maartendq
Legacy Member
silent785 zei:Team balance heb je sowieso ook niet op PC, ik ben zelf iemand die Bad Company 2 op PC speelde en daar was er ook geen team balance die dat teams door elkaar schudde en dit heb ik ook nooit gezien in een BF game(BF2 ook niet). Zo blijft altijd hetzelfde team winnen totdat er PRO's komen. Eén van de grootste mankementen van BF3.
En op zich BF3 verschilt ook niet ZOVEEL van Bad Company 2. Eerder een Bad Company 2,5.
Ik zeg niet dat BF3 slecht is ofzo maar gewoon dat het hetzelfde is als CoD. Leuk voor even.
Team balance in BC2 was inderdaad vér zoek.. Maar dat is het geval in de meeste team-based spellen, hoor. Het valt gewoon des te meer op omdat je als individu quasi geen invloed hebt in BF3, tenzij je een paar mcoms eigenhandig opblaast (heb ik al enkele keren moeten doen) terwijl de anderen gewoon voor de kills gaan. Ik speel BF3 echt graag maar er zijn momenten dat ik mijn xbox gewoon afsluit voor m'n humeur helemaal verpest wordt door de idiotie van m'n team mates. Op zo'n moment kan een lone-wolf game a la COD of Unreal Tournament eens leuk zijn omdat je gewoon kan doen wat je wilt. Als je dood gaat is het jouw eigen fout, niet dat van je team mates.
Bovendien trekt de campaign van BF3 op niets. Pacing is volkomen afwezig, het is niet altijd duidelijk waar je heen moet en je vijanden schieten je van op honderd meter accuraat af met 'n RPG. Dit laatste probleem bestond al in beide Bad Companies dus waarom ze daar nog steeds niets aan gedaan hebben weet ik ook niet. Dit fenomeen heeft me al een paar vrij frustrerende cheap deaths gegeven: "MAN THE LMG"-->knal rpg op m'n dak voor ik wist wat er gebeurde. De enige game die er in slaagt om echt een actiefilmervaring te geven in 'n game is COD. Ja, het verhaal is onwaarschijnlijk (net als in de meeste videogames), ja het is lineair (was Half Life 2 ook en deze geldt nog steeds als een van de beste games ooit) maar verdorie het speelt vlot weg.
In ieder geval is de maand november een topmaand voor shooterfans. BF3 en MW3, schitterend gewoon!
.
