.:love:
Ik had me aangesloten bij Yes-man, maar als op het einde dan die NCR generaal afkomt en plots mijn robot-vriendjes achter hun ziet. :evil:

Zijn bodyguards zagen er ook best stoer uit.:p

Muscleduck

Legacy Member
Ik ben net die rakettenfabriek wezen verkennen (allez, ben bijna klaar met alle kamerkes checken). Als je graag zelf dingen in elkaar knutselt met behulp van zo een werkbank, dan moet je daar zeker eens alles gaan verkennen. Ik had 2 companions mee en toch moest ik nog eens terugkeren naar mijn hideout om alles te dumpen, je vindt echt een schat aan componenten om te knutselen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan