Mr.Hankey
Legacy Member
shiftyke zei:SP is de reeks nog zeer aangenaam maar de MP van de nieuwere heeft het niveau van COD2 NOOIT meer kunnen evenaren en ik denk niet dat ze het ooit nog zullen evenaren.
Vond de MP van Cod 4 toch ook wel zeer goed... Is daarna serieus bergaf gegaan en zal idd waarschijnlijk nooit meer diezelfde speelervaring kunnen leveren. Volgens mij is cod uitgemolken... maar ook bf zal (is) weldra uitgemolken zijn. Tijd voor iets nieuws


