Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veruca zei:Ik speel meestal gewoon Hollow, uit schrik om ge-invade te worden.
![]()
Antoine Le Fanu zei:Er zijn ook bepaalde "nadelen" als je het zo wilt bezien, als je echt human bent, kan je geinvade worden. Soms door NPC, die dan een rare item droppen of door echte mensen.
Afhankelijk van de locatie kan dit niet altijd even goed zijn.
Voorbeeld: In de depths terwijl je vecht tegen verschillende mobs, niet veel plaats om te bewegen en de invader kan tesamen werken met de rest van de mobs.
Humanity kan je ZEER leuke items opleveren. Maar als je sterft door een invader ben je wel je humanity kwijt. Ale toch het feit dat je human was, de rest kan je gewoon terug oppikken zoals gewoonlijk.



syndrom zei:note, als ge een baas platlegt met hulp dat ge minder souls krijgt hé


Naradia zei:Uit (eindelijk).
Mijn eindconclusie:
Zonder twijfels een unieke game, waarbij de speler zelf maar moet zoeken wat het verhaal is en waar hij naartoe gaat. Een game die geen enkele hulp biedde, maar waar blijkt dat het ook niet nodig was.
Soms iets teveel moeten farmen voor souls. Ookal zullen sommigen dit misschien ontkennen, maar als je x aantal souls moet krijgen om te kunnen levelen, x aantal souls om wapens op te graden, x aantal om zaken te herstellen,... dat gaat al snel om enkele 10.000en souls, en dat is onmogelijk om op een natuurlijke wijze te halen.
Dat is dus imo een aspect waar ze moeten aan werken, al weet ik niet meteen een oplossing tbh.
Nog een ander aspect was de dode wereld. Het niet bewegen van de lippen is iets redelijk prehistorisch in deze tijd. En er waren zeer weinig personages om mee te interacteren. Ik weet dat de online integratie dat zou moeten vervangen, maar toch...
De graphics waren rel gewoon, maar soms had je momenten waarbij ik wel even bleef stilstaan om het te bewonderen.
De framerate daarentegen was soms te laag, no excuse. Vooral in demon's ruins.
De moeilijkheidsgraad: moeilijkste game op de xbox alleszins, maar uiteindelijk wel perfect te doen. Elke baas vereist een skill van de speler, en eenmaal je weet wat, gaat het wel vlot.
Heb ik fun gehad aan de game? Eerlijk gezegd... niet echt. Soms, heel soms, kon ik ervan genieten, maar meestal was het frustratie en saaiheid (door het zoeken achter souls of humanity) dat overwon. Ik ben blij dat ik de ervaring gehad heb, maar nooit meer. Ik speel liever een iets chillere game zoals oblivion, met een wereld die ademt dan deze, ietwat dode wereld.
Desperation, het gevoel van alleen zijn, you against the world. Ultimate solitude. Moest het zo lekker fluffy zijn zoals Oblivion (of opkomende Skyrim) waar je om de minuut een NPC tegenkomt die je wel iets te vertellen hebt ga je niet hetzelfde krijgen als je nu krijgt.syndrom zei:true, het is een intense game eigenlijk om te spelen. GOTY matariaal

syndrom zei:the hell, heb je souls zitten farmen op die glitchy manieren miss?

Die heb ik wel op een eerlijke manier kunnen afmaken, dus dat gaf me al een beter gevoel over die eerste kill. 
Veruca zei:Ik heb gisteren die grote kat afgemaakt in Darkroot. Wel op een spijtige manier eigenlijk. Het beest kwam aangelopen, en kwam vast te zitten tussen een boom en een helling. (Blijkbaar niet bij mij alleen, omdat er achteraf een oranje tekst stond met "weakness: tight spot". Soit, dan maar even van m'n hart een steen gemaakt en het beest uit z'n medelijden verlost.
Om dan achteraf besprongen te worden door 2 andere katten.Die heb ik wel op een eerlijke manier kunnen afmaken, dus dat gaf me al een beter gevoel over die eerste kill.
Zitten voor de rest wel wat rotbeesten in dat bos.

Antoine Le Fanu zei:TIP: Ga nooit als Human in dat bos, behalve als je PvP zoekt, daarjuist als Human erin geweest, word eerst geinvade door een melee kerel. Mep mep dood, niet veel probleem. You have been invaded, nu deze keer een Sorcery user, die bijna neer, word ik nog door 2 man geinvade. WTF gasten xD 1vs1 he![]()

Veruca zei:Ik vraag me toch af hoe jullie aan zoveel humanity komen dat jullie bijna altijd als Human rondlopen.Ik hou meestal al mijn humanity bij om bonfires te kindlen.
Jammer dat er maar weinig mensen de moeite nemen om boodschappen te upvoten.
syndrom zei:Ik heb die forest covenant gejoined, dan wordt ge telkens gesummoned als een non covenant member dat bos binnenstapt als human
Ge kunt makkelijk humanity farmen op die ratten in de depths.
Heb daar 7 humanitys gefarmed op een half uurtje.

Antoine Le Fanu zei:Oh ik hoop dat ik jou tegenkom, laat ik je kennis maken met mijn nieuwe chaos spell![]()