Echt MW-fanboy ben ik niet - het spel heeft meer dan genoeg downsides in mijn ogen. Toch speel ik het best graag. Ik, en met me veel andere liefhebbers van de reeks, denk ik, beginnen het gewoon beu te worden telkens weer en weer en weer te moeten horen hoe het spel dat we graag spelen een slecht spel is, zeker als ook BF3 ergens vernoemd wordt. Mijn pull is uit de mode maar hij zit geweldig - dan hoef ik er toch niet steeds op gewezen worden dat hij uit de mode is?
Laat dit topic zijn wat het is: een haat-topic. Als je BF3 beter vindt of Activision haat, kom het dan hier melden. Laat het andere topic ook zijn wat het is: een discussie. Zowel de voor- en tegenstanders zijn er welkom, op voorwaarde dat ze met behulp van argumenten proberen hun stelling of mening te verdedigen, maar ook openstaan voor de argumenten van de andere partij, iets wat hier de laatste tijd niet het geval meer was (langs beide kanten).