Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

johnmans

Legacy Member
ik zit nog steeds in undead perish daar helemaal benede bij die demon da een been kwijt is :p

Runkle

Legacy Member
Veruca zei:
Voila, tutorial uit. Maar 3 keer dood gegaan, I can live with that. :p
En er staan idd van die valstrik messages. 'Try jumping' vlak voor een ravijn enzo. :D

Btw, ik neem aan dat ge dat ene lijk niet kunt looten daar bovenaan die gebroken trap links? Wel hatelijk, hangen ze daar precies een item vlak voor uw neus, geraakt ge er niet aan. :doh:

Je kan terug gaan naar het asylum. Als je wilt weten hoe; laat maar weten

Zit nu aan de laatste baas, maar ik ga eerst een beetje Titanite farmen om men wapens deftig te upgraden (en men cheevos te halen :p).
Toch wel een dijk van een game, heeft wel een paar hatelijke puntjes maar ja, welke game heeft dit niet (vooral het springen).

Vlad Tepes

Legacy Member
Snoeckers zei:
Je kan terug gaan naar het asylum. Als je wilt weten hoe; laat maar weten

Zit nu aan de laatste baas, maar ik ga eerst een beetje Titanite farmen om men wapens deftig te upgraden (en men cheevos te halen :p).
Toch wel een dijk van een game, heeft wel een paar hatelijke puntjes maar ja, welke game heeft dit niet (vooral het springen).

Nice :)
Hoeveel uren gespeeld ? :)

johnmans

Legacy Member
ik zit bij die Bell Gargoyle, de eerste was bijna dood en plots kwam die 2de al :s

Runkle

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Nice :)
Hoeveel uren gespeeld ? :)

Een kleine 30u momenteel, maar er zullen nog veel bijkomen :p.


ice_rabbit zei:
ik zit bij die Bell Gargoyle, de eerste was bijna dood en plots kwam die 2de al :s

Heb je knight solaire gesummoned? Want die gargoyles zijn toch echt niet zo moeilijk?

Jersy

Legacy Member
ik heb er toch dikke last mee gehad hoor int begin, maar eens je weet hoe of wat is het idd super simpel

gewoon wat strafen rond die ene, en iedere keer em in zijn rug pakken, heb hem zo neer gekregen nog voor die 2de eraan kwam

ben er wel ffkes mee gestopt, heb wat te veel gegrind in dat forest en ben het nu wat beu :)

johnmans

Legacy Member
ik heb echt moeite met die gargoyles :p + men drake sword is bijna kapot :p ben nie echt nen held in dit soort spellen :p en nee knight solaire is dood bij mij :D

Veruca

Legacy Member
Ik zit nu in de Undead Parish, net voorbij dat armored everzwijn. :cool:
Nu ja... 'net voorbij' meaning it's dead. I was wat loot aan het oprapen, toen ik plots iets hoorde. Ik draai me om, om nog net da skelet z'n zwaard in m'n buik te zien gaan. Oops. :p
5k souls en 4 humanity kwijt. Tijdens m'n tocht naar m'n gedropte souls had ik een riposte slecht getimed, waardoor ik dus slaag kreeg en nog eens stierf. Kom dus tot de vaststelling dat, als je nog eens dood gaat tijdens je 'corpserun', je eerste 'lijk' gewoon verdwijnt. Pff, m'n goesting was even over... dan maar even pauze nemen. :p

Kennaah

Legacy Member
Heb hem sinds vandaag ook ^^. Waarschijnlijk gaank veel vloeken :p

(ace combat gisteren gekocht, 6-7 uur later was ik al door het spel, dus maar om gaan ruilen voor dark souls)

johnmans

Legacy Member
veruca gij zit evenver als mij dan ongeveer :D

en ja kennaah da denk ik ook :D ik allesinds wel

*edit*

EINDELIJK gelukt :p

Runkle

Legacy Member
Als je het al moeilijk hebt met de gargoyles, veel geluk met de rest van het spel.

Runkle

Legacy Member
ice_rabbit zei:
kan ik der aan doen ? :s

Neen, je moet dat niet verkeerd oppakken ze :p.
Misschien moet je gewoon je manier van combat eens verbeteren: veel rollen, proberen backstabben, blocken + aanvallen na een block, parry + riposte, ...

johnmans

Legacy Member
ja tis eig den eerste keer dak zo een spel speel... :) mss een nogal moeilijk spel gekoze om der mee te beginne :D

en mijn manneke is nogal traag als die rolt... precies ne zatte die een poging doet om ne koprol te doen :p

Runkle

Legacy Member
ice_rabbit zei:
ja tis eig den eerste keer dak zo een spel speel... :) mss een nogal moeilijk spel gekoze om der mee te beginne :D

en mijn manneke is nogal traag als die rolt... precies ne zatte die een poging doet om ne koprol te doen :p

Dan heb je te veel items mee, kijk eens bij je stats naar equip load.

En er zijn geen spellen zoals Dark/demon souls, dus het is niet dat je keus had :p.

Naradia

Legacy Member
Kennaah zei:
Opnieuw begonnen, had de eerste merchant gedood :s

Velen doen dat, 1 vraag: WHY? Het lijkt me onlogisch om diegene die u belangrijk materiaal geeft te doden :s

Over die Gargoyles, ik had er ook moeite mee, ik zit nu in the painted world, en met niks zoveel moeite gehad dan met die gargoyles.

johnmans

Legacy Member
ik zit nu aan die Crystal Atronauchs en die hydra... daarnet met wat geluk elite armor etc. op gepikt tusse die reuzen daar allemaal :)

Kennaah

Legacy Member
Naradia zei:
Velen doen dat, 1 vraag: WHY? Het lijkt me onlogisch om diegene die u belangrijk materiaal geeft te doden :s

het was een ongeluk, ik had die niet zien zitten en wou vasen en barrels kapot doen. Ik raakte heb dus (zag die niet eens zitten :p) en toen viel die mij aan. Dus ik vermoorde hem en wist pas later dat het een merchant was.



Weet iemand hoe het komt dat ik trager loop dan normaal als ik drake sword equip?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan