Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
Elandiro zei:
Ja ze gaan weer wat verdienen aan de verkoop van controllers :p

idd :p Ik vind dat ze eigenlijk bij aankoop van het spel een kortingsbon moeten geven voor controllers :p

opoikl

Legacy Member
@ Syndrom Had je hem online besteld of zijn er winkels die hem verkopen?

syndrom

Legacy Member
ik heb hem gevonden hier in de fnac in gent, vreemd wel want vanmorgen zeiden ze daar nog dat het pas vrijdag was.

syndrom

Legacy Member
man man game is bruut :D

kheb demon's souls gespeeld vroeger, maar dees is nog erger :d

Vlad Tepes

Legacy Member
syndrom zei:
man man game is bruut :D

kheb demon's souls gespeeld vroeger, maar dees is nog erger :d

gelukzak, ben benieuwd, volgende week ergens zou ik hem ook moeten hebben (op amazon besteld) :p

Naradia

Legacy Member
ik heb hem ook, maar weet niet goed waar te beginnen.
Misschien hebben de quest logs me verwend, maar hier weet je niets. Gewoon gedropt en zoek maar :/
Ik wist zelfs niet dat je al je souls verliest als je dood gaat, sommige essentiële dingen hadden ze toch mogen zeggen in een tutorial imo.
Hiermee vergeleken gaf the witcher 2 wel een zeer uitgebreide :p

Naradia

Legacy Member
Ik ben eens helemaal herbegonnen, en nu wel mijn draai gevonden ^^.
Wel een toffe community imo, de berichten zijn zeer handig :D

syndrom

Legacy Member
wel oppassen van die berichten, soms staan ze er ook om u een kloot af te draaien, zoals gisteren bij de merchant die in undeadburg zit, stond er try attacking, maar als ge dat doet is die merchant voorgoed verloren. Dus goed uit uw doppen kijken.

en idd ge moet u weg doorheen het spel zelf uitdokteren, als ge ergens een verkeerde draai pakt leert ge dat meestal de hard way, en ga best eerst richting undeadburg en de undead church!

hatetn

Legacy Member
deze morgen de postbode gemist. ik mag dus wachten tot morgen:sad:

Naradia

Legacy Member
Ben ik de enige die vind dat de besturing soms wat lastig is? Gelijk davet niet reageert met momenten?
Kan ook aan ouderdom bakske liggen, die 2 Rb zijn zo al wat lastig, drm dak het vraag ^^

Ge0force

Legacy Member
Naradia zei:
ik heb hem ook, maar weet niet goed waar te beginnen.
Misschien hebben de quest logs me verwend, maar hier weet je niets. Gewoon gedropt en zoek maar :/
Ik wist zelfs niet dat je al je souls verliest als je dood gaat, sommige essentiële dingen hadden ze toch mogen zeggen in een tutorial imo.
Hiermee vergeleken gaf the witcher 2 wel een zeer uitgebreide :p

Dat is nu eenmaal de charme van het spel. Je krijgt een gigantische wereld vol dingen waar je aanvankelijk niets van begrijpt, maar hoe langer je speelt hoe meer het plaatje begint te kloppen. Dat je al je souls verliest als je dood gaat daar kom je al heel gauw achter. :p Als je tegenstanders ontmoet die je niet kan verslaan dan ga je de verkeerde richting uit. En dan heb je waarschijnlijk nog geen flauw idee hoe je wapens moet upgraden of wat covenants zijn. Don't worry, daar kom je nog wel achter ;)

Naradia zei:
Ben ik de enige die vind dat de besturing soms wat lastig is? Gelijk davet niet reageert met momenten?
Kan ook aan ouderdom bakske liggen, die 2 Rb zijn zo al wat lastig, drm dak het vraag ^^

Geen problemen gehad met de besturing, voelde ongeveer hetzelfde aan als in Demon's Souls. In tegenstelling tot de meeste andere RPG's gaat uw zwaard niet zo vaste voorwerpen zoals muren heen, dus altijd opletten dat er ruimte is om uit te halen. Als uw zwaard of schild niets meer doen dan is uw stamina op. Van tot tot tijd een stapje achteruit zetten om te bekomen. Als ge moeite hebt met ontwijken dan zijt ge wss gewoon te zwaar beladen. Gebruik uw souls om uw strength wat omhoog te krikken, of kies een minder zware uitrusting.

Mrsandvice

Legacy Member
ik had gisteren de collectors edetion in men hande maar ik kwam niet toe omdat ik nog xbox live moeste koopen :S

Veruca

Legacy Member
Mijn interesse is ook aangestoken. Ben nu op zoek naar de 'goedkoopste' versie. :p
Voorlopig kom ik aan een €45 voor de LE op Zavvi.nl. Ik had gelezen dat die snel leveren, maar volgens hun FAQ kan het ook tot 3 weken duren... dus ja, not sure. :p
Weet er iemand toevallig hoeveel hij kost in de Media Markt of Saturn?

syndrom

Legacy Member
Veruca zei:
Mijn interesse is ook aangestoken. Ben nu op zoek naar de 'goedkoopste' versie. :p
Voorlopig kom ik aan een €45 voor de LE op Zavvi.nl. Ik had gelezen dat die snel leveren, maar volgens hun FAQ kan het ook tot 3 weken duren... dus ja, not sure. :p
Weet er iemand toevallig hoeveel hij kost in de Media Markt of Saturn?

shopto of the hut zijn ook zo goedkoop. of nedgame.nl / yourgamingzone.nl (wel grote verzendingskosten)

mensen die spelen mogen me adden: reavxBE (niet dat veel uitmaakt maar kom)

BiZi

Legacy Member
Veruca zei:
Mijn interesse is ook aangestoken. Ben nu op zoek naar de 'goedkoopste' versie. :p
Voorlopig kom ik aan een €45 voor de LE op Zavvi.nl. Ik had gelezen dat die snel leveren, maar volgens hun FAQ kan het ook tot 3 weken duren... dus ja, not sure. :p
Weet er iemand toevallig hoeveel hij kost in de Media Markt of Saturn?

zavvi is een ramp tegenwoordig makker, ga voor shopto.net. Dan heb je hem op 2 dagen.

Grts, A

Ge0force

Legacy Member
BiZi zei:
zavvi is een ramp tegenwoordig makker, ga voor shopto.net. Dan heb je hem op 2 dagen.

Grts, A

Inderdaad, TheHut en Zavvi schieten de laatste tijd niet meer op, ik bestel er niet meer.

Vlad Tepes

Legacy Member
ofwel amazon :) ik had donderdag Dark Souls besteld, vandaag ontvangen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan