Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
xbox-360-dark-souls.jpg


officiële site

release: 7 oktober 2011
genre: RPG
dev: From Software

>>> GameTrailers


Spiritueel vervolg op Demon's Souls.



image_dark_souls-16325-2217_0011.jpg


vond precies geen thread hierover op het 360 forum, geen interesse in deze game onder de xbox gamers?

Am4l

Legacy Member
Ik heb er zeer zeker interesse in. Demon's souls heb ik ook gespeeld. Ik twijfel echter welke versie ik zou aanschaffen. Ik speel het meest/liefst op de 360, maar ik vraag mij toch af of er genoeg volk online zal zijn en of er eventueel (nadelige) verschillen zullen zijn tov de ps3 versie.

sheep commando

Legacy Member
Van wat ik zowat heb gelezen op forums als Neogaf ziet de 360 versie zeer goed uit en moet niet onderdoen voor de PS3 versie. Maar voor de zekerheid zal je moeten wachten tot beiden uitkomen.

Gisteren besteld bij nedgame.nl en vandaag verzonden, leuk dat ik niet tot de 7de moet wachten want ik kijk er al zolang naar uit :)

syndrom

Legacy Member
Am4l zei:
Ik heb er zeer zeker interesse in. Demon's souls heb ik ook gespeeld. Ik twijfel echter welke versie ik zou aanschaffen. Ik speel het meest/liefst op de 360, maar ik vraag mij toch af of er genoeg volk online zal zijn en of er eventueel (nadelige) verschillen zullen zijn tov de ps3 versie.

ja ik zit ook wat te twijfelen, maar zoveel geef ik toch niet om die online, in demon's souls ook nooit echt aandacht aan gegeven eigenlijk.

syndrom

Legacy Member
sheep commando zei:
Van wat ik zowat heb gelezen op forums als Neogaf ziet de 360 versie zeer goed uit en moet niet onderdoen voor de PS3 versie. Maar voor de zekerheid zal je moeten wachten tot beiden uitkomen.

Gisteren besteld bij nedgame.nl en vandaag verzonden, leuk dat ik niet tot de 7de moet wachten want ik kijk er al zolang naar uit :)

verzenden die snel denk je? op yourgamingzone.nl heb je hem al voor 46 euro :o

hatetn

Legacy Member
syndrom zei:
verzenden die snel denk je? op yourgamingzone.nl heb je hem al voor 46 euro :o


ik heb de LE op shopto voor 43 euro.

sheep commando zei:
Van wat ik zowat heb gelezen op forums als Neogaf ziet de 360 versie zeer goed uit en moet niet onderdoen voor de PS3 versie. Maar voor de zekerheid zal je moeten wachten tot beiden uitkomen.

Gisteren besteld bij nedgame.nl en vandaag verzonden, leuk dat ik niet tot de 7de moet wachten want ik kijk er al zolang naar uit :)

veel plezier ermee. tot de launch staat iedere vijand op level 99 zodat het spel onspeelbaar is

Naradia

Legacy Member
hatetn zei:
veel plezier ermee. tot de launch staat iedere vijand op level 99 zodat het spel onspeelbaar is

Echte hardcore gamers nemen vinden dat een leuke uitdaging :tongue:

Thorazer

Legacy Member
hatetn zei:
ik heb de LE op shopto voor 43 euro.



veel plezier ermee. tot de launch staat iedere vijand op level 99 zodat het spel onspeelbaar is
Je kan ook gewoon offline spelen ;)

Piekatsjoe

Legacy Member
't Zelfde geld voor offline...

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

de hamster

Legacy Member
klopt niet eigenlijk. Mijn vriendin zit hem al sinds gisteren te spelen en die simpele zombies en andere ridders zijn geen probleem tot nu. Die grote trol-eindbaas van de prologue blijkt echter al een ander paar mouwen :D Dat met die level 99 bug doen ze niet bij de palversie.

hatetn

Legacy Member
de hamster zei:
klopt niet eigenlijk. Mijn vriendin zit hem al sinds gisteren te spelen en die simpele zombies en andere ridders zijn geen probleem tot nu. Die grote trol-eindbaas van de prologue blijkt echter al een ander paar mouwen :D Dat met die level 99 bug doen ze niet bij de palversie.

en waar heeft ze hem gehaald? straks is het een reviewcopy en dan is het maar normaal dat het niet zo is.

de hamster

Legacy Member
tis idd gewoon de reviewcopy, maar qua content op de disk is die gelijk aan de winkelversie, toch? Mijn vriendin had het trouwens gevraagd aan de prdienst bij NamcoBandai ivb met die level 99 vijanden voor de streetdate en daar zeiden ze dat die ingreep niet voor Europa gold.

hatetn

Legacy Member
de hamster zei:
tis idd gewoon de reviewcopy, maar qua content op de disk is die gelijk aan de winkelversie, toch? Mijn vriendin had het trouwens gevraagd aan de prdienst bij NamcoBandai ivb met die level 99 vijanden voor de streetdate en daar zeiden ze dat die ingreep niet voor Europa gold.


stel u nu eens voor de reviewers niet kunnen spelen tot het uit is, dan kun je die pas 1-2 weken na release online zetten. en blijkbaar geven ze dan zo weinig om europa dat wij alles mogen doen wat we willen

syndrom

Legacy Member
hatetn zei:
stel u nu eens voor de reviewers niet kunnen spelen tot het uit is, dan kun je die pas 1-2 weken na release online zetten. en blijkbaar geven ze dan zo weinig om europa dat wij alles mogen doen wat we willen

die level 99 slaat op black phantoms die uw game invaden als ge online speelt met een vroege versie. Trek uw internet uit tot de launch en geen probleem om te spelen.

en idd voor de eu versie is er niets bekend van zo'n maatregelen, en dat wil toch helemaal niet zeggen dat ze niets om europa geven? En in japan is de streetdate gebroken met een dikke 2-3 weken, das al wat erger dan een kleine week imo.

Kirimo

Legacy Member
Ik ga Dark Souls waarschijnlijk wel kopen, ben benieuwd "hoe" uitdagend deze game voor mij zal zijn :p ...
... en ik koop hem voor op de Xbox en speel hem eerst offline door ... zal wel veel tijd vergen, maar kan me niet schelen ... al doe ik er jaren over ...

(heb geen zin om maanden/jaren XboxLive abbonement te betalen ! Of hoeft dat niet om online met andere Xbox gamers te spelen? Toch wel denk ik. )

hatetn

Legacy Member
mijn exemplaar is al onderweg. sinds het al van deze morgen is bestaat de kans dat het morgen al aankomt. ander donderdag.

TOMMYGUN

Legacy Member
Ik heb het besteld bij de game mania. De uitbater zei dat het ook wel wat vroeger zou verkocht kunnen worden :D .

Vlad Tepes

Legacy Member
Nog 2 dagen tegaan vooraleer je je controllers mag kapotsmijten. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan