Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Ik ben een Bandit. Heb altijd al een voorkeur gehad voor barbarian-like warrior classes. Misschien maak ik het mij extra moeilijk, want op het moment gebruik ik niets van magic spells. :p

Ik moet nu beginnen aan Sen's Fortress. Ben ondertussen SL51 met een strength van 40, Vitality 20, Dex 12 en Endurance 22. So yeah, I'm kinda squishy when I'm being hit. :p

Depresjon

Legacy Member
Toch vooral met pyromancer bezig.
Maar ben altijd bang :D
Bang om dood te gaan,iet te verkloten.
Iedere beweging dak doe met een ei :D
haha,het spel heeft dus zn resultaat op mij :p
Zag net een draak,er lagen 2 corpses,wou die looten,ma dierf ni,bang dat die draak aanvalt :D
Mss toch maar s ne guide lezen hehe :p

Veruca

Legacy Member
Voila, Sen's Fortress gedaan. Ben nu SL60. Ik moet enkel beneden nog 2 van die Titanite Demons afmaken, maar die zijn hard. Misschien nog maar eens de 'bommetje werpen'-taktiek toepassen. :p

Heb wel een bug gevonden. Was tegen de Iron Golem aan het vechten, en in het midden van de toren kreeg ik een interactie met een gouden ring, terwijl ik nergens een gouden ring zag. Dacht dat het onderdeel was van het gevecht, en voor ik het wist werd ik meegenomen naar Anor Lando, terwijl die Golem nog leefde. Heb dan maar even zo'n item gerbruikt om terug naar m'n laaste bonfire te gaan om eerst die Golem fatsoenlijk af te maken. :p

Btw, weet er iemand of Alvina nu vraagt om Sif af te maken? Ik lees enorm tegenstrijdige zaken op't net, en wil de covenant niet verbreken/Sif afmaken voor ik zeker ben dat ik dan niets misloop.

Antoine Le Fanu

Legacy Member
Wel het enigste wat ik weet is dat als je Sif dood, dat de Forest PvP gewoon niet meer kan gebeuren. Je kan niet meer gesummoned worden met je ring dacht ik. . .

Am4l

Legacy Member
Dat maakt echt niet uit. Je kan gerust sif verslaan en die covenant nog joinen (of behouden als je er al in zat) en je zal nog steeds gesummond worden...

Depresjon

Legacy Member
Weet iemand een goede guide?
Liefst een in het nederlands,maar dat is geen vereiste.en liefst ook een digitale.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Tuldur

Legacy Member
awesome spel. zit net voor den eindbaas.
Een vraagje wel. Is bij jullie de pvp ook zo immens lastig om connectie te krijgen? Enkel in anor lando en da stukje voor den eindbaas isser veel pvp te doen, ma vo de rest mislukke mijn invades en de covenant Pvp lukt zo goed als nooit (mss 1 keer gelukt in mijn hele playtrhough).

Veruca

Legacy Member
PvP is broken as fuck zeg ik u. Als ge in die Forest Hunters Covenant zit komt ge enkel terecht in games van kerel dis u zwaar outlevellen/-gearen, plus vaak dat die dan nog een buddy hebben rondlopen zodat ze u met 2 afmaken... alsof dat zelfs nodig is met 1-hit kills. :ironic:

En als ge dan een beetje geluk hebt, en ge kunt ze op één of andere manier op low health brengen, dan zuipen die pots like there's no tomorrow. :doh:

Veruca

Legacy Member
Yeah... op sommige plaatsen iets langer rondgehangen voor wat soul farming en Forest Hunter PvP. :)

Jeroen_HD

Legacy Member
Ik zit nu in dat bos, die gigantische dudes dat zo half uit de grond steken zijn te doen, maar niet als ze me 2 op u afkomen >:(

Veruca

Legacy Member
Ik heb vannacht Demon Ruins nog gecleared, en ben nu SL82 of SL84, ben het even kwijt.

Jeroen_HD

Legacy Member
Veruca zei:
Normaal gezien kunt ge die 1 voor 1 lokken hoor. :)

Om de een of andere reden stond er ineens een 2de :D en na een 2de try kwam er ineens zo'n rode "rog" aan :p

YOU DIED
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan