Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siempre

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
Ik heb een miracle spell (heal spell) gekocht maar ik kon die spell nog niet gebruiken dus heb ik mijn faith upgeleveled naar 12, nu dacht ik dat het wel ging gaan maar niet dus
attune magic heb ik geprobeerd.
En je hebt een talisman in uw linker of rechterhand? Want die heb je ook nog nodig. Je vindt die in het spel in een kist ergens, maar kan die ook kopen van Petrus aan Firelink (1000 souls dacht ik)

Mike Ty$on

Legacy Member
Siempre zei:
En je hebt een talisman in uw linker of rechterhand? Want die heb je ook nog nodig. Je vindt die in het spel in een kist ergens, maar kan die ook kopen van Petrus aan Firelink (1000 souls dacht ik)

Ik heb een talisman gevonden maar geen idee wat ermee moet doen...dan ga ik die eens gebruiken.
Bedankt Siempre

edit: nu heb ik het door :) je moet de talisman in de hand hebben en dan kan je die healing gebruiken :)
I continue :)

Siempre

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
Ik heb een talisman gevonden maar geen idee wat ermee moet doen...dan ga ik die eens gebruiken.
Bedankt Siempre

edit: nu heb ik het door :) je moet de talisman in de hand hebben en dan kan je die healing gebruiken :)
I continue :)
Zo'n healing spell is spijtig genoeg enkel handig om tussen battles te gebruiken, omdat het casten ervan (te) lang duurt. Het zou anders te makkelijk worden he ;) En Dark Souls kan je nooit in een zelfde zin gebruiken met gemakkelijk, that's for sure!!

Mike Ty$on

Legacy Member
da's waar
makkelijk is het niet :D
tis een heel moeilijk spel maar eens je het spel door hebt, kom je al heel ver.

Ik heb de 1ste bel of awakening al gebeld, dat gaf mij een euforisch gevoel :p

Veruca

Legacy Member
Het is zeker geen makkelijk spel, maar ik vind dat de moeilijkheid nogal overdreven wordt. Sure, ik heb ook al enkel frustrerende momenten meegemaakt, maar mensen doen precies alsof het een ware hel is. :p

Ik zou eigenlijk het spel eens moeten uitspelen. Moet nog 3 Lordvessel souls hebben, maar is al 2 maand geleden dat ik nog gespeeld heb.

Runkle

Legacy Member
Veruca zei:
Het is zeker geen makkelijk spel, maar ik vind dat de moeilijkheid nogal overdreven wordt. Sure, ik heb ook al enkel frustrerende momenten meegemaakt, maar mensen doen precies alsof het een ware hel is. :p

Ik zou eigenlijk het spel eens moeten uitspelen. Moet nog 3 Lordvessel souls hebben, maar is al 2 maand geleden dat ik nog gespeeld heb.

Ge hebt het moeilijkste dus nog niet gedaan :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan