Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

johnmans

Legacy Member
ik heb net die darknight ontmoet benede aan de trappen :s en helemaal van boven taurus demon gezellig dus :D

Vlad Tepes

Legacy Member
Na 10u spelen en level 20, ben ik opnieuw moeten beginnen.
Reden: merchant gedood, dus kon ik geen arrows kopen om op de draak te schieten :'( (ik zou graag de zwaard willen)
dus dont kill the merchant :D

Vlad Tepes

Legacy Member
Veruca zei:
Lijkt me nogal logisch? Don't bite the hand that feeds you. :p

haha idd
Ik dacht dat ik die niet kon doden en wou eens uittesten, opeens stond hij op en viel hij mij aan :D

krijg ge wel humanity voor en een wapen , maja beter laten leven :p

syndrom

Legacy Member
haha zoveel mensen die die merchant mollen.

zo fucking hooked aan dit spel. Vandaag ook een eerste maal geinvade geweest. niet prettig

johnmans

Legacy Member
nvm al gevonde :D en zou fireball spell helpen tege die black knight?

Vlad Tepes

Legacy Member
ice_rabbit zei:
ik geraak maar niet voorbij die dark knigt :s steeds net niet...

Ik heb daar ook uren vastgezeten,
lok hem terug de trappen op waar je genoeg plaats hebt, en dan moet je gelocked rond hem blijven lopen, u schild alleen gebruiken als hij slaat om je te beschermen. Blijven rond hem lopen liefst langs rechts (de kant waar zijn schild staat) tot je achter hem staat en dan kun je hem met RB backstabben, dat doe je ongeveer 2x (hangt van je strength af).
Laat weten als het je gelukt is. :)
edit: zoals syndrom zegt, ge moet daar niet voorbij, je bent niet verplicht om hem te doden maar als het u lukt krijg ge veel zielen + één of ander goeie item/wapen/humanity(?)

johnmans

Legacy Member
kheb die dark knight gelaten voor wat hij is :p zit nu aan die brug met diene draak...

Naradia

Legacy Member
Ik ga nu blighttown binnen gaan, level 32, ik hoop davet hoog genoeg is want schijnt een zeer moeilijk deel.

Runkle

Legacy Member
Naradia zei:
Ik ga nu blighttown binnen gaan, level 32, ik hoop davet hoog genoeg is want schijnt een zeer moeilijk deel.

Bwa, valt goed mee. Gewoon veel kans dat je ergens afvalt/afgesmeten wordt of dat je gepoisoned wordt.

Veruca

Legacy Member
Ik heb goed en minder goed nieuws!

Het goede nieuws is dat ze vandaag een pakje van Shopto in de bus hebben achtergelaten. het minder goeie nieuws is dat het Dark Souls niet was. :p Ik had Dynasty Warriors 7 ook nog gekocht, dus zal me daar wel even mee bezighouden. Hopelijk ligt DS morgen dan in de bus. :)

syndrom

Legacy Member
ice_rabbit zei:
is het erg als die solaire kerel dood is? :p

ge kon die in bepaalde fights summonen om te helpen.

Blighttown afgewerkt, quelaag met een phantom afgemaakt, dan maar terug richting firelink gegaan (uiteraard de bel gedaan) via valley of drakes en new londo ruins. Wel dood verschoten toen ik in valley of drakes die items wilde gaan pakken en die draak plots in gang schoot, wel nog dat zwaard kunnen meepakken.

Runkle

Legacy Member
OMFG, ik haat Fortress of sen...hoe vaak ik daar niet naar beneden ben gevallen :sop: (dat is het kasteel waar je binnen kan na beide bellen te doen luiden).

Kennaah

Legacy Member
Veruca zei:
Ik heb goed en minder goed nieuws!

Het goede nieuws is dat ze vandaag een pakje van Shopto in de bus hebben achtergelaten. het minder goeie nieuws is dat het Dark Souls niet was. :p Ik had Dynasty Warriors 7 ook nog gekocht, dus zal me daar wel even mee bezighouden. Hopelijk ligt DS morgen dan in de bus. :)

Goede aankoop :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan