Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scarity zei:Ik zal nog wel enkele dagen wachten op een blackbox release, 3 uurtje vrijmaken voor singleplayer eens te bekijken, en er hopelijke nooit meer aan te moeten denken![]()
flyingdutchman zei:Dit dus.

Ik heb geen lag issues ofzo, verre van zelfs. Maar ik wil zelf kunnen kiezen welke server, welke map, etc. Nu zijn die dedicated servers unranked/unofficial of hoe moet ik het zeggen?
. Deze game maken ze volgens mij veel te overpowered. Goed nieuws voor noobs... . Mss dat hierdoor minder gecampt zal worden omdat de killstreaks toch niet resetten maar liever spelen tegen campers dan een game waarbij iedereen makkelijk kills / killstreaks haalt
ad:Mr.Hankey zei:Ik heb toch wel genoten van mw en mw2... Black Ops heeft het verpest. Ik twijfel of ik mw3 wel zou kopen... Blijkbaar resetten de killstreaks niet na het doodgaan. Deze game maken ze volgens mij veel te overpowered. Goed nieuws voor noobs... . Mss dat hierdoor minder gecampt zal worden omdat de killstreaks toch niet resetten maar liever spelen tegen campers dan een game waarbij iedereen makkelijk kills / killstreaks haalt
ad:
Hornymoose zei:alletwee toevallig bf3 spelers![]()
Phaetor zei:Dat geldt alleen voor de teamsupport killstreaks. De aanvallende killstreaks zijn gewoon zoals altijd (dood : opnieuw). En je moet kiezen welke van de 2 je wilt gebruiken. Dacht ik toch, heb het niet echt in detail gelezen
dan valt het mss nog mee