Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wim_gunner zei:I know, maar ge kunt ni zeggen da mw2 ni soepel draait.![]()

noinspiration zei:Speel allemaal wa meer oude cod games ipv u druk te maken over die rommel die na cod4 is uitgekomen.

Ataraxis zei:
Ataraxis zei:
Ataraxis zei:
Ik wou BF3 echt kopen, maar nu ik dat Origin + Battlelog systeem in werking heb gezien met de Beta, ben ik op mijn beslissing teruggekomen. Aan dat soort buggy backbone-systemen wil ik geen geld geven...Arcan zei:Ik denk dat heel veel COD spelers gaan overstappen naar BF. Ik ben daar één van.
Ik heb mij MW 2 aangeschaft, dan BO. Dit waren voor mij twee kopies van elkaar met een ander tintje. MW 3 is gewoon nog meer van hetzelfde. Daar wil ik geen geld voor betalen. Zeker als ik zie hoe dat hun publiek uitmelken met hun mappacks.
bereid je maar voor op een hoop 'wenende kinderen'. We zullen zien wie er zal wenen wanneer je keer op keer outskilled zal worden![]()
EagleEye zei:Ik wou BF3 echt kopen, maar nu ik dat Origin + Battlelog systeem in werking heb gezien met de Beta, ben ik op mijn beslissing teruggekomen. Aan dat soort buggy backbone-systemen wil ik geen geld geven...
Misschien koop ik wel CoD ipv BF.
EagleEye zei:Ik wou BF3 echt kopen, maar nu ik dat Origin + Battlelog systeem in werking heb gezien met de Beta, ben ik op mijn beslissing teruggekomen. Aan dat soort buggy backbone-systemen wil ik geen geld geven...
Misschien koop ik wel CoD ipv BF.
nTFs zei:Toch niet want dan is de kans groot dat je geen voeten meer hebt.
Vorthar zei:Ik heb hard gelachen bij die nieuwe wapen-trailer. Ze doen precies of dat allemaal zo nieuw is terwijl het gewoon precies hetzelfde is als mw2.
"For example, I can equip Kick. So now when my weapon kicks, it's gonna kick less. And maybe that stabilization is what makes me a better player."
NEEN, wat je een betere speler maakt is beter richten, is die kick aanvaarden en ermee werken, ZO word je een betere speler. Als ik raketten aan men schoenen bind zal ik de marathon ook wel winnen hoor!