Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ge0force

Legacy Member
syndrom zei:
versturen die snel?

Mijn bestellingen zijn tot nu toe altijd maximum één dag na de release aangekomen. Bij TheHut moest ik soms drie weken wachten.

Veruca

Legacy Member
Ik heb hem zojuist bij Shopto besteld, zou normaal gezien vandaag nog verzonden moeten worden. Ben eens benieuwd. :)

Ge0force

Legacy Member
Veruca zei:
Ik heb hem zojuist bij Shopto besteld, zou normaal gezien vandaag nog verzonden moeten worden. Ben eens benieuwd. :)

Na het spelen van Dark Souls voelt zowat elke recente game die ge deze generatie hebt gespeeld aan als kleuterspeelgoed ;)

syndrom

Legacy Member
vandaag voor de eerste keer iemand in mijn game gesummoned. Dude had een mega groot zwaard, maar echt megagroot :D

hatetn

Legacy Member
Veruca zei:
Ik heb hem zojuist bij Shopto besteld, zou normaal gezien vandaag nog verzonden moeten worden. Ben eens benieuwd. :)



morgen of overmorgen heb je hem. wss de snelste UK webshop die er is

Vlad Tepes

Legacy Member
fustratiessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ik krijg de black knight niet dood, mijn zwaard neemt teweinig hp van hem af

syndrom

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
fustratiessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ik krijg de black knight niet dood, mijn zwaard neemt teweinig hp van hem af

waar zit ge juist? ik vermoed in undead burg die trappen naar beneden daar, waar die black knight zit? Ik heb die pas neer gekregen toen ik de drake sword had infeite. (wel 16 strength nodig) Hebde al naar de dragon bridge geweest?

Vlad Tepes

Legacy Member
Juist ! ik zit bij die trappen naar beneden, ik denk nie dak al 16 strength heb, ik ben nie zeker, morgen eens zien.
Moest ik niet aan 16 strength zitten, dan zou ik best in de buurt van de bonefire levelen zeker? ik wil da zeker nie overslaan

syndrom

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Juist ! ik zit bij die trappen naar beneden, ik denk nie dak al 16 strength heb, ik ben nie zeker, morgen eens zien.
Moest ik niet aan 16 strength zitten, dan zou ik best in de buurt van de bonefire levelen zeker? ik wil da zeker nie overslaan

ja die knight is anders nie te doen denk ik, gewoon farmen rond de bonfire, rinse en repeat. Een boog kopen en een shitload aan arrows, naar de dragon bridge gaan en als je onderaan de brug staat kan je dan op de staart van de draak schieten en zo achter een hoop hits krijg je het drake sword.

met dat zwaard oneshot je alle normale vijanden in undead burg en zijn die knights een pak makkelijker.

Runkle

Legacy Member
En gebruik parry+riposte op die knights, maakt die gevechten ook een pak makkelijker (zelfde voor de ventjes met schild + speer), het vereist wel wat timing :p.

syndrom

Legacy Member
ik heb nog geen een keer geparried of die riposte gedaan, ik heb daar de timing echt niet voor haha, wel kut als vijanden dat doen op jezelf.

TOMMYGUN

Legacy Member
Dit is nu is echt een topgame voor mij. Ben lvl 38 en heb die witch die op die spin zit afgemaakt en de tweede bel gerinkeld. De omgevingen die er dan aankomen zijn echt te mooi om waar te zijn. Die Chinezen (of Japanezen?) weten wel echt hoe ze een game moeten maken en ook het level design is echt toppie. Neem er nog eens de multiplayer mogelijkheden bij en je hebt een combinatie die niet meer stuk kan. Deze game heeft me echt hooked.

Vlad Tepes

Legacy Member
syndrom zei:
ja die knight is anders nie te doen denk ik, gewoon farmen rond de bonfire, rinse en repeat. Een boog kopen en een shitload aan arrows, naar de dragon bridge gaan en als je onderaan de brug staat kan je dan op de staart van de draak schieten en zo achter een hoop hits krijg je het drake sword.

met dat zwaard oneshot je alle normale vijanden in undead burg en zijn die knights een pak makkelijker.

Okay, dadelijk aan beginnen, bedankt voor de tip ! :niceone:

Ge0force

Legacy Member
Snoeckers zei:
En gebruik parry+riposte op die knights, maakt die gevechten ook een pak makkelijker (zelfde voor de ventjes met schild + speer), het vereist wel wat timing :p.

Ik oefen riposte daarom voorlopig ook liever op minder "schadelijke" tegenstanders :p

Backstabben vind ik dan wél weer leuk :)

Runkle

Legacy Member
Ge0force zei:
Ik oefen riposte daarom voorlopig ook liever op minder "schadelijke" tegenstanders :p

Backstabben vind ik dan wél weer leuk :)

Ik heb het geoefend op die ventjes met hun schild+speer, het lukt me wel niet op elke vijand maar op knights (black knights nog niet geprobeerd ^^) lukt het wel nog vlot.
Backstabben vind ik nogal raar werken om eerlijk te zijn, de ene keer werkt het wel, de andere keer niet.

Welke classes worden er hier trouwens gebruikt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan