kim gillissen
Legacy Member
Beste mensen,
Ik maak deze topic om een beetje het haten op de huidige COD MW3 topics te minderen en klachten of dergelijken hier te doen. Ik hoop dat dit de Moderators dan niet stoort (zo blijven de andere topics mss properder).
1: Ik ben geen algemene COD hater, ik speel zelfs nog graag en regelmatig COD4 MW. Toch ben ik een grote tegenstander van elke COD game die de afgelopen 4 jaar daarna uitgekomen zijn. COD5 en COD6 MW2 heb ik uitgeprobeert, BO heb ik laten liggen na de reviews te lezen, maar met de aankondiging van ELITE viel voor mij ergens de druppel.
2: Mijn mening over de huidige situatie met de COD franchise is: Ik voel compleet geen dieptegang meer in de spellen, geen vernieuwing (MP is een copy paste van de vorige elke keer met gerecycleerde maps en wapens), zelfde engine (weeral :applause
, slechte tot geen support achteraf, ... .
3: Het lijkt de laatste tijd puur om het geld te draaien... zeker met COD ELITE die nu gelijktijdig met MW3 uitkomt (7.99€/maand voor een prog gelijkend op Steam), DLC die een forse duit kost (14.99/ DLC pack), hoe snel ze de games achter mekaar uitbrengen, op welke manieren ze proberen geld uit te sparen op de game (redenen zoals uit punt 2) en het feit dat zelfs nu nog 3-4 jaar oude COD games nog steeds niet/amper afgeprijsd zijn!
4: Ik ga niet 'bashen' op de fanboys hier - dat gebeurt genoeg in het nieuws gedeelte - maar ik hoop dat ze inzien dat door MW3 te kopen je alleen nog maar meer meehelpt om een hebberig bedrijf nog meer geld te doen verdienen, slechte(re) vervolgen uit te brengen omdat het toch blijft verkopen en mss nog erger... dat andere Devs dit voorbeeld gaan volgen omdat het succesvol lijkt, dat zou het einde betekenen van kwaliteitsvol gaming!
Daarom - met deze redenen in't achterhoofd - vraag aan jullie om het spel niet te kopen en eventueel op deze video te reageren ivm COD ELITE:
YouTube - ‪Call of Duty Elite PROTEST | Join now!‬‏
PS: enkele grappige vids die ik vond:
http://www.youtube.com/watch?v=1FU3DnxCZRg&feature=related Activision wil Dice opblazen
http://www.youtube.com/watch?v=A5tRNs2X5Q4&feature=fvwrel
Deze gaat over het extreem 'realisme' van MW3.
Ik maak deze topic om een beetje het haten op de huidige COD MW3 topics te minderen en klachten of dergelijken hier te doen. Ik hoop dat dit de Moderators dan niet stoort (zo blijven de andere topics mss properder).
1: Ik ben geen algemene COD hater, ik speel zelfs nog graag en regelmatig COD4 MW. Toch ben ik een grote tegenstander van elke COD game die de afgelopen 4 jaar daarna uitgekomen zijn. COD5 en COD6 MW2 heb ik uitgeprobeert, BO heb ik laten liggen na de reviews te lezen, maar met de aankondiging van ELITE viel voor mij ergens de druppel.
2: Mijn mening over de huidige situatie met de COD franchise is: Ik voel compleet geen dieptegang meer in de spellen, geen vernieuwing (MP is een copy paste van de vorige elke keer met gerecycleerde maps en wapens), zelfde engine (weeral :applause
, slechte tot geen support achteraf, ... .
3: Het lijkt de laatste tijd puur om het geld te draaien... zeker met COD ELITE die nu gelijktijdig met MW3 uitkomt (7.99€/maand voor een prog gelijkend op Steam), DLC die een forse duit kost (14.99/ DLC pack), hoe snel ze de games achter mekaar uitbrengen, op welke manieren ze proberen geld uit te sparen op de game (redenen zoals uit punt 2) en het feit dat zelfs nu nog 3-4 jaar oude COD games nog steeds niet/amper afgeprijsd zijn!

4: Ik ga niet 'bashen' op de fanboys hier - dat gebeurt genoeg in het nieuws gedeelte - maar ik hoop dat ze inzien dat door MW3 te kopen je alleen nog maar meer meehelpt om een hebberig bedrijf nog meer geld te doen verdienen, slechte(re) vervolgen uit te brengen omdat het toch blijft verkopen en mss nog erger... dat andere Devs dit voorbeeld gaan volgen omdat het succesvol lijkt, dat zou het einde betekenen van kwaliteitsvol gaming!

Daarom - met deze redenen in't achterhoofd - vraag aan jullie om het spel niet te kopen en eventueel op deze video te reageren ivm COD ELITE:
YouTube - ‪Call of Duty Elite PROTEST | Join now!‬‏
PS: enkele grappige vids die ik vond:
http://www.youtube.com/watch?v=1FU3DnxCZRg&feature=related Activision wil Dice opblazen

http://www.youtube.com/watch?v=A5tRNs2X5Q4&feature=fvwrel
Deze gaat over het extreem 'realisme' van MW3.

