Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veruca zei:Voila, tutorial uit. Maar 3 keer dood gegaan, I can live with that.
En er staan idd van die valstrik messages. 'Try jumping' vlak voor een ravijn enzo.
Btw, ik neem aan dat ge dat ene lijk niet kunt looten daar bovenaan die gebroken trap links? Wel hatelijk, hangen ze daar precies een item vlak voor uw neus, geraakt ge er niet aan. :doh:
).Snoeckers zei:Je kan terug gaan naar het asylum. Als je wilt weten hoe; laat maar weten
Zit nu aan de laatste baas, maar ik ga eerst een beetje Titanite farmen om men wapens deftig te upgraden (en men cheevos te halen).
Toch wel een dijk van een game, heeft wel een paar hatelijke puntjes maar ja, welke game heeft dit niet (vooral het springen).


Vlad Tepes zei:Nice
Hoeveel uren gespeeld ?![]()
.ice_rabbit zei:ik zit bij die Bell Gargoyle, de eerste was bijna dood en plots kwam die 2de al![]()




ice_rabbit zei:kan ik der aan doen ?![]()
.ice_rabbit zei:ja tis eig den eerste keer dak zo een spel speel...mss een nogal moeilijk spel gekoze om der mee te beginne
![]()
en mijn manneke is nogal traag als die rolt... precies ne zatte die een poging doet om ne koprol te doen![]()
.Kennaah zei:Opnieuw begonnen, had de eerste merchant gedood![]()

Naradia zei:Velen doen dat, 1 vraag: WHY? Het lijkt me onlogisch om diegene die u belangrijk materiaal geeft te doden![]()
) en toen viel die mij aan. Dus ik vermoorde hem en wist pas later dat het een merchant was.