Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadash

Legacy Member
wim_gunner zei:
En snap ook niet echt waarom der zo veel mensen zeggen "CoD is duidelijk het meest gehypte spel. Blabla Gaat meer sales hebben als BF3 blabla".
CoD subforum is bijna leeg. Gewoon af en toe hier nog een paar posts.:p


Het aantal pre-orders van CoD ligt hoger dan dat van BF3 en nochtans komt CoD 3 weken later uit dus kunnen er nog bij komen. Daarom zegt iedereen dat CoD meer sales gaat hebben dan BF3.

De laatste 3 CoD verkochten telkens meer dan 20 miljoen exemplaren de laatste BF zat niet eens aan de helft. Dat BF3 meer gaat verkopen is duidelijk maar in 1 keer maken ze die kloof niet dicht hoor.

u4ea

Legacy Member
Ik snap da dus echt ni e. Waarom hoort ge dan amper iets van CoD en heeft BF3 zoveel hype? Of is da gewoon omda da allemaal consolegamers zijn?:p Kzou het x360 en PS3 forum is moeten checken.

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Oh really? :p Dan vraag ik me nog meer af waarom ze die nu unranked hebben gemaakt. (Heb MW1 en WaW nooit op PC gehad)

Om ons ne kl**t af te draaie.:p
En ja op alle Call of Duty's hebt ge ne serverbrowser behalve de MW2.

Voor MW2 kon ge ook zelf nen dedicated server draaien. Nu moet ge praktisch bij elk spel ne server huren.

Nu ist P2P voor ranked en dedi's voor unranked.
Kvraag mij af wie der nog ne server gaat huren dan aangezien toch iedereen ranked speelt. Der zijn een paar dedi's me mods op Black Ops maar daar zit amper volk op.

En ook al heeft IWnet een aantal voordelen, ne serverbrowser blijft nog altijd een meerwaarde. Maar ja, wie zijn wij als PC gamers.

Barney Stinson

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik snap da dus echt ni e. Waarom hoort ge dan amper iets van CoD en heeft BF3 zoveel hype? Of is da gewoon omda da allemaal consolegamers zijn?:p Kzou het x360 en PS3 forum is moeten checken.

Ik persoonlijk durf niets meer te zeggen over MW3, omdat ik anders een hele bende BF fanboys over me heen krijg. Die community is gewoon helemaal naar de knoppen.

Cadiuro

Legacy Member
Bubalooza zei:
Ik persoonlijk durf niets meer te zeggen over MW3, omdat ik anders een hele bende BF fanboys over me heen krijg. Die community is gewoon helemaal naar de knoppen.

Dit. Bij het minste dat MW3 wordt vernoemd, wordt een shitstorm losgelaten.

dadash

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik snap da dus echt ni e. Waarom hoort ge dan amper iets van CoD en heeft BF3 zoveel hype? Of is da gewoon omda da allemaal consolegamers zijn?:p Kzou het x360 en PS3 forum is moeten checken.

Op 9lives hoor je amper iets van CoD en heeft BF3 zoveel hype. Op andere sites/forums zal het wel anders zijn. Zeker op sites/forums die meer naar console neigen. Van die +20 miljoen exemplaren die CoD elk jaar opnieuw verkoopt zijn er amper 1 miljoen of zo PC versies. FPS verkopen nu eenmaal pakken beter op consoles. Ook BF verkoopt een pak beter op consoles dan op PC enkel de verhoudingen zullen anders liggen. CoD verkoopt mss 1 PC versie per 20 consoles versies BF verkoopt mss 1 PC versie per 7-8 console versies.


Ik kijk alvast uit naar MW3. Ik ben een SP fan MW2 SP/Co-op 45u gespeeld volgens Steam terwijl ik maar 41u MP heb gespeeld. Toen ik dus hoorde dat de SP van BF3 een gewone matige CoD kloon was was de keuze snel gemaakt voor mij.

Ik speelde BC2 ook best graag hoor maar die kwam maanden na MW2 uit. BF3 koop ik dus mss wel volgend jaar dus of zo.

maartendq

Legacy Member
wim_gunner zei:
Haha, wel grappig hoe dees topic veranderd van "Lolol CoD zuigt, BF3 ftw !!111!" naar lange deftig geschreven posts met opbouwende kritieken.:p

On a side note, der is maar 1 CoD dat geen Dedi's had lord.:p

edit: Moet nu eigenlijk zelf toegeven dat ik veel meer uitkijk naar BF3 (onderweg met de post nog altijd) dan MW3. Een half jaar geleden zou ik juist het tegenovergestelde gezegd hebben.

En snap ook niet echt waarom der zo veel mensen zeggen "CoD is duidelijk het meest gehypte spel. Blabla Gaat meer sales hebben als BF3 blabla".
CoD subforum is bijna leeg. Gewoon af en toe hier nog een paar posts.:p

COD-games verkopen nog altijd zot goed op de consoles. Activision wéét dat het geen miljoenen aan marketing moet spenderen om COD goed te laten verkopen. Klinkt arrogant maar zo is het nu eenmaal.

SemperFidelis

Legacy Member
dadash zei:
Van die +20 miljoen exemplaren die CoD elk jaar opnieuw verkoopt zijn er amper 1 miljoen of zo PC versies.

Ben je dat zeker? Dat is toch wel heel extreem. De eerste maanden van mw2 gebeurde het vaak dat er 50 000 plus (als het niet heel wat meer is) online waren, op drukke uren spelen nu nog steeds 20 000 + mensen online. Het kan toch niet dat tijdens die eerste maanden (neem 500 000 exemplaren verkocht) steeds 1/10 van de kopers online zat?!

Btw, een muis is toch hét ding om een FPS te spelen :o

lntruder

Legacy Member
SemperFidelis zei:
Ben je dat zeker? Dat is toch wel heel extreem.

blackopssales.jpg


^verkoopcijfers 1 maand na release Cod:Bo

dadash

Legacy Member
SemperFidelis zei:
Ben je dat zeker? Dat is toch wel heel extreem. De eerste maanden van mw2 gebeurde het vaak dat er 50 000 plus (als het niet heel wat meer is) online waren, op drukke uren spelen nu nog steeds 20 000 + mensen online. Het kan toch niet dat tijdens die eerste maanden (neem 500 000 exemplaren verkocht) steeds 1/10 van de kopers online zat?!

Btw, een muis is toch hét ding om een FPS te spelen :o


Ja dat ben ik heel zeker. Velen klagen dat een franchise die begonnen is op PC zich nu zo op console richt maar 1 blik op de verkoopcijfers is genoeg om te weten waarom ze het doen.

Vorthar

Legacy Member
HAHAHAHA ik heb weer gelache met die laatste trailers.

"Brand new multiplayer experience!"... Dezelde perks, zelfde modes, zelfde voice-overs, zelfde graphics, veel dezelfde wapens, dezelfde geluiden, dezelfde unlocks...

Serieus... Ben altijd fan geweest van cod, tot blops, maar nu gaat het te ver imo.

dadash

Legacy Member
Ze hebben toch de perks gewijzigd? En wat nieuwe modes toegevoegd? Wat verwacht je eigenlijk dat ze het warm water 2 maal uitvinden? Waarom een systeem veranderen dat werkt?

Hoeveel wapens denk je dat er zo worden uitgevonden? Wat is nu een modern shooter zonder de klassiekers zoals een AK 47 of een MP5. Zelfde geluiden tuurlijk een AK 47 klonk 50 jaar precies het zelfde als nu hoor.

thelordofpee

Legacy Member
Tgaat daar dan ook ni om, maar om het feit da ze zeggen van "Brand new". Ge moet ni zeggen da ge het warm water twee maal uitvind als ge het niet doet he!

dadash

Legacy Member
thelordofpee zei:
Tgaat daar dan ook ni om, maar om het feit da ze zeggen van "Brand new". Ge moet ni zeggen da ge het warm water twee maal uitvind als ge het niet doet he!

De eerste keer dat je een advertentie hoort mss? Alsof de rest geen slogans bovenhaalt.

thelordofpee

Legacy Member
Nee, niet de eerste keer dat ik een advertentie hoor. De rest haalt zeker slogans boven. Maar het lijkt me wat raar dat ik hier opeens kom zagen over Dash op een game-forum...

michiel6661

Legacy Member
Dadash gy fanboy. Ik was een mw2 fan ma ik ga mw3 pas kopen als ik zin heb, omdat ik het spel eigenlijk al heb. Alleen IETSKE anders en het noemt modern warfare 2. Ben jammergenoeg wel VAC banned op mw2 dus zal ik het mij opnieuw moete kopen alleen v2.5 (ook wel genoemd modern warfare 3)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan