Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartendq

Legacy Member
silent785 zei:
Team balance heb je sowieso ook niet op PC, ik ben zelf iemand die Bad Company 2 op PC speelde en daar was er ook geen team balance die dat teams door elkaar schudde en dit heb ik ook nooit gezien in een BF game(BF2 ook niet). Zo blijft altijd hetzelfde team winnen totdat er PRO's komen. Eén van de grootste mankementen van BF3.

En op zich BF3 verschilt ook niet ZOVEEL van Bad Company 2. Eerder een Bad Company 2,5.

Ik zeg niet dat BF3 slecht is ofzo maar gewoon dat het hetzelfde is als CoD. Leuk voor even.

Team balance in BC2 was inderdaad vér zoek.. Maar dat is het geval in de meeste team-based spellen, hoor. Het valt gewoon des te meer op omdat je als individu quasi geen invloed hebt in BF3, tenzij je een paar mcoms eigenhandig opblaast (heb ik al enkele keren moeten doen) terwijl de anderen gewoon voor de kills gaan. Ik speel BF3 echt graag maar er zijn momenten dat ik mijn xbox gewoon afsluit voor m'n humeur helemaal verpest wordt door de idiotie van m'n team mates. Op zo'n moment kan een lone-wolf game a la COD of Unreal Tournament eens leuk zijn omdat je gewoon kan doen wat je wilt. Als je dood gaat is het jouw eigen fout, niet dat van je team mates.

Bovendien trekt de campaign van BF3 op niets. Pacing is volkomen afwezig, het is niet altijd duidelijk waar je heen moet en je vijanden schieten je van op honderd meter accuraat af met 'n RPG. Dit laatste probleem bestond al in beide Bad Companies dus waarom ze daar nog steeds niets aan gedaan hebben weet ik ook niet. Dit fenomeen heeft me al een paar vrij frustrerende cheap deaths gegeven: "MAN THE LMG"-->knal rpg op m'n dak voor ik wist wat er gebeurde. De enige game die er in slaagt om echt een actiefilmervaring te geven in 'n game is COD. Ja, het verhaal is onwaarschijnlijk (net als in de meeste videogames), ja het is lineair (was Half Life 2 ook en deze geldt nog steeds als een van de beste games ooit) maar verdorie het speelt vlot weg.

In ieder geval is de maand november een topmaand voor shooterfans. BF3 en MW3, schitterend gewoon!

Hq Nine

Legacy Member
Net de singleplayer uitgespeeld , WAT EEN GAME

beste cod ooit !

Jensrrr

Legacy Member
Post is ne foto van ulle kasticket als gelle toch allemaal al cod mw3 hebt

demon326

Legacy Member
Ik denk dat ook veel mensen CoD haten omwille van de DLC, het is door cod spelers doodnormaal geworden om 15 euro neer te tellen voor een paar herwerkte maps uit de vorige cod games, al dan niet in omgekeerde richting.

en cod 'snel' ? Speel eens unreal tournament of quake, dan weet ge wat snel is :unsure:

Iedereen moet zijn type game spelen, het is gewoon een feit dat cod nu eenmaal een melkoe is en zal blijven zolang mensen dit blijven slikken. Ik zie zelfs liever geen cod op pc, dan is er een ergernis minder voor pc gamers :unsure:

Jensrrr

Legacy Member
wim_gunner zei:
ja nee kzeg da door die comment boven mij.:p

aaah zoo :) .. maar moest iemand een kasticket kunnen online zette , zou zeer handig zijn voor de verkoop van sommige winkels

u4ea

Legacy Member
benny zei:
Ik denk dat ook veel mensen CoD haten omwille van de DLC, het is door cod spelers doodnormaal geworden om 15 euro neer te tellen voor een paar herwerkte maps uit de vorige cod games, al dan niet in omgekeerde richting.

en cod 'snel' ? Speel eens unreal tournament of quake, dan weet ge wat snel is :unsure:

Iedereen moet zijn type game spelen, het is gewoon een feit dat cod nu eenmaal een melkoe is en zal blijven zolang mensen dit blijven slikken. Ik zie zelfs liever geen cod op pc, dan is er een ergernis minder voor pc gamers :unsure:

Waarom zouden ze da ni meer uitbrengen op pc als da nog goed verkoopt? Ik ben één van die mensen dat plezier heeft aan CoD. De SP, MP en coop.

Heb nooit DLC gekocht voor CoD dus kvoel mij ni echt uitgemelkt. Zeker omda mijn speelduur per euro veel hoger ligt dan bij elk ander spel dat ik heb. En ja ik heb der nog veel plezier in ook al is da nog wijd hetzelfde.

Als een spel hetzelfde blijft. Gaan ze zagen dat het nog altijd hetzelfde is. Als een spel veranderd, zagen de mensen dat het ni lijk het origineel speelt. (Zie BF3) Ben blij dat ze wat blijven steken bij deze formule. Ik verwacht dat de volgende CoD (van Infinity Ward) een nieuwe engine gaat hebben.

dadash

Legacy Member
Ik wil ook nog altijd CoD op PC. Heb ook nog nooit een DLC gekocht. Iedereen is daar toch vrij in. Als er nu genoeg interesse is waarom zouden ze dan geen DLC mogen verkopen? Alsof de concurrentie geen DLC verkoopt?

beemerdriver

Legacy Member
te koop in Bart Smit Brugge. PC Versie : 49,99 Xbox,PS3 : 59,99

u4ea

Legacy Member
Kga em één van deze ook eens bestellen ergens. Mediamarkt is hier een beke te ver vanaf om de speciaal daar te gaan halen.:p Waarsch tegen 40euro in Nederland ofzo.

u4ea

Legacy Member
Ja maar op console is het denk ik wel al speelbaar. Meeste winkels hebben release datum niet gerespecteerd denk ik.:p

Fax

Legacy Member
De steam klok staat op 14uur en 23 minuten. Als ik dit nu uitreken wordt de game unlocked op 08/11/2011 om 08:00 uur 's morgens.

Straks is er nachtopening .... tsal leuk worden als we thuis komen. Zucht !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan