johnmans
Legacy Member
ge kon die in bepaalde fights summonen om te helpen.
bedoelt ge die white sign soapstone? die kan ik nog steed gebruike hoor maar dan staat er iets op de grond? dus snap da ding nie echt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge kon die in bepaalde fights summonen om te helpen.

ice_rabbit zei:bedoelt ge die white sign soapstone? die kan ik nog steed gebruike hoor maar dan staat er iets op de grond? dus snap da ding nie echt![]()
ice_rabbit zei:ik krijg da zwaard nie te pakkeblijkbaar lukt er mij veel nie haha
ma mijn bow doet maar 1 damage per hit mss daarom da het nie lukt?

syndrom zei:ik zit echt al 10uur met die drake sword te spelen, dat zwaard is echt baas, heb ook een dragon scale gevonden voor hem up te graden
)
Naradia zei:Idd, als je niet genoeg dex hebt, gade het niet krijgen (zelf een uur aan besteed, en opgegeven, dex verhoogt en ik had het ^^)
Vandaag eerste invade gehad, kom af mee gemaakt en 8000 souls gekregen + zijn zwaard + humanity :'), zo mogen der nog veel volgen.
Also, het was nen redelijke n00b, niet voor te stoefen maar zijn manier van spelen was echt slecht. Hoe hij zover was geraakt, mij een raadsel
Vandaag (op de 2 uurtjes dak gespeeld heb) ook 2 bazen verslaan, die spin (redelijk easy vergeleken met die andere bazen) en die demon in die soort hel, hij volgde mij en viel in een put = dood, zo is het natuurlijk niet moeilijk ^^
Morgen terug naar beginterrein om te zien wat daar open is ^^
Snoeckers zei:Die demon na de chaos queen? Daar is toch geen put waar hij kan invallen?
En de bazen waar je redelijk wat ruimte hebt zijn inderdaad easy, zeker als je soul arrows gebruikt.

Snoeckers zei:Die demon na de chaos queen? Daar is toch geen put waar hij kan invallen?
En de bazen waar je redelijk wat ruimte hebt zijn inderdaad easy, zeker als je soul arrows gebruikt.
valdemaniak zei:maar je kunt toch geen magic meer spammen hé? Als ik goed gelezen heb in reviews is uw magic beperkt in aantal uses? Dus cheap pakken zoals die spin in Demon's Souls vanop afstand zou er niet meer in zitten...
Maar misschien zijn soul arrows wel een soort arrows en geen magic, heb m er nog niet ingestoken![]()
Naradia zei:Deze: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/enemy1_01.jpg
Als je het over die hebt, jawel, gewoon zorgen dat hij u wil grijpen (helemaal einde lopen en wachten tot hij hand uitsteekt, dan naar begin lopen).
, maar hij was best gemakkelijk.
Naradia zei:Idd, als je niet genoeg dex hebt, gade het niet krijgen (zelf een uur aan besteed, en opgegeven, dex verhoogt en ik had het ^^)
Vandaag eerste invade gehad, kom af mee gemaakt en 8000 souls gekregen + zijn zwaard + humanity :'), zo mogen der nog veel volgen.
Also, het was nen redelijke n00b, niet voor te stoefen maar zijn manier van spelen was echt slecht. Hoe hij zover was geraakt, mij een raadsel
Vandaag (op de 2 uurtjes dak gespeeld heb) ook 2 bazen verslaan, die spin (redelijk easy vergeleken met die andere bazen) en die demon in die soort hel, hij volgde mij en viel in een put = dood, zo is het natuurlijk niet moeilijk ^^
Morgen terug naar beginterrein om te zien wat daar open is ^^
syndrom zei:waar zijt ge juist geinvade? in de swamp voor quelaag? want daar invade een npc je, en krijg je idd het zwaard butchers knife. Mandred the maneater heet die npc.



Veruca zei:Voila, tutorial uit. Maar 3 keer dood gegaan, I can live with that.
En er staan idd van die valstrik messages. 'Try jumping' vlak voor een ravijn enzo.
Btw, ik neem aan dat ge dat ene lijk niet kunt looten daar bovenaan die gebroken trap links? Wel hatelijk, hangen ze daar precies een item vlak voor uw neus, geraakt ge er niet aan. :doh:
