Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bumbolt

Legacy Member
thelordofpee zei:
Nee, ik ga even Minecraft doen. Ik zeg overigens alleen wat ik gehoord heb van andere mensen, zeg tegen die mensen dat ze moeten stoppen met whinen. En ik ben eigenlijk wel een beetje moe ja, al ligt dat hier niet aan... Als ge over MW3 wilt praten moet ge een algemeen MW3-thread maken en niet hier posten.

Lees de titel...

Hornymoose

Legacy Member
thelordofpee zei:
Nee, ik ga even Minecraft doen. Ik zeg overigens alleen wat ik gehoord heb van andere mensen, zeg tegen die mensen dat ze moeten stoppen met whinen. En ik ben eigenlijk wel een beetje moe ja, al ligt dat hier niet aan... Als ge over MW3 wilt praten moet ge een algemeen MW3-thread maken en niet hier posten.

Ge hebt gelijk ook hoor, wat ge op youtube kunt vinden is allemaal hetzelfde, mw 2.1. Geluiden hetzelfde, wapens amper anders, auto's hetzelfde texturen van de mappen. Jammerlijke zaak. SP schijnt dan wel weer goed te zijn.

spade VI

Legacy Member
I don't get it....mw2 was toch goed ? Dus dan maakt het toch niet uit als deze hetzelfde is??

Bumbolt

Legacy Member
Hornymoose zei:
Ge hebt gelijk ook hoor, wat ge op youtube kunt vinden is allemaal hetzelfde, mw 2.1. Geluiden hetzelfde, wapens amper anders, auto's hetzelfde texturen van de mappen. Jammerlijke zaak. SP schijnt dan wel weer goed te zijn.

MW2 is imo ng altijd een zeer goed game qua graphics, enkel de killstreaks zijn fucked. En de nieuwe stijl van streaks met de classes in toch inovatief voor cod. Voor de sounds moet je naar bf gaan ds nu eenmaal typisch dat in cod de sounds niet echt realistisch zijn.

dadash

Legacy Member
De engine van CoD is toch echt wel goed. Vergelijk dat bv eens met GTA SA toen dat uit kwam op PC was dat echt een gat lelijke game. Maar man wat heb ik daar fun mee gehad. Crysis like graphics zijn leuk voor even maar voor echte fun moet de gameplay gewoon goed zitten en daar blinkt CoD nu eenmaal al een decenium in uit. De SP, de Co-Op de MP ik kijk gewoon naar het ganse pakket uit.

ZyphO

Legacy Member
Zal de SinglePlayer al beschikbaar zijn vnvnd ook al lukt de activatie niet ?

dadash

Legacy Member
ZyphO zei:
Zal de SinglePlayer al beschikbaar zijn vnvnd ook al lukt de activatie niet ?

Op PC normaal niet. Game moet unlocked worden via Steam. Op console moet SP wel al mogelijk zijn.

ZyphO

Legacy Member
dadash zei:
Op PC normaal niet. Game moet unlocked worden via Steam. Op console moet SP wel al mogelijk zijn.

Hmm . dan zal ik gewoon morgenochtend gaan naar de winkel. Geen zin nu om nu 55€ te betalen in de GM terwijl je niet kan spelen terwijl je het in de Media Markt ' Oostende ' kan krijgen voor 39,90€.

Kga dan maar bellen om 00:00 om die te annuleren.

thelordofpee

Legacy Member
Bumbolt zei:
Lees de titel...

"COD MW3:"why it should not win this fall!"

Daar leid ik uit af dat we hier discussiëren waarom MW3 niet een even groot succes zal zijn voor uw persoonlijk...

maartendq

Legacy Member
thelordofpee zei:
Mensen in Nederland die het spel hebben door een bedrijf dat te vroeg verstuurde zeggen dat het net MW2 is...

Deze kerel hier uit België die het spel al sinds gisterenavond heeft zegt dit ook. Bovendien vindt deze kerel MW2 een mijlpaal in gaming geschiedenis (zowel qua populariteit online als het gevoel dat je in een actiefilm zit in single player) dus een opvolger die op een mijlpaal verbeteringen aanbrengt kan alleen maar goed zijn.

Bovendien draait het spel zelfs op consoles aan een relatief stabiele 60 frames per second terwijl het er nog eens verdorie goed uitziet ook.

Cadiuro

Legacy Member
Tis waar, dit is eigenlijk de haat-thread.
Ik zal nu een algemene MW3-thread openen voor normale discussie over het spel - de haters kunnen hier blijven. Wie op een volwassen manier wil discussieren over de pro's en contra's van het spel, kan me daarheen volgen.

Edit: Thread is open! BF3-fanboys, voel u vrij hier te blijven, wij zullen in dit topic wel verder gaan discussieren.

thelordofpee

Legacy Member
Kvin fanboy zo' vies woord. Natuurlijk zijt ge fan van iets, da's logisch. Dan aijt gij een CoD-fanboy? Hier kunt ge ook goe discussieren, alleen krijgt ge direct gekak op uw kop van fanboy... Da was een paar maanden voor de release van BF3 nog niet, en ik had dezelfde mening toen.

Cadiuro

Legacy Member
Echt MW-fanboy ben ik niet - het spel heeft meer dan genoeg downsides in mijn ogen. Toch speel ik het best graag. Ik, en met me veel andere liefhebbers van de reeks, denk ik, beginnen het gewoon beu te worden telkens weer en weer en weer te moeten horen hoe het spel dat we graag spelen een slecht spel is, zeker als ook BF3 ergens vernoemd wordt. Mijn pull is uit de mode maar hij zit geweldig - dan hoef ik er toch niet steeds op gewezen worden dat hij uit de mode is?

Laat dit topic zijn wat het is: een haat-topic. Als je BF3 beter vindt of Activision haat, kom het dan hier melden. Laat het andere topic ook zijn wat het is: een discussie. Zowel de voor- en tegenstanders zijn er welkom, op voorwaarde dat ze met behulp van argumenten proberen hun stelling of mening te verdedigen, maar ook openstaan voor de argumenten van de andere partij, iets wat hier de laatste tijd niet het geval meer was (langs beide kanten).

Scarity

Legacy Member
Ik zal nog wel enkele dagen wachten op een blackbox release, 3 uurtje vrijmaken voor singleplayer eens te bekijken, en er hopelijke nooit meer aan te moeten denken :)

Fenumeher

Legacy Member
Ik leef hard volgens principes en ik heb gezegd dat ik na BO geen meer ging kopen omdat ze mij iets te hard hebben teleurgesteld als gamer. (dit is persoonlijk en ik respecteer de mensen hun keuze in spel) Hierdoor ga ik het niet kopen. Grappig is dat veel mensen dit ook maanden zeiden en nu toch ineens van gedacht wisselen. Dat moeten we ze toch meegeven en dat is het meekrijgen van de massa. :p

flyingdutchman

Legacy Member
Scarity zei:
Ik zal nog wel enkele dagen wachten op een blackbox release, 3 uurtje vrijmaken voor singleplayer eens te bekijken, en er hopelijke nooit meer aan te moeten denken :)

Dit dus.

u4ea

Legacy Member
Scarity zei:
Ik zal nog wel enkele dagen wachten op een blackbox release, 3 uurtje vrijmaken voor singleplayer eens te bekijken, en er hopelijke nooit meer aan te moeten denken :)

Als het u ni boeit. Waarom speelt ge het dan? :wtf:

thelordofpee

Legacy Member
Omdat de singleplayer altijd wel de moeite is, echter niet voor 60 euro.

deathsythe

Legacy Member
pc versie van 60EUR, zelfs in de GM kost het zo veel niet.
los daarvan, 50EUR is nog te veel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan