Veruca
Legacy Member
Ik ben een Bandit. Heb altijd al een voorkeur gehad voor barbarian-like warrior classes. Misschien maak ik het mij extra moeilijk, want op het moment gebruik ik niets van magic spells. 
Ik moet nu beginnen aan Sen's Fortress. Ben ondertussen SL51 met een strength van 40, Vitality 20, Dex 12 en Endurance 22. So yeah, I'm kinda squishy when I'm being hit.

Ik moet nu beginnen aan Sen's Fortress. Ben ondertussen SL51 met een strength van 40, Vitality 20, Dex 12 en Endurance 22. So yeah, I'm kinda squishy when I'm being hit.


.
