Archief - Dark souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Ah, dan weet ik waar je zat. Je zit in dat 'verborgen' stukje achter die 2 bomen die je moet neerhakken. Je bent waarschijnlijk dan eerst die trappen omhoog gegaan, terwijl je eerst die Giant in het bos zelf moet afmaken (vlak bij het water). Blijkbaar komt die z'n maat helpen als je eerst met die Giant bovenaan de trappen vecht. Trust me, I found out the hard way as well. :p

Ik zit nu aan 83u, ben SL84 en heb juist Bed of Chaos afgemaakt en heb m'n eerste Soul voor in die Lordvessel te pakken.

Was precies een goede keuze om eerst daar naartoe te gaan. Dankzij m'n Chaos Covenant lvl2 heb ik die shortcut van Demon Ruins naar Lost Izalith kunnen nemen. Daar liepen van die Chaos Spiders rond, en eentje daarvan dropte een soort van helm met flashlight. Dus als ik nu naar Tomb of Giants ga (waar ik al eens geweest was), heb ik tenminste wat licht om naar beneden te gaan. :D

Runkle

Legacy Member
Veruca zei:
Ah, dan weet ik waar je zat. Je zit in dat 'verborgen' stukje achter die 2 bomen die je moet neerhakken. Je bent waarschijnlijk dan eerst die trappen omhoog gegaan, terwijl je eerst die Giant in het bos zelf moet afmaken (vlak bij het water). Blijkbaar komt die z'n maat helpen als je eerst met die Giant bovenaan de trappen vecht. Trust me, I found out the hard way as well. :p

Ik zit nu aan 83u, ben SL84 en heb juist Bed of Chaos afgemaakt en heb m'n eerste Soul voor in die Lordvessel te pakken.

Was precies een goede keuze om eerst daar naartoe te gaan. Dankzij m'n Chaos Covenant lvl2 heb ik die shortcut van Demon Ruins naar Lost Izalith kunnen nemen. Daar liepen van die Chaos Spiders rond, en eentje daarvan dropte een soort van helm met flashlight. Dus als ik nu naar Tomb of Giants ga (waar ik al eens geweest was), heb ik tenminste wat licht om naar beneden te gaan. :D

Die helm is inderdaad verschrikkelijk handig, als je die niet hebt ben je 'verplicht' om de skull lantern te gebruiken die helemaal beneden in de tomb of giants ligt. En aangezien je die alleen in le linkerhand kan gebruiken....

Depresjon

Legacy Member
mijne Dark Souls Limited edition staat bij deze te koop,ik geef het op ^^

Veruca

Legacy Member
DEPRESJON KAN HET NIET AAN! DEPRESJON KAN HET NIET AAN!
WENEN! WENEN! WENEN IS PLEZANT! OLE OLE! :evil:

Jeroen_HD

Legacy Member
Ondertussen heb ik die giants kunnen kapotmaken en die wolf ring geloot. Ook die moonlight butterfly heeft het moeten afleggen tegen mijn swordskills. Next on the list: Capra demon.

Veruca

Legacy Member
Die Butterfly demon is, naar mijn mening, de makkelijkste boss die ik al ben tegengekomen.

Het gevecht met Capra Demon draait maar om 3 dingen: location, location, location. :p

Jeroen_HD

Legacy Member
Gisteren die Hydra laten zien wie er meer awesome is. Havel the Rock also died by my sword en 4sl extra.

Mr.Mooch

Legacy Member
wat is een goede class om me te beginnen ?? heb hem onlangs gekocht

Mr.Mooch

Legacy Member
had ergens gelezen dat het max lvl rond de 710 ligt, das wel heel veel eh :o

verlengd weekend in zicht dan gaan we deze eens goed uitproberen.

ShiryuX

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
wat is een goede class om me te beginnen ?? heb hem onlangs gekocht

Ik zou knight aanraden, zelf was ik met Thief begonnen wat ik wel leuk vond, maar dan gewoon een Knight gemaakt en zit nu alles af te maken :D.
Uiteindelijk is het iets teveel moeite imo voor die backstabs te doen, dus die probeer ik een andere keer wel :p.

In any case, wel teleurgesteld want ik ging bij de covenant van een kat (in Darkwood Basin?) en een maat zei dat ik de guardian moest killen voor een awesome ring. Kreeg ik die natuurlijk niet (wel z'n zwaard) :(. Zal voor New Game+ worden...

Nu proberen die 2de bel te luiden en dan zien wat er gebeurt. Ik ben nu level 40 en heb de black knight sword & halberd, awesome stuff :bow:. Gebruik toch nog Drake's Sword omdat die sneller is...

Veruca

Legacy Member
Het is niet Shiva of the East (die guardian) die ge moet afmaken, maar zijn bodyguard. Er staat een ninja in stealth vlak bij hem, die je normaal gezien begint aan te vallen als je tegen Shiva vecht.

ShiryuX

Legacy Member
Veruca zei:
Het is niet Shiva of the East (die guardian) die ge moet afmaken, maar zijn bodyguard. Er staat een ninja in stealth vlak bij hem, die je normaal gezien begint aan te vallen als je tegen Shiva vecht.

Damn. Die ninja gewoon laten vallen in de afgrond denk ik :(. Ohwell. Nochtans zei m'n maat dat ik naast die murakamo ook een ring moest krijgen.

valdemaniak

Legacy Member
ben er dit weekend aan begonnen, spel is beenhard.

Begonnen als Knight, wil een melee char maken, met een basis aan magick om vanop afstand toch iets te kunnen met een vuurbal of zo.

Tot aan de firelink shrine ging het goed, dan heb ik wat confrontaties met skeletons aangegaan... is het normaal dat ik hier flink op mijn kloten krijg, telkens opnieuw? :D

Oh ja, ik heb al een aantal keer een jump attack en een kick gedaan, en weet niet hoe. LS + Rb of Rt staat in de tutorial, maar krijg daar geen consistentie in... tips?

En parry is ZO MOEILIJK!! Ik mis die constant, leaves you open to disaster!!


Toch vind ik het de max!

Veruca

Legacy Member
Hehe, die skeletons zijn nog iets te hard om meteen aan te beginnen bij je aankomst in Firelink. :p Het beste dat je kan doen is naar de Undead Burg gaan (trapje omhoog naar het aquaduct). Ik ben na de Burg even teruggegaan naar dat kerkhof, en na veel zweten heb ik dan die Zweihander te pakken gekregen. Dat wapen gebruik ik nu nog altijd. :D

En inderdaad, je hebt een kick (voorwaarts drukken en LB) en een jump (voorwaarts drukken en RB). Persoonlijk moet ik die analoge stick even 'flicken' voor die move er pas uit komt.

Parry is inderdaad even oefenen, en backstabben ook. Ik begrijp soms zelf niet waarom hij de ene keer een backstab registreert en de andere keren dan weer niet. :s

valdemaniak

Legacy Member
doet me al plezier om dat te lezen. Niet om te stoefen, maar die zweihander heb ik al wel kunnen looten, en die grote skeleton ook kunnen afmaken! Door m in de afgrond te manoevreren.

Kan m nog niet wielden natuurlijk :)

En ben ook al in de lift naar beneden geweest Ando Ruins of zo denk ik? Soit, komt daar ghosts tegen, precies ook nog geen spek voor mijne bek.

Zal vanavond eens naar boven gaan en zien of ik daar iets kan waarmaken, ben al content dat ik boven mijn niveau aan t knokken was...

Maar jij kan dus die kicks en jump attacks met de regelmaat van de klok uitvoeren? Ga er ook eens verder op oefenen dan! ^^

TOMMYGUN

Legacy Member
Voor die ghosts moet je cursed zijn om die wat schade te kunnen toedelen. Laat jezelf cursen in depths of cursed hand of zoiets kopen.

valdemaniak

Legacy Member
Ik had een transcient curse item gebruikt, maar m'n stats zijn echt nog niks waard. De eerste 2 ghosts kon ik neerleggen, maar de volgende 2 hadden me... Denk dat de curse uitwerkte tijdens combat of zo... soit, eerst naar boven, naar undeadburg

Veruca

Legacy Member
Haha, dat deed ik ook in't begin... skeletten de afgrond in laten draaien. :D
Maar ik toen ik doorhad dat die og te sterk waren, ben ik gewoon ergens anders naartoe gegaan.

Die Ghosts kon ik niet af, maar da's misschien te wijten aan de class in't begin. Na verloop van tijd komen alle classes zo'n beetje samen, maar in't begin is er wel duidelijk een verschil. Een Knight zal zo meer HP hebben, terwijl mijn Bandit class meer damage doet.

Soit, ik zou eigenlijk eens verder moeten spelen, is al weer een week of meer geleden. Moet nu nog de resterende Lord Souls gaan halen en dan is't eindbaas tijd denk ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan