Het is zeker geen makkelijk spel, maar ik vind dat de moeilijkheid nogal overdreven wordt. Sure, ik heb ook al enkel frustrerende momenten meegemaakt, maar mensen doen precies alsof het een ware hel is.
Ik zou eigenlijk het spel eens moeten uitspelen. Moet nog 3 Lordvessel souls hebben, maar is al 2 maand geleden dat ik nog gespeeld heb.