Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

johnmans

Legacy Member
ge kon die in bepaalde fights summonen om te helpen.

bedoelt ge die white sign soapstone? die kan ik nog steed gebruike hoor maar dan staat er iets op de grond? dus snap da ding nie echt :D

Runkle

Legacy Member
ice_rabbit zei:
bedoelt ge die white sign soapstone? die kan ik nog steed gebruike hoor maar dan staat er iets op de grond? dus snap da ding nie echt :D

Je ziet een gele marking op de grond als je iemand kan summonen (lijkt een beetje op de tekst die wordt achter gelaten door andere spelers).

En New Anor Londo is zowaar nog fucking erger dan Fortress Sen, 7 keer op dezelfde plek naar beneden gevallen doordat er 2 archers je als speldenkussen gebruiken.

johnmans

Legacy Member
moet ik eens testen dan... kzit vast in die undead perish :s die knights zijn er teveel aan maar da zal wel aan mij liege :D

Runkle

Legacy Member
Heb je de drake sword? Gewoon parry + riposte of er rond draaien en proberen backstabben.

syndrom

Legacy Member
ik zit echt al 10uur met die drake sword te spelen, dat zwaard is echt baas, heb ook een dragon scale gevonden voor hem up te graden

johnmans

Legacy Member
ik krijg da zwaard nie te pakke :p blijkbaar lukt er mij veel nie haha :D ma mijn bow doet maar 1 damage per hit mss daarom da het nie lukt?

Jersy

Legacy Member
ice_rabbit zei:
ik krijg da zwaard nie te pakke :p blijkbaar lukt er mij veel nie haha :D ma mijn bow doet maar 1 damage per hit mss daarom da het nie lukt?

mijne deed rond de 10 dam
en na een keer of 20 op zijn staart kreeg ik die :)
anders moete es wat duurdere pijlen kopen ?

(of je dex verhogen, prolly heb je niet genoeg dex waardoor je geen damage doet)


syndrom zei:
ik zit echt al 10uur met die drake sword te spelen, dat zwaard is echt baas, heb ook een dragon scale gevonden voor hem up te graden

heb ergens op een wiki gelezen (tkan ook een forum zijn ergens) dat het niet zo goe is om dragons scales aan dat zwaard te hangen
er zijn blijkbaar betere wapens waarvoor je die scales kan gebruiken (weet wel niet of je die wapens bv als een pyro kan gebruiken, prolly zijn die 50 str ofzo :))

Naradia

Legacy Member
Idd, als je niet genoeg dex hebt, gade het niet krijgen (zelf een uur aan besteed, en opgegeven, dex verhoogt en ik had het ^^)

Vandaag eerste invade gehad, kom af mee gemaakt en 8000 souls gekregen + zijn zwaard + humanity :'), zo mogen der nog veel volgen.
Also, het was nen redelijke n00b, niet voor te stoefen maar zijn manier van spelen was echt slecht. Hoe hij zover was geraakt, mij een raadsel :s

Vandaag (op de 2 uurtjes dak gespeeld heb) ook 2 bazen verslaan, die spin (redelijk easy vergeleken met die andere bazen) en die demon in die soort hel, hij volgde mij en viel in een put = dood, zo is het natuurlijk niet moeilijk ^^
Morgen terug naar beginterrein om te zien wat daar open is ^^

Runkle

Legacy Member
Naradia zei:
Idd, als je niet genoeg dex hebt, gade het niet krijgen (zelf een uur aan besteed, en opgegeven, dex verhoogt en ik had het ^^)

Vandaag eerste invade gehad, kom af mee gemaakt en 8000 souls gekregen + zijn zwaard + humanity :'), zo mogen der nog veel volgen.
Also, het was nen redelijke n00b, niet voor te stoefen maar zijn manier van spelen was echt slecht. Hoe hij zover was geraakt, mij een raadsel :s

Vandaag (op de 2 uurtjes dak gespeeld heb) ook 2 bazen verslaan, die spin (redelijk easy vergeleken met die andere bazen) en die demon in die soort hel, hij volgde mij en viel in een put = dood, zo is het natuurlijk niet moeilijk ^^
Morgen terug naar beginterrein om te zien wat daar open is ^^

Die demon na de chaos queen? Daar is toch geen put waar hij kan invallen?
En de bazen waar je redelijk wat ruimte hebt zijn inderdaad easy, zeker als je soul arrows gebruikt.

Veruca

Legacy Member
Ik liep vanmorgen de postbode tegen het lijf toen ik naar buiten ging. Hij had een pakje voor me vast. 99,99% zeker dat dat Dark Souls was. Vanavond een ne keer checken als ik terug thuis ben. :D

Shopto is idd hella fast.

valdemaniak

Legacy Member
shopto is de max!

amai da's al de 3e thread waar ik dat zeg, maar na play & zavvi een echte verademing

valdemaniak

Legacy Member
Snoeckers zei:
Die demon na de chaos queen? Daar is toch geen put waar hij kan invallen?
En de bazen waar je redelijk wat ruimte hebt zijn inderdaad easy, zeker als je soul arrows gebruikt.

maar je kunt toch geen magic meer spammen hé? Als ik goed gelezen heb in reviews is uw magic beperkt in aantal uses? Dus cheap pakken zoals die spin in Demon's Souls vanop afstand zou er niet meer in zitten...

Maar misschien zijn soul arrows wel een soort arrows en geen magic, heb m er nog niet ingestoken :)

Runkle

Legacy Member
valdemaniak zei:
maar je kunt toch geen magic meer spammen hé? Als ik goed gelezen heb in reviews is uw magic beperkt in aantal uses? Dus cheap pakken zoals die spin in Demon's Souls vanop afstand zou er niet meer in zitten...

Maar misschien zijn soul arrows wel een soort arrows en geen magic, heb m er nog niet ingestoken :)

Soul arrows is een spell, je hebt maar 8 uses maar deze doen verdomd veel damage.
Naradia zei:
Deze: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/enemy1_01.jpg

Als je het over die hebt, jawel, gewoon zorgen dat hij u wil grijpen (helemaal einde lopen en wachten tot hij hand uitsteekt, dan naar begin lopen).

Lol, nooit echt geprobeerd :p, maar hij was best gemakkelijk.

Vlad Tepes

Legacy Member
Zojuist de Hydra in Darkroot Basin vermoord, echt vette graphics ! Was wel makkelijk maar nice !
Onderweg naar de Gargoyles in de kerk zag ik op de vloer een teken staan, en zo kon ik iemand summonen, die kerel heeft mij geholpen met die mage boven de kerk en dan ook met de Gargoyles. Echt vet :)
Nu ff die Goat demon afmaken en dan verder naar de Depths

syndrom

Legacy Member
Naradia zei:
Idd, als je niet genoeg dex hebt, gade het niet krijgen (zelf een uur aan besteed, en opgegeven, dex verhoogt en ik had het ^^)

Vandaag eerste invade gehad, kom af mee gemaakt en 8000 souls gekregen + zijn zwaard + humanity :'), zo mogen der nog veel volgen.
Also, het was nen redelijke n00b, niet voor te stoefen maar zijn manier van spelen was echt slecht. Hoe hij zover was geraakt, mij een raadsel :s

Vandaag (op de 2 uurtjes dak gespeeld heb) ook 2 bazen verslaan, die spin (redelijk easy vergeleken met die andere bazen) en die demon in die soort hel, hij volgde mij en viel in een put = dood, zo is het natuurlijk niet moeilijk ^^
Morgen terug naar beginterrein om te zien wat daar open is ^^

waar zijt ge juist geinvade? in de swamp voor quelaag? want daar invade een npc je, en krijg je idd het zwaard butchers knife. Mandred the maneater heet die npc.

johnmans

Legacy Member
twas idd men dex die te laag was :D tis gelukt nu heb drake sword gekrege ;) thx vr de info

Naradia

Legacy Member
syndrom zei:
waar zijt ge juist geinvade? in de swamp voor quelaag? want daar invade een npc je, en krijg je idd het zwaard butchers knife. Mandred the maneater heet die npc.

Ow, drm dat hij zo gemakkelijk was :p

Veruca

Legacy Member
Voila, tutorial uit. Maar 3 keer dood gegaan, I can live with that. :p
En er staan idd van die valstrik messages. 'Try jumping' vlak voor een ravijn enzo. :D

Btw, ik neem aan dat ge dat ene lijk niet kunt looten daar bovenaan die gebroken trap links? Wel hatelijk, hangen ze daar precies een item vlak voor uw neus, geraakt ge er niet aan. :doh:

syndrom

Legacy Member
Veruca zei:
Voila, tutorial uit. Maar 3 keer dood gegaan, I can live with that. :p
En er staan idd van die valstrik messages. 'Try jumping' vlak voor een ravijn enzo. :D

Btw, ik neem aan dat ge dat ene lijk niet kunt looten daar bovenaan die gebroken trap links? Wel hatelijk, hangen ze daar precies een item vlak voor uw neus, geraakt ge er niet aan. :doh:

als er loot ligt, kunt ge er altijd aan, ge moet gewoon uitzoeken hoe :p

in blighttown ligt er een vette katana, maar ge moet een redelijk zotte jump of faith doen om er te geraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan