Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Tgoh ja, 50 euro dan. Ben niet meer op de hoogte van CoD's prijzen.

R3L4X

Legacy Member
Voor de SP misschien eens afhalen, voor de rest is het gewoon een patchke voor MW2.

Enja, ik vond MW2 goed, maar BO heeft de hele reeks verpest voor mij.

Curtis_ssk

Legacy Member
Heb hem ook nog is aangeschaft, ik speel BF3 op PC maar stop AUB met beide games te vergelijken ..

BF3 staat grafisch verder zoveel is zeker maar COD is gewoon fast pace shooting terwijl BF3 chaotische warfare is waarbij je als je wil winnen enige tactiek moet toepassen (het occasionele gecamp van een bombspot bv.)

Die idiote vergelijkingen houden echt geen steek ! Wie is beter ? Lebron of Kobe ? Rose of Rondo ? Drake of Cole ? Winter of zomer ? Appelen of peren ?

Fenumeher

Legacy Member
Ja als ik die laatste twee vergelijkingen mag beantwoorden zeg ik ook zomer en appelen :p

En daar zal wel het overgrote deel van de bevolking met akkoord gaan maar ik begrijp wat je wilt zeggen ofc en idd :)

Godlessarto

Legacy Member
BF3 en MW3 valt gewoon niet te vergelijken tbh. Bf3 staat gewoon verder punt.

Scifo

Legacy Member
Net een paar "objectieve" reviews gelezen. Dat ze die'n MW zeik maar achterwege laten volgend jaar, volledig uitgemelkt!

devil

Legacy Member
ik wil dat ze terug een cod maken gelijk vroeger, cod 1 en cod:uo, maar dan nu een nieuwe van de oorlog in vietnam

Ataraxis

Legacy Member
De non-biased reviews zeggen genoeg. Ben blij dat ik dit jaar niet heb toegegeven. En nee ik ben geen 'hater' of een 'BF3 Fanboy'. Dit is gewoon mijn mening over wat er met deze franchise gebeurt is. Ik heb hier elke CoD liggen, vanaf 1 tot Black Ops.

Phaetor

Legacy Member
Heb hem gekocht in de MM voor 40€ en heb er nu een aantal uren spelen opzitten.
De gameplay is beter dan MW2 & Blops imo. Dat het meer van hetzelfde werd wisten we op voorhand al, maar het voelt allemaal wat meer balanced en minder annoying aan dan voorheen. Kan ook zijn omdat iedereen nog maar op low level zit en nog niet veel heeft vrijgespeeld.

Alleen jammer dat we nog steeds met die P2P zooi zitten :( Ik heb geen lag issues ofzo, verre van zelfs. Maar ik wil zelf kunnen kiezen welke server, welke map, etc. Nu zijn die dedicated servers unranked/unofficial of hoe moet ik het zeggen?

kervelsoep

Legacy Member
Het lijkt me gewoon een patch, alles is exact hetzelfde buiten wat tweaks hier en daar. Ik herken zelfs veel geluiden die krak hetzelfde zijn, alsook de interface en het meeste van de wapens en perks. Passen die handel, ik heb hier al een blackops liggen die schimmelvorming begint te vertonen. Een veredelde map pack voor 60 euro is melkerij ten top wel.

Phaetor

Legacy Member
Waar betalen jullie 60€ :O Dat is ziek veel
Ik heb precies wel geluk :p Ik heb mw2 amper online gespeeld. Black Ops wel heel veel. Voor mij is dit allemaal nieuw lol

Mr.Hankey

Legacy Member
Ik heb toch wel genoten van mw en mw2... Black Ops heeft het verpest. Ik twijfel of ik mw3 wel zou kopen... Blijkbaar resetten de killstreaks niet na het doodgaan :wtf:. Deze game maken ze volgens mij veel te overpowered. Goed nieuws voor noobs... . Mss dat hierdoor minder gecampt zal worden omdat de killstreaks toch niet resetten maar liever spelen tegen campers dan een game waarbij iedereen makkelijk kills / killstreaks haalt :sad:

xfxxl

Legacy Member
BATTLEFIELD 3 OWNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


CALL OF DUTY SUCKS!!!!

Phaetor

Legacy Member
Mr.Hankey zei:
Ik heb toch wel genoten van mw en mw2... Black Ops heeft het verpest. Ik twijfel of ik mw3 wel zou kopen... Blijkbaar resetten de killstreaks niet na het doodgaan :wtf:. Deze game maken ze volgens mij veel te overpowered. Goed nieuws voor noobs... . Mss dat hierdoor minder gecampt zal worden omdat de killstreaks toch niet resetten maar liever spelen tegen campers dan een game waarbij iedereen makkelijk kills / killstreaks haalt :sad:

Dat geldt alleen voor de teamsupport killstreaks. De aanvallende killstreaks zijn gewoon zoals altijd (dood : opnieuw). En je moet kiezen welke van de 2 je wilt gebruiken. Dacht ik toch, heb het niet echt in detail gelezen

shiftyke

Legacy Member
SP is de reeks nog zeer aangenaam maar de MP van de nieuwere heeft het niveau van COD2 NOOIT meer kunnen evenaren en ik denk niet dat ze het ooit nog zullen evenaren.

flyingdutchman

Legacy Member
Hornymoose zei:
alletwee toevallig bf3 spelers :D

Ik heb geen van beide games.
BF3 is BFBC 2.5 en MW3 is wel, MW1.3 .

Ik merk aan mezelf dat ik het een beetje gehad heb met die shooters, t'is allemaal teveel van hetzelfde en dan spreek ik niet enkel over CoD.

Ik ga mijn geld aan Skyrim geven denk ik, al zal ik daar totaal de tijd niet voor hebben om het fatsoenlijk te spelen, da's ook jammer natuurlijk.

Scifo

Legacy Member
@shiftyke
Random action scenes noem ik nu niet echt aangenaam als een verhaal. :unsure: (heb enkel MW2 SP gespeeld btw)

Mr.Hankey

Legacy Member
Phaetor zei:
Dat geldt alleen voor de teamsupport killstreaks. De aanvallende killstreaks zijn gewoon zoals altijd (dood : opnieuw). En je moet kiezen welke van de 2 je wilt gebruiken. Dacht ik toch, heb het niet echt in detail gelezen

:unsure: dan valt het mss nog mee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan