Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Hankey

Legacy Member
shiftyke zei:
SP is de reeks nog zeer aangenaam maar de MP van de nieuwere heeft het niveau van COD2 NOOIT meer kunnen evenaren en ik denk niet dat ze het ooit nog zullen evenaren.

Vond de MP van Cod 4 toch ook wel zeer goed... Is daarna serieus bergaf gegaan en zal idd waarschijnlijk nooit meer diezelfde speelervaring kunnen leveren. Volgens mij is cod uitgemolken... maar ook bf zal (is) weldra uitgemolken zijn. Tijd voor iets nieuws :cool:

thelordofpee

Legacy Member
Uw post was daarentegen zeer nuttig!

Hoe is de singleplayer trouwens?

deven

Legacy Member
kan ik dit spel spelen met huidig systeem? ( zie sig )

BF3 moet ik spijtig genoeg aan men neus laten voorbij gaan. allle sop low en resolutie minste schokt het nog.

Maar heb ergens gelezen dat MW2 en 3 op zelfde engine zitten?...

En de 2 kon ik nog vrij goed draaien.

Daarmee mijn vraag.

mvg Kristof

dadash

Legacy Member
Minimum is een E6600 en 8600GT. Daar zit je dus op en boven zou dus wel moeten lukken. Alles op low zetten.

deven

Legacy Member
dadash zei:
Minimum is een E6600 en 8600GT. Daar zit je dus op en boven zou dus wel moeten lukken. Alles op low zetten.

beiden zijn nu wel overclockt. Weet niet of dit iets van meerwaarde geeft.

Denk dat ik het dan eerst is download. lukt het naar mijn zin, dan wel kopen natuurlijk want singleplayer zegt me niks :-)

wil wel weten of het deftig gaat.

thx alvast.

Fenumeher

Legacy Member
Hebt ge geen console? Anders zou ik het daar op kopen als ik u was ze :)

deven

Legacy Member
Fenumeher zei:
Hebt ge geen console? Anders zou ik het daar op kopen als ik u was ze :)


nee heb ik niet. en ook control voor shooters vind ik gewoon rampzalig tegenover toetsenbord en muis combo.

pc upgrade zijn de spellen me nu ook niet waard. battlefield vindt ik wel spijtig. Maar upgrade van 600 - 700 € voor een spel gaat me wat ver :-)

SXe

Legacy Member
thelordofpee zei:
Uw post was daarentegen zeer nuttig!

Hoe is de singleplayer trouwens?

Ja, zoals altijd is de SP heel goed in orde. In het begin is het een beetje saai, maar naarmate je verder komt begint het leuker te spelen imho. In de SP komen ook een paar dingen uit de vorige MW's terug maar nu langs een andere kant bekeken. Eigelijk moet je dus MW3 gespeeld hebben om het volledige verhaal te krijgen :p

Infect3d

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ik wist eigenlijk in het begin niet welke CoD het was...

Ik ook ni maar daarna zag ik dat ze naar CoD4 wisselden. xD Maar eigenlijk kon je het zien aan de AK dat het MW3 is in het begin.

tynoesj

Legacy Member
MW3 is ondertussen gereleased, graag verwijs ik jullie naar de andere topics.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan