Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Ik hoop maar 1 ding, dat bf3 niet overspoeld word door 'noobs' die geen verstand hebben als het aankomt om in teamverband te werken.
Want als ik aan 1 ding een hekel heb, is het aan mensen die het belangrijker vinden een goede K/D ratio te hebben ipv een map te winnen of teamleden te helpen.
(zo'n mensen heb je nu ook al in bf: bc2, maar gelukkig nog niet zoveel)

En in cod is het enige belangrijke die K/D ratio.

IW zet de cod franchise gewoon te kakken als ze geen dedicated servers erin steken.
Ik ben eens benieuwd naar de verkoopscijfers en de toestand van het aantal spelende mensen 3 maand na release.

(en ja.. ik speelde cod1(clans), cod2(clans) en heb ook cod: bo gespeeld. Maar de laatste cod's zijn niet meer van de zelfde kwaliteit als de vorige cod's.)

Ik zie bf3 op alle terreinen winnen.
Meer online spelers zoveel maanden na release, meer servers, meer clans, ...

Maar in het geheim hoop ik dat er meer cod spelers zijn dan bf3 spelers. zo gaan er minder 'slechtere' bf3 spelers zijn (aangezien het wss allemaal ex bf2 , bf:bc2 spelers zullen zijn)

elalexandro

Legacy Member
EternalSilence zei:
Ik hoop maar 1 ding, dat bf3 niet overspoeld word door 'noobs' die geen verstand hebben als het aankomt om in teamverband te werken.
Want als ik aan 1 ding een hekel heb, is het aan mensen die het belangrijker vinden een goede K/D ratio te hebben ipv een map te winnen of teamleden te helpen.
(zo'n mensen heb je nu ook al in bf: bc2, maar gelukkig nog niet zoveel)

En in cod is het enige belangrijke die K/D ratio.

IW zet de cod franchise gewoon te kakken als ze geen dedicated servers erin steken.
Ik ben eens benieuwd naar de verkoopscijfers en de toestand van het aantal spelende mensen 3 maand na release.

(en ja.. ik speelde cod1(clans), cod2(clans) en heb ook cod: bo gespeeld. Maar de laatste cod's zijn niet meer van de zelfde kwaliteit als de vorige cod's.)

Ik zie bf3 op alle terreinen winnen.
Meer online spelers zoveel maanden na release, meer servers, meer clans, ...

Maar in het geheim hoop ik dat er meer cod spelers zijn dan bf3 spelers. zo gaan er minder 'slechtere' bf3 spelers zijn (aangezien het wss allemaal ex bf2 , bf:bc2 spelers zullen zijn)

Ik ben het niet 100 maar 200 procent met u eens!

Elektronized

Legacy Member
Kheb SOCOM, CoD en Battlefield op de PS2 gespeeld in den tijd.. Kvond SOCOM en CoD toen al niks eigelijk.. Kben altijd bij Battlefield gebleven.
Da's gwn veel leuker, en online zijnder ook meer 'normale' gamers die ni beginne verwijte alsge ze vermoord en die ni zage alsze ni kunnen winnen. (Da heeft CoD duidelijk wel)
Den enige CoD dak heb gekocht was MW2, puur omda iedereen CoD aant spele was en de servers van Battlefield merkbaar leegliepen.
En mijn visie van de kinderen op CoD die niet tegen hun verlies kunnen werd nogmaals bekrachtigd op MW2.

Alsek vorig jaar gwn op school liep hoordek ook elken eerstejaars bezig over Call of Duty praten,
de winkels zouden hun aan de PEGI-rating moeten houden. :)
Of gwn alst spel een rating krijgt voor 18+, en u ID op u console is -18, da ge dan ni online kunt gamen ofzo.
Is gezelliger voor iedereen.

Ma kga ier ni verder op ingaan, da's voor een ander topic. :p

Anyhoo, CoD zuigt gewoon.

Nu met BF3 gaak terug CoD links laten liggen. :)

Cadiuro

Legacy Member
Elektronized zei:
Kheb SOCOM, CoD en Battlefield op de PS2 gespeeld in den tijd.. Kvond SOCOM en CoD toen al niks eigelijk.. Kben altijd bij Battlefield gebleven.
Da's gwn veel leuker, en online zijnder ook meer 'normale' gamers die ni beginne verwijte alsge ze vermoord en die ni zage alsze ni kunnen winnen. (Da heeft CoD duidelijk wel)
Den enige CoD dak heb gekocht was MW2, puur omda iedereen CoD aant spele was en de servers van Battlefield merkbaar leegliepen.
En mijn visie van de kinderen op CoD die niet tegen hun verlies kunnen werd nogmaals bekrachtigd op MW2.

Alsek vorig jaar gwn op school liep hoordek ook elken eerstejaars bezig over Call of Duty praten,
de winkels zouden hun aan de PEGI-rating moeten houden. :)
Of gwn alst spel een rating krijgt voor 18+, en u ID op u console is -18, da ge dan ni online kunt gamen ofzo.
Is gezelliger voor iedereen.

Ma kga ier ni verder op ingaan, da's voor een ander topic. :p

Anyhoo, CoD zuigt gewoon.

Nu met BF3 gaak terug CoD links laten liggen. :)

In de oudere CoD's was da veel beter hoor. 1 en 2 - echt zalig. In CoD4 begon et al wa meer mainstream te worden, maar met MW2 was het hek echt van de dam. In my experience, at least.

u4ea

Legacy Member
Ik ben wel voor zo'n coop gedeeltes, heb veel plezier gehad aan spec-ops in mw2.
Blijkbaar gaat er in BF3 nu ook zoiets zitten niet?

maartendq

Legacy Member
EternalSilence zei:
Ik hoop maar 1 ding, dat bf3 niet overspoeld word door 'noobs' die geen verstand hebben als het aankomt om in teamverband te werken.
Want als ik aan 1 ding een hekel heb, is het aan mensen die het belangrijker vinden een goede K/D ratio te hebben ipv een map te winnen of teamleden te helpen.
(zo'n mensen heb je nu ook al in bf: bc2, maar gelukkig nog niet zoveel)

En in cod is het enige belangrijke die K/D ratio.

IW zet de cod franchise gewoon te kakken als ze geen dedicated servers erin steken.
Ik ben eens benieuwd naar de verkoopscijfers en de toestand van het aantal spelende mensen 3 maand na release.

(en ja.. ik speelde cod1(clans), cod2(clans) en heb ook cod: bo gespeeld. Maar de laatste cod's zijn niet meer van de zelfde kwaliteit als de vorige cod's.)

Ik zie bf3 op alle terreinen winnen.
Meer online spelers zoveel maanden na release, meer servers, meer clans, ...

Maar in het geheim hoop ik dat er meer cod spelers zijn dan bf3 spelers. zo gaan er minder 'slechtere' bf3 spelers zijn (aangezien het wss allemaal ex bf2 , bf:bc2 spelers zullen zijn)

Newsflash:
*MW3 krijgt dedi's!
*Als je BC2 speelt weet je dat er nul komma nul teamplay is in public servers. Het is niet omdat een game gemaakt is voor teamplay dat mensen het ook effectief doen. Mijn ervaring is dat gamers het niet leuk vinden wanneer een game hen zegt wat ze wel en niet kunnen doen.

Overigens is in BC2 je K/D ratio ook belangrijk, belangrijker zelfs dan in COD. Als je K/D ratio erg negatief is wil dat zeggen dat jij verantwoordelijk bent voor heel wat verloren tickets voor jouw team terwijl je er best weinig afgenomen hebt van het andere team.

En die dogs met explosives kunnen beter géén killstreak zijn...

Cadiuro

Legacy Member
maartendq zei:
Newsflash:
*MW3 krijgt dedi's!
*Als je BC2 speelt weet je dat er nul komma nul teamplay is in public servers. Het is niet omdat een game gemaakt is voor teamplay dat mensen het ook effectief doen. Mijn ervaring is dat gamers het niet leuk vinden wanneer een game hen zegt wat ze wel en niet kunnen doen.

Overigens is in BC2 je K/D ratio ook belangrijk, belangrijker zelfs dan in COD. Als je K/D ratio erg negatief is wil dat zeggen dat jij verantwoordelijk bent voor heel wat verloren tickets voor jouw team terwijl je er best weinig afgenomen hebt van het andere team.

En die dogs met explosives kunnen beter géén killstreak zijn...

Ik heb als Medic in BC2 al vaak genoeg een enorm slechte KDR gehad, maar toch een enorm hoge score gehaald, gewoon door het healen en reviven van mensen. Een slechte KDR wil niet zeggen dat je geen aanwinst voor het team bent.
Wat zou je zelf het liefst hebben, een engineer met een KDR van 10/2 die nooit eens je voertuig herstelt of andere voertuigen uitschakelt, of een engineer met een KDR van 2/10 die ervoor zorgt dat je vlotjes het vijandelijke kamp binnen kan rijden?

deathsythe

Legacy Member
ik heb enkel BO eens gekocht voor te zien of COD nu zo goed is als sommige beweren...

wat een teleurstelling, die community is zo onvolwassen dat het niet normaal is.

heb het dan maar ff laten liggen voor wat het was... nu onlangs weer eens geinstalleerd op vraag van een klasgenoot die eens samen online wou gamen, oh god, het is nog erger geworden als voorheen.

'connecting to server'
ok, so far so good
'changing level'
ok, no problem
'sorry you don't have this map, please download this package at....'

-_-

echt hoe irritant is dat niet, ik betaal ffs 50 EUR en moet om de mapchange disconnecten en een andere server zoeken.

Fonskuh

Legacy Member
Zag gisteren op Steam dat MW3 aan € 59.99 gaat verkocht worden. Dan nog eens € 5 voor Elite elke maand en om het half jaar € 12.99 voor 4 extra maps?

Iedereen doet wat hij wilt, maar in mijn ogen is dit afzetterij.

ShApeBE

Legacy Member
Fonskuh zei:
Zag gisteren op Steam dat MW3 aan € 59.99 gaat verkocht worden. Dan nog eens € 5 voor Elite elke maand en om het half jaar € 12.99 voor 4 extra maps?

Iedereen doet wat hij wilt, maar in mijn ogen is dit afzetterij.

Niemand verplicht je om elite en die extra maps aan te schaffen, dat is een extra ervaring die ze aanbieden, het is aan jou om te beslissen of je hiervoor geld aan wild uitgeven.

maartendq

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik heb als Medic in BC2 al vaak genoeg een enorm slechte KDR gehad, maar toch een enorm hoge score gehaald, gewoon door het healen en reviven van mensen. Een slechte KDR wil niet zeggen dat je geen aanwinst voor het team bent.
Wat zou je zelf het liefst hebben, een engineer met een KDR van 10/2 die nooit eens je voertuig herstelt of andere voertuigen uitschakelt, of een engineer met een KDR van 2/10 die ervoor zorgt dat je vlotjes het vijandelijke kamp binnen kan rijden?
Tickets op = gg. Het kan me niet schelen als onze voertuigen in goede staat verkeren als we maar niet aan het objective geraken of vooruitgeraken.

Ik heb liever een engineer met 10/2 die in 'n vehicle zit dan ene die niet in 'n vehicle zit met 2/10. Voertuigen worden over 't algemeen sneller aan flarden geschoten dan ze hersteld worden, en engineers zijn easy targets voor snipers als ze midden in 'n gevecht opeens gaan repairen.

Fonskuh, ik raad je aan het spel te kopen bij 'n grote zaak zoals Saturn of Mediamarkt, of online. Grote kans dat je het daar vindt voor €45 en minder. Elite en DLC zijn niet verplicht.

tynoesj

Legacy Member
deathsythe zei:
ik heb enkel BO eens gekocht voor te zien of COD nu zo goed is als sommige beweren...

Als ge wilt kijken hoe goed CoD is moet ge dus het beste spel uit de reeks kopen en niet één van de mindere...

The Yeti

Legacy Member
tynoesj zei:
Als ge wilt kijken hoe goed CoD is moet ge dus het beste spel uit de reeks kopen en niet één van de mindere...

cod1 of cod2 dan ofwa?

ik vind BO allessinds al beter dan mw2.

Cadiuro

Legacy Member
CoD1 was enorm vet in zijn tijd, maar voelt vandaag een beetje verouderd. CoD2 is zalig, maar ik dacht dat er niet al te veel spelers meer online waren... CoD4 wordt nog veel gespeeld en is nog steeds heerlijk. Ze zijn alledrie als spel echter geweldig.

CoD1 heeft wel een echt geweldige single-playercampaign. Gaf echt een gevoel van totale oorlog, in tegenstelling tot CoD4 dat veel meer gericht was op het verhaal achter de campaign. Dat neemt niet weg dat ook CoD4 een supercampaign heeft ;).

Toen kon je nog CoD spelen voor de SP.

maccie

Legacy Member
Cadiuro zei:
CoD1 was enorm vet in zijn tijd, maar voelt vandaag een beetje verouderd. CoD2 is zalig, maar ik dacht dat er niet al te veel spelers meer online waren... CoD4 wordt nog veel gespeeld en is nog steeds heerlijk. Ze zijn alledrie als spel echter geweldig.

CoD1 heeft wel een echt geweldige single-playercampaign. Gaf echt een gevoel van totale oorlog, in tegenstelling tot CoD4 dat veel meer gericht was op het verhaal achter de campaign. Dat neemt niet weg dat ook CoD4 een supercampaign heeft ;).

Toen kon je nog CoD spelen voor de SP.

²
Alleen mis ik nog cod5 (WaW), deze is echt dood qua online spelers. En toch vind ik deze nu wel de moeite na al de patches die de game heeft gekregen.

The Yeti

Legacy Member
Kennethdw zei:
Denk dat cod4 den beste is.
Of anders cod2.

Bwa cod4? tripple nade ftw ofwa?
En als ge da nu terug gaat spelen zit het daar VOL me cheaters...

Cadiuro

Legacy Member
maccie zei:
²
Alleen mis ik nog cod5 (WaW), deze is echt dood qua online spelers. En toch vind ik deze nu wel de moeite na al de patches die de game heeft gekregen.

Tis waar, ik heb me serieus geamuseerd met WaW. Heb het wel altijd een raar spel gevonden, en iets minder het klassieke CoD-gevoel.

Kennethdw

Legacy Member
The Yeti zei:
Bwa cod4? tripple nade ftw ofwa?
En als ge da nu terug gaat spelen zit het daar VOL me cheaters...

Promod?
En denk dat elk spel dat al jaren uit is wel te maken heeft met een hoop cheaters. Maar over het algemeen heeft cod4 nooit veel cheaters gehad. Toch niet in de tijd dat ik het speelde althans en dat is een best lange tijd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan