Archief - COD MW3:"why it should not win this fall!"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noinspiration

Legacy Member
Speel allemaal wa meer oude cod games ipv u druk te maken over die rommel die na cod4 is uitgekomen.

u4ea

Legacy Member
Idd, alles op low en krijg soms nog framedrops onder de 30fps op bepaalde maps.:sop:
Alle andere los bove de 100FPS.

Cadiuro

Legacy Member
noinspiration zei:
Speel allemaal wa meer oude cod games ipv u druk te maken over die rommel die na cod4 is uitgekomen.

Zelfs CoD2 MP is tegenwoordig behoorlijk leeg :(

EagleEye

Legacy Member
Arcan zei:
Ik denk dat heel veel COD spelers gaan overstappen naar BF. Ik ben daar één van.
Ik heb mij MW 2 aangeschaft, dan BO. Dit waren voor mij twee kopies van elkaar met een ander tintje. MW 3 is gewoon nog meer van hetzelfde. Daar wil ik geen geld voor betalen. Zeker als ik zie hoe dat hun publiek uitmelken met hun mappacks.

bereid je maar voor op een hoop 'wenende kinderen'. We zullen zien wie er zal wenen wanneer je keer op keer outskilled zal worden ;)
Ik wou BF3 echt kopen, maar nu ik dat Origin + Battlelog systeem in werking heb gezien met de Beta, ben ik op mijn beslissing teruggekomen. Aan dat soort buggy backbone-systemen wil ik geen geld geven...

Misschien koop ik wel CoD ipv BF.

Fonskuh

Legacy Member
EagleEye zei:
Ik wou BF3 echt kopen, maar nu ik dat Origin + Battlelog systeem in werking heb gezien met de Beta, ben ik op mijn beslissing teruggekomen. Aan dat soort buggy backbone-systemen wil ik geen geld geven...

Misschien koop ik wel CoD ipv BF.

Origin akkoord, maar Battlelog werkt zonder problemen bij mij. Super handig systeem, gratis stat-tracking in tegenstelling tot COD Elite en gratis mappacks.
Als Battlelog niet deftig werkt is het omdat ge op teveel pr0n sites gezeten hebt.

Arcan

Legacy Member
EagleEye zei:
Ik wou BF3 echt kopen, maar nu ik dat Origin + Battlelog systeem in werking heb gezien met de Beta, ben ik op mijn beslissing teruggekomen. Aan dat soort buggy backbone-systemen wil ik geen geld geven...

Misschien koop ik wel CoD ipv BF.

Buggy zal elk spel zijn bij de release, zo was BO nog een pak erger. Het online gaan van 3.000.000 users op nog geen 72u kan wat aanpassing vragen.

Imho is het spel zô goed dat dit echt geen struikelpunt moeten zijn.
Echt waar ik ben zo blij dat ik ben overgestapt naar bf3, het spel heeft echt veel meer inhoud. En het is gewoon prachtig om zien...

Vorthar

Legacy Member
Ik heb hard gelachen bij die nieuwe wapen-trailer. Ze doen precies of dat allemaal zo nieuw is terwijl het gewoon precies hetzelfde is als mw2.

"For example, I can equip Kick. So now when my weapon kicks, it's gonna kick less. And maybe that stabilization is what makes me a better player."

NEEN, wat je een betere speler maakt is beter richten, is die kick aanvaarden en ermee werken, ZO word je een betere speler. Als ik raketten aan men schoenen bind zal ik de marathon ook wel winnen hoor!

u4ea

Legacy Member
Vind het nogtans een redelijk logische keuze. Wapen per wapen upgrade. Hoe meer ge der mee schiet hoe beter ge er mee wordt.

U ingame personage heeft al meer ervaring met het wapen waardoor hij de kick verwacht en beter onder controle kan houden.

Jonathan

Legacy Member
Vorthar zei:
Ik heb hard gelachen bij die nieuwe wapen-trailer. Ze doen precies of dat allemaal zo nieuw is terwijl het gewoon precies hetzelfde is als mw2.

"For example, I can equip Kick. So now when my weapon kicks, it's gonna kick less. And maybe that stabilization is what makes me a better player."

NEEN, wat je een betere speler maakt is beter richten, is die kick aanvaarden en ermee werken, ZO word je een betere speler. Als ik raketten aan men schoenen bind zal ik de marathon ook wel winnen hoor!

Ik dacht dus precies hetzelfde toen ik die trailer zag ... nee, je wordt geen betere speler, het spel wordt gewoon makkelijker. :')

This game has a few new weapons, it's awesome, players are gonna love it, it's a whole new chapter, awesummmmmmm!

Het grappige is dat ze daar in BF3 niet eens over spreken, al die unlocks enz zijn gewoon bijkomstig en vanzelfsprekend

u4ea

Legacy Member
Alez, terug ene da het gaat vergelijken met BF3. :sop:
Is wel toevallig dat het altijd BF3 spelers zijn da commentaar hebben. Da sta precies in de terms & agreements van BF3 "Player must sh*t on MW3 with a stupid nonsense argument atleast once a week". :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan