Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jazicher

Legacy Member
Opnieuw begonnen en nu eens de eerste merchant in leven gelaten. Pijlkes en boog kopen en dat drake sword afschieten. Gatverdamme wat een verschil zeg, dit spel is opeens vrij makkelijk :). Over alles 3x zo rap gegaan en geen problemen bij bazen...

Veruca

Legacy Member
Dat mag je volledig zelf kiezen. Als je hem nu doodt, dan maak je het jezelf iets makkelijker. Als je hem later doodt, dan kan je zijn armor bemachtigen.

valdemaniak

Legacy Member
gisteren via undeadburg gegaan, en da's idd the way to go. Geen problemen gehad, beetje liggen grinden rond die 2e bonfire en zo de bottomless box & repairbox gekocht, naast nog een lvl'tje of 2 stijgen.

Die 2 items lijken me bijzonder handig, dus die wou ik hebben alvorens verder te gaan! Hoe fijn is die combat trouwens niet? Verschillende type zwaarden spelen allemaal anders, en ook een morgenster gevonden... Bash the undead!! :)

Ook wat random armor drops gehad, klopt het dat ik die niet kan verkopen? Zou wel leuk zijn daar souls mee te verdienen, maar de merchant verkoopt alleen daar... of heb toch geen sell optie gezien. Heb ze voorlopig maar in de bottomless box gestoken.

sainsaw

Legacy Member
Ge krijgt later nog iemand die u items koopt, maar das de moeite ni meer dan. (veel te weinig souls)

Bottomless box is bijna ni nodig, repairbox is wel heel handig.

valdemaniak

Legacy Member
thanx!

maar ach, die box is maar 1000 zieltjes dus maakt niet veel uit

veel geluidjes en de stemmen van de merchants doen me in dit spel trouwens keihard aan RES EVIL 4 denken... (wat in mijn boek het beste compliment is dat ik kan geven :))

Veruca

Legacy Member
Ik vind het vooral grappig dat bijna elke dialoog zo'n maniakale lach bevat. :D

"Hello dearie, you left me high and dry for a while. Come back for some of my moss then? Eh heh heh heh heh!"

Als je het nog niet geprobeerd hebt, equip eens een 2-hander die je nog niet kunt 1-handen, en probeer die dan eens te 1-handen. Echt wel grappig hoe ge zo uw balans verliest als ge ne swing doet. :D

En idd, die bottomless box is useless.

valdemaniak

Legacy Member
dus uw equipment load telt enkel hetgene wat je daadwerkelijk draagt/aanhebt?
Maw, ik kan massa's armor en wapens meesleuren zonder dat dat mij vertraagt?

Die bottomless box is dan enkel om uw overzicht wat te bewaren? (zo heb ik daar mijn broken sword hilt en dergelijke die ik toch niet gebruik daar nu insteken)

en ja, die lach van sommigen is echt geschift fout & grappig :D

TOMMYGUN

Legacy Member
dus uw equipment load telt enkel hetgene wat je daadwerkelijk draagt/aanhebt?
Maw, ik kan massa's armor en wapens meesleuren zonder dat dat mij vertraagt?

Ja

Die bottomless box is dan enkel om uw overzicht wat te bewaren? (zo heb ik daar mijn broken sword hilt en dergelijke die ik toch niet gebruik daar nu insteken)

Jep

en ja, die lach van sommigen is echt geschift fout & grappig

Toppie

Ik heb zelf ook een vraagje, namelijk is het zo dat er na lvl 120 geen pvp meer bij Kiln gedaan wordt? Pvp is echt zalig in deze game.

Veruca

Legacy Member
Hmm, zojuist nog eens het spel ingestoken. Ligt het aan mij, of hebben ze soul gain gebuffed? Als ik veel zielen nodig heb, dan ga ik even naar de wereld van Ariamis om daar die Phalanx een paar keer af te maken. In no time zat ik aan 50k zielen. :o

Ben blij dat ze tenminste de kost voor absolution gereduced hebben. 500 souls/SL ipv 2k souls/SL. I'm without sin for the moment. :D

valdemaniak

Legacy Member
gisteren in Undeadburg toch een paar keer doodgegaan alvorens ik die black knight kon neerleggen. Met m'n gewoon zwaard en schild lukte het me niet.

Dan m'n strength stats wat opgekrikt, en de zweihander gebruikt die ik geloot had in de graveyard. Kostte me een paar estus flasks, maar al bij al ging ie dan vrij makkelijk neer!

Is het normaal dat ik hier al uit m'n pijp moest komen? Straks eens kijken of ik verder naar beneden, of naar boven ga gaan...

Siempre

Legacy Member
Ik ben sinds dinsdag ook met Dark Souls begonnen, al had ik het spel wel al sinds de release. Maar door andere games (Forza, Battlefield, Skyrim...) nooit echt aan begonnen. En toen kwam valdemaniak met steeds enthousiastere verhalen waardoor ik mijn nieuwsgierigheid toch niet meer kon bedwingen en de game in de xbox heb gestoken. En dat heb ik me nog geen moment beklaagd. Superspel, al is dat waarschijnlijk, zeker door de lezers van deze thread, al lang geweten. Anyway, warrior sl 25 atm. Ging vrij vlot door die Undead Burg etc. tot de eerste echte baas (Gargoyles), want daar heb ik me gisteren toch een uurtje op vast gelopen. Gaat vlot tot de levensbalk halfweg is en dan starten de problemen. Speel nog wel in hollow form, aangezien spel ge-invade werd toen ik in human form wou proberen, grmbl. Enfin, op naar vanavond en nog enkele pogingen :)

jazicher

Legacy Member
valdemaniak zei:
gisteren in Undeadburg toch een paar keer doodgegaan alvorens ik die black knight kon neerleggen. Met m'n gewoon zwaard en schild lukte het me niet.

Dan m'n strength stats wat opgekrikt, en de zweihander gebruikt die ik geloot had in de graveyard. Kostte me een paar estus flasks, maar al bij al ging ie dan vrij makkelijk neer!

Is het normaal dat ik hier al uit m'n pijp moest komen? Straks eens kijken of ik verder naar beneden, of naar boven ga gaan...

Die is toch supereasy met het Drake Sword? Met longsword kon ik die nooit verslagen, met dat Drake Sword van den eerste keer :)

Siempre

Legacy Member
Gisteren Gargoyles verslagen "and proud of it" :) Met npc die je kan summonen is het inderdaad wel een stuk makkelijker dan solo, vooral omdat ik pure warrior ben en die npc toch ranged heel wat dmg kan doen. Enfin, het smaakte in ieder geval naar meer, veel meer.

valdemaniak

Legacy Member
jazicher zei:
Die is toch supereasy met het Drake Sword? Met longsword kon ik die nooit verslagen, met dat Drake Sword van den eerste keer :)

Als je het Drake Sword hebt ongetwijfeld, maar je komt die knight tegen voordat je aan die draak komt :)

Soit, heb nu het Drake Sword, en das een beest. Hoewel ik qua moveset het shortsword prefereer...

Veruca

Legacy Member
Mja, je moet niet alles 'op volgorde' doen he. Soms moet je even verder gaan om betere equip of hoger level te halen, en dan terug gaan. ;)

valdemaniak

Legacy Member
ben nu SL33 en dacht, ik ga eens terug naar Undead Asylum... Die demon is me te sterk nog :p


ik wou ook wat traden met snuggly the crow, maar ik ben gewoon items kwijt spijtig genoeg. Iemand een korte handleiding hiervoor? Dacht dat ik deed wat op wikidot stond, maar stampte toch naast de bal precies :)

Siempre

Legacy Member
Gisteren, na winnend het gevecht met de gaping dragon te hebben afgesloten, eindelijk blighttown binnengewandeld. En ligt het aan mij of is elke area in dit spel nog zieker dan de vorige? Want net als je denkt het "ergste" gezien te hebben, dan doet Dark Souls er een schepje bovenop. Infected people hitting you with a corpse, really? :) Enfin, spel blijft geweldig!

Mike Ty$on

Legacy Member
Hallo

heel moeilijk spel , hele uitdaging. ben nu level 21

Ik heb een miracle spell (heal spell) gekocht maar ik kon die spell nog niet gebruiken dus heb ik mijn faith upgeleveled naar 12, nu dacht ik dat het wel ging gaan maar niet dus
attune magic heb ik geprobeerd.

Ik heb de spell gekocht voor 4000 souls bij die knight in het begin.
Wat moet ik nog doen? graag wat hulp
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan