Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Ye, da's een beetje belachelijk. :p

Ik heb nu ook die Hunter's Covenant gejoined. 2 keer dezelfde kerel z'n realm binnen gegaan. Volgens mij loopt die daar express rond als Human, want die owned mij gewoon met 1 backstab. Kerel is enorm vlug ook. Dus ja... not so much fun als ze u gewoon luren en dan enorm veel levels hoger blijken te zijn. :ironic:

syndrom

Legacy Member
hup, lautrec neer, en fatboy slim ook. Was nog easy fight eenmaal dat den dunnen neer was. Quelaag's furysword is een goed wapen voor die fight.

jazicher

Legacy Member
lap, gelijk nen zot met mijn zwaard zitten zwieren en per ongeluk menne eerste merchant geraakt......

Samus007

Legacy Member
hoe zit het met de framerate in blighttown op de 360, ik speel atm de PS3 versie en enkel in blighttown is de framerate (zwaar) abominabel, demons ruins ervaar ik geen framerate issues.

zit nu SL 54 en zit niet echt ver meer van het einde, vanaf je een fatsoenlijk wapen hebt kunnen upgraden (Lightning halberd +5 en +10 fire laito gebruik ik voor mijn DEX character) gaat het echt veel beter dan in het begin, mijn gevoel is beter je souls gebruiken om je wapen te enchancen dan te levellen, daar ben ik wel te laat achter gekomen ...

Veruca

Legacy Member
Geen idee hoe het in Blighttown is, maar ik heb al lichte framerate drops ervaren in Darkroot Garden.

Veruca

Legacy Member
Right, scratch that. De framedrops in Darkroot Garden zijn NIETS vergeleken bij die van Blighttown. :p

En ik heb maar even die ring van de Hunters' Covenant afgedaan. Ge wordt gewoon gefarmed door OP kerels die als human door da bos lopen en u gewoon laten summonen om u dan te 1-hitten. :angry:

syndrom

Legacy Member
Veruca zei:
Right, scratch that. De framedrops in Darkroot Garden zijn NIETS vergeleken bij die van Blighttown. :p

En ik heb maar even die ring van de Hunters' Covenant afgedaan. Ge wordt gewoon gefarmed door OP kerels die als human door da bos lopen en u gewoon laten summonen om u dan te 1-hitten. :angry:

ben ook van plan om die covenant gewoon te breken infeite.

Samus007

Legacy Member
nochtans goed te doen die covenant, de truc is om in de buurt van die ghost warriors te blijven, die vallen de invader aan en geven je tegenstander genoeg bezigheid om er zelf op te beginnen meppen.

Antoine Le Fanu

Legacy Member
Bwa enigste reden waarom mensen de Forest Covenant joinen dezer dagen is omdat Shiva dan verschijnt in Blighttown, plus zijn ninja vriendje. Als je die 2 dood, good times imminent ^^

syndrom

Legacy Member
Antoine Le Fanu zei:
Bwa enigste reden waarom mensen de Forest Covenant joinen dezer dagen is omdat Shiva dan verschijnt in Blighttown, plus zijn ninja vriendje. Als je die 2 dood, good times imminent ^^

het rare is dat toen ik terug kwam in blighttown en shiva daar niet stond.

Antoine Le Fanu

Legacy Member
syndrom zei:
het rare is dat toen ik terug kwam in blighttown en shiva daar niet stond.

Heb je de Forest Covenant al verraden? Dan is hij er al niet meer.

jazicher

Legacy Member
ik heb het gevoel dat ik enorm traag vooruitga. Zit nog maar in de Undead Church en heb al 7 uur zitten spelen

Antoine Le Fanu

Legacy Member
jazicher zei:
ik heb het gevoel dat ik enorm traag vooruitga. Zit nog maar in de Undead Church en heb al 7 uur zitten spelen

Op je eerste playtrough is dat redelijk normaal vind ik. Had ik ook zoiets van 3-5 uur, zit je alles nog uit te testen en te proberen. Op mijn 2de playtrough zat ik daar in 1uur en half :p Gewoon je tijd nemen en genieten, als je te snel gaat is het ook niet meer leuk.

Veruca

Legacy Member
Man, dit spel is echt le awesome! Stel je voor dat ze hier een full-fledged mmo zouden maken. *mind esplodes*

Depresjon

Legacy Member
Veruca zei:
Man, dit spel is echt le awesome! Stel je voor dat ze hier een full-fledged mmo zouden maken. *mind esplodes*

Lol.
Alst zo goed is als demon's souls zal t ni mankere,zal er s aan beginne se.

Wat is de beste class als eerste character?

Demon souls was da Royal dacht k.
Maar hoe zit het bij Dark Souls?

Nyari

Legacy Member
Depresjon zei:
Lol.

Wat is de beste class als eerste character?

Demon souls was da Royal dacht k.
Maar hoe zit het bij Dark Souls?

De meesten raden de Pyromancer aan als begin class

Depresjon

Legacy Member
Nyari zei:
De meesten raden de Pyromancer aan als begin class

Bedankt,Heb een pyromancer en een warrior,Warrior is om te testen zodak mene playthrough ni verkloot :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan